Kontaktujte helpdesk Campaign Monitor pro rychlou a efektivní podporu. Máme specialisty připravené pomoci vám s jakýmkoli dotazem ohledně naší platformy pro emailový marketing. Navštivte naše zdroje podpory, včetně znalostní báze, fór a sociálních médií, nebo nás kontaktujte přes LiveAgent.
Vypadá to, že se snažíte kontaktovat tým zákaznického servisu společnosti Campaign Monitor. Bohužel, my nejsme s týmem zákaznické podpory společnosti Campaign Monitor nijak propojeni. Jsme dvě zcela odlišné organizace. Abychom vám však trochu usnadnili život, prozkoumali jsme webové stránky společnosti Campaign Monitor a našli jsme následující kontaktní údaje zákaznické podpory. Kontaktujte prosím zástupce společnosti $ {company_name} přímo pomocí níže uvedených kontaktních údajů.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Campaign Monitor je platforma pro e-mailový marketing, která pomáhá firmám vytvářet a odesílat e-mailové kampaně. Poskytuje nástroje pro navrhování, automatizaci a sledování e-mailových kampaní a správu seznamů odběratelů. Campaign Monitor také nabízí nástroje pro A/B testování kampaní a analýzu dat z e-mailových kampaní.
Společnost Campaign Monitor lze kontaktovat prostřednictvím sociálních médií. Pokud dáváte přednost samoobslužné podpoře a chcete být informováni o nejnovějších tématech, můžete využít jejich znalostní databázi nebo komunitní fórum.
Portál podpory: https://help.campaignmonitor.com/
Báze znalostí: https://www.campaignmonitor.com/resources/knowledge-base/
Komunitní fórum: https://help.campaignmonitor.com/?rdt=forums
K získání pomoci od společnosti lze využít sociální média, včetně sítí LinkedIn, Facebook nebo Instagram. Znalostní báze a často kladené dotazy mohou poskytnout užitečné informace pro zákaznickou podporu aplikace Campaign Monitor. V neposlední řadě je komunitní fórum dobrým způsobem, jak vyřešit běžné problémy s malou pomocí kolegů.
Specializovaný tým zákaznického servisu společnosti Campaign Monitor se zaměřuje na poskytování vynikající zákaznické podpory. Využívají nejnovější technologie podpory, aby zákazníci získali potřebnou pomoc co nejrychleji a nejefektivněji. Jejich zástupci zákaznického servisu jsou motivováni odpovídat na dotazy zákazníků rychle a s velkou péčí a zdvořilostí. Navíc chápou důležitost spokojenosti zákazníků a jsou hrdí na to, že jejich problémy jsou vždy rychle vyřešeny.
Hlavním tématem videa je marketingový výzkum a jeho využití při tvorbě strategie pro trh. Dále se hovoří o významu personalizace obsahu a reklamních kampaní. Také se diskutuje o vlivu sociálních médií na marketingové rozhodování.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.