Vypadá to, že se snažíte kontaktovat tým zákaznického servisu společnosti Adyen. Bohužel, my nejsme s týmem zákaznické podpory společnosti Adyen nijak propojeni. Jsme dvě zcela odlišné organizace. Abychom vám však trochu usnadnili život, prozkoumali jsme webové stránky společnosti Adyen a našli jsme následující kontaktní údaje zákaznické podpory. Kontaktujte prosím zástupce společnosti $ {company_name} přímo pomocí níže uvedených kontaktních údajů.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Adyen je platební platforma poskytující moderní end-to-end infrastrukturu, která se přímo napojuje na služby Visa, Mastercard a celosvětově preferované platební metody.
Adyen je platební platforma poskytující moderní end-to-end infrastrukturu, která se přímo napojuje na služby Visa, Mastercard a celosvětově preferované platební metody.
Tým zákaznického servisu společnosti Adyen nabízí následující kanály podpory: call centrum, podporu na sociálních sítích, podporu na fóru a samoobslužnou podporu.
Společnost Adyen můžete kontaktovat na jejich horké lince nebo jí zanechat vzkaz na některé z platforem sociálních médií. Pokud dáváte přednost samoobslužné podpoře, můžete využít jejich znalostní databázi.
Společnost Adyen můžete kontaktovat vyplněním formuláře: https://www.adyen.help/hc/en-us/requests/new
Ne, společnost Adyen nenabízí podporu prostřednictvím chatu.
Pokud dáváte přednost telefonické podpoře, můžete se obrátit na jejich linky:
Vážíme si vaší nedávné registrace LiveAgent.
Hned po instalaci vašeho účtu bude na vaši e -mailovou adresu odeslána zpráva obsahující přihlašovací údaje.
Pokud chvíli počkáte, po dokončení instalace budete ke svému účtu mít přístup přímo odtud.
Jakmile bude proces u konce, zašleme vám přihlašovací údaje na zadaný e-mail.
Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.