Vypadá to, že se snažíte kontaktovat tým zákaznického servisu společnosti Acronis. Bohužel, my nejsme s týmem zákaznické podpory společnosti Acronis nijak propojeni. Jsme dvě zcela odlišné organizace. Abychom vám však trochu usnadnili život, prozkoumali jsme webové stránky společnosti Acronis a našli jsme následující kontaktní údaje zákaznické podpory. Kontaktujte prosím zástupce společnosti $ {company_name} přímo pomocí níže uvedených kontaktních údajů.
N/A
Agenti společnosti Acronis obvykle odpovídají na chaty během 1 den .
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Zálohovací software s ochranou proti ransomwaru pro domácnosti i firmy.
Zálohovací software s ochranou proti ransomwaru pro domácnosti i firmy.
Tým zákaznické služby společnosti Acronis nabízí následující kanály podpory: formulář, live chat, call centrum, sociální sítě, fórum a samoobsluhu.
Acronis můžete kontaktovat přes e-mail, zahájením live chatu přímo z jejich webových stránek, zavoláním na jejich linku nebo zanecháním zprávy na sociálních sítích. Dáváte-li přednost samoobsluze, můžete rovněž využít jejich znalostní bázi.
Acronis můžete kontaktovat vyplněním následujícího formuláře:
https://www.acronis.com/en-eu/contact-sales/#/request
Ano, Acronis nabízí live chat podporu. Stačí přejít na následující stránku:
https://support.acronis.com/start-chat
Dáváte-li přednost telefonické podpoře, můžete kontaktovat jejich linku +1 781-782-9000.
Vážíme si vaší nedávné registrace LiveAgent.
Hned po instalaci vašeho účtu bude na vaši e -mailovou adresu odeslána zpráva obsahující přihlašovací údaje.
Pokud chvíli počkáte, po dokončení instalace budete ke svému účtu mít přístup přímo odtud.
Jakmile bude proces u konce, zašleme vám přihlašovací údaje na zadaný e-mail.
Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.