Kontakty na zákaznickou podporu společnosti Fresha v Češtině - včetně e-mailové podpory, sociálních médií, fóra a samoobslužné podpory.
Registrací přijímám Obchodní podmínky a Bezpečnostní zásady.
Vypadá to, že se snažíte kontaktovat tým zákaznického servisu společnosti Fresha. Bohužel, my nejsme s týmem zákaznické podpory společnosti Fresha nijak propojeni. Jsme dvě zcela odlišné organizace. Abychom vám však trochu usnadnili život, prozkoumali jsme webové stránky společnosti Fresha a našli jsme následující kontaktní údaje zákaznické podpory. Kontaktujte prosím zástupce společnosti $ {company_name} přímo pomocí níže uvedených kontaktních údajů.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Fresha, dříve Shedul, je cloudové softwarové řešení pro plánování schůzek a řízení podniku.
Fresha, dříve Shedul, je cloudové softwarové řešení pro plánování schůzek a řízení podniku.
Tým zákaznického servisu společnosti Fresha nabízí následující kanály podpory: e-mail, podporu na sociálních sítích, podporu na fóru a samoobslužnou podporu.
Společnost Fresha můžete kontaktovat e-mailem nebo jí zanechat vzkaz na některé z platforem sociálních médií. Pokud dáváte přednost samoobslužné podpoře, můžete využít jejich znalostní databázi.
Jejich podporu můžete kontaktovat e-mailem na adresu info@shedul.com.
Ne, Fresha nenabízí podporu prostřednictvím live chatu.
Shedul nemá telefonickou zákaznickou podporu.
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.