Kontakty pro zákaznickou podporu společnosti CARTO včetně e-mailu, call centra, podpory na sociálních sítích a znalostní báze.
Vypadá to, že se snažíte kontaktovat tým zákaznického servisu společnosti CARTO. Bohužel, my nejsme s týmem zákaznické podpory společnosti CARTO nijak propojeni. Jsme dvě zcela odlišné organizace. Abychom vám však trochu usnadnili život, prozkoumali jsme webové stránky společnosti CARTO a našli jsme následující kontaktní údaje zákaznické podpory. Kontaktujte prosím zástupce společnosti $ {company_name} přímo pomocí níže uvedených kontaktních údajů.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
CARTO je cloudová výpočetní platforma typu SaaS (Software as a Service), která poskytuje nástroje pro GIS, webové mapování a prostorovou datovou vědu.
CARTO je cloudová výpočetní platforma typu SaaS (Software as a Service), která poskytuje nástroje pro GIS, webové mapování a prostorovou datovou vědu.
Tým zákaznického servisu společnosti CARTO nabízí následující kanály podpory: e-mail, call centrum, podporu na sociálních sítích a samoobslužnou podporu.
CARTO můžete kontaktovat e-mailem, zavoláním na horkou linku nebo zanecháním vzkazu na některé z platforem sociálních médií. Pokud dáváte přednost samoobslužné podpoře, můžete také využít jejich znalostní databázi.
Jejich podporu můžete kontaktovat e-mailem na adrese support@carto.com.
Ne, CARTO nenabízí podporu prostřednictvím chatu.
Pokud dáváte přednost telefonické podpoře, můžete se obrátit na jejich linku: +1 917-463-3232.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.