Vypadá to, že se snažíte kontaktovat tým zákaznického servisu společnosti CafePress. Bohužel, my nejsme s týmem zákaznické podpory společnosti CafePress nijak propojeni. Jsme dvě zcela odlišné organizace. Abychom vám však trochu usnadnili život, prozkoumali jsme webové stránky společnosti CafePress a našli jsme následující kontaktní údaje zákaznické podpory. Kontaktujte prosím zástupce společnosti $ {company_name} přímo pomocí níže uvedených kontaktních údajů.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
CafePress je nejlepší internetový obchod s dárky na světě.
CafePress je nejlepší internetový obchod s dárky na světě.
Tým zákaznického servisu společnosti CafePress nabízí následující kanály podpory: live chat, call centrum, podporu na sociálních sítích a podporu na fóru.
Společnost CafePress můžete kontaktovat prostřednictvím chatu s živým agentem na jejich webových stránkách, zavoláním na jejich horkou linku nebo zanecháním zprávy na některé z platforem sociálních médií. Pokud dáváte přednost samoobslužné podpoře, můžete případně využít jejich fórum.
CafePress nenabízí podporu prostřednictvím e-mailu.
Ano, CafePress má podporu na chatu. Přejděte na spodní část stránky: https://www.cafepress.com/ a najděte tlačítko chatu.
Pokud dáváte přednost telefonické podpoře, můžete se obrátit na jejich infolinku (844) 988-0030.
Vážíme si vaší nedávné registrace LiveAgent.
Hned po instalaci vašeho účtu bude na vaši e -mailovou adresu odeslána zpráva obsahující přihlašovací údaje.
Pokud chvíli počkáte, po dokončení instalace budete ke svému účtu mít přístup přímo odtud.
Jakmile bude proces u konce, zašleme vám přihlašovací údaje na zadaný e-mail.
Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.