Kontakty helpdesku Capterra pro zákaznickou podporu v ČR.
Registrací přijímám Obchodní podmínky a Bezpečnostní zásady.
Vypadá to, že se snažíte kontaktovat tým zákaznického servisu společnosti Capterra. Bohužel, my nejsme s týmem zákaznické podpory společnosti Capterra nijak propojeni. Jsme dvě zcela odlišné organizace. Abychom vám však trochu usnadnili život, prozkoumali jsme webové stránky společnosti Capterra a našli jsme následující kontaktní údaje zákaznické podpory. Kontaktujte prosím zástupce společnosti $ {company_name} přímo pomocí níže uvedených kontaktních údajů.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Capterra pomáhá milionům lidí najít nejlepší podnikový software.
Capterra pomáhá milionům lidí najít nejlepší podnikový software.
Tým zákaznického servisu společnosti Capterra nabízí následující kanály podpory: e-mail, call centrum, podporu na sociálních sítích a samoobslužnou podporu.
Společnost Capterra můžete kontaktovat e-mailem, zavoláním na její horkou linku nebo zanecháním zprávy na některé z platforem sociálních médií. Pokud dáváte přednost samoobslužné podpoře, můžete také využít jejich znalostní databázi.
Jejich podporu můžete kontaktovat e-mailem na adrese: info@capterra.com.
Ne, Capterra nenabízí podporu prostřednictvím live chatu.
Pokud dáváte přednost telefonické podpoře, můžete se obrátit na jejich linku: (703) 584-1700.
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.