Vypadá to, že se snažíte kontaktovat tým zákaznického servisu společnosti Fresha. Bohužel, my nejsme s týmem zákaznické podpory společnosti Fresha nijak propojeni. Jsme dvě zcela odlišné organizace. Abychom vám však trochu usnadnili život, prozkoumali jsme webové stránky společnosti Fresha a našli jsme následující kontaktní údaje zákaznické podpory. Kontaktujte prosím zástupce společnosti $ {company_name} přímo pomocí níže uvedených kontaktních údajů.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Fresha, dříve Shedul, je cloudové softwarové řešení pro plánování schůzek a řízení podniku.
Fresha, dříve Shedul, je cloudové softwarové řešení pro plánování schůzek a řízení podniku.
Tým zákaznického servisu společnosti Fresha nabízí následující kanály podpory: e-mail, podporu na sociálních sítích, podporu na fóru a samoobslužnou podporu.
Společnost Fresha můžete kontaktovat e-mailem nebo jí zanechat vzkaz na některé z platforem sociálních médií. Pokud dáváte přednost samoobslužné podpoře, můžete využít jejich znalostní databázi.
Jejich podporu můžete kontaktovat e-mailem na adresu info@shedul.com.
Ne, Fresha nenabízí podporu prostřednictvím live chatu.
Shedul nemá telefonickou zákaznickou podporu.
Vážíme si vaší nedávné registrace LiveAgent.
Hned po instalaci vašeho účtu bude na vaši e -mailovou adresu odeslána zpráva obsahující přihlašovací údaje.
Pokud chvíli počkáte, po dokončení instalace budete ke svému účtu mít přístup přímo odtud.
Jakmile bude proces u konce, zašleme vám přihlašovací údaje na zadaný e-mail.
Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.