Kontakty zákaznického servisu společnosti Accor včetně telefonu, sociálních sítí a báze znalostí. Nemají e-mailovou podporu ani podporu chatem.
Registrací přijímám Obchodní podmínky a Bezpečnostní zásady.
Vypadá to, že se snažíte kontaktovat tým zákaznického servisu společnosti Accor. Bohužel, my nejsme s týmem zákaznické podpory společnosti Accor nijak propojeni. Jsme dvě zcela odlišné organizace. Abychom vám však trochu usnadnili život, prozkoumali jsme webové stránky společnosti Accor a našli jsme následující kontaktní údaje zákaznické podpory. Kontaktujte prosím zástupce společnosti $ {company_name} přímo pomocí níže uvedených kontaktních údajů.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Accor je přední hotelová skupina s rozšířenou pohostinností, která nabízí jedinečné a smysluplné zážitky v 5100 hotelech ve 110 zemích.
Accor je přední hotelová skupina Augmented Hospitality, která nabízí jedinečné a smysluplné zážitky v 5100 hotelech ve 110 zemích světa.
Zákaznický servis společnosti Accor nabízí tyto kanály podpory: call centrum, podporu na sociálních sítích a samoobslužnou podporu.
Společnost Accor můžete kontaktovat na její infolince nebo jí zanechat vzkaz na některé ze sociálních sítí. Pokud dáváte přednost samoobslužné podpoře, můžete využít jejich znalostní databázi.
Accor nenabízí e-mailovou podporu.
Ne, Accor nenabízí podporu prostřednictvím chatu.
Pokud dáváte přednost telefonické podpoře, můžete se obrátit na jejich linku: https://group.accor.com/en/contact-us/address-book
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.