Registrací přijímám Obchodní podmínky a Bezpečnostní zásady.
Vypadá to, že se snažíte kontaktovat tým zákaznického servisu společnosti Deem . Bohužel, my nejsme s týmem zákaznické podpory společnosti Deem nijak propojeni. Jsme dvě zcela odlišné organizace. Abychom vám však trochu usnadnili život, prozkoumali jsme webové stránky společnosti Deem a našli jsme následující kontaktní údaje zákaznické podpory. Kontaktujte prosím zástupce společnosti $ {company_name} přímo pomocí níže uvedených kontaktních údajů.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Deem představuje softwarovou společnost, která poskytuje cloudová řešení pro firemní cestování, výdaje a správu. Software společnosti Deem je navržen tak, aby zjednodušil proces rezervací pro firemní cestující, pomohl firmám efektivněji řídit jejich cesty a výdaje a poskytl přehled o firemních cestovních výdajích. Řešení společnosti Deem používá ke správě svých cest a výdajů mnoho velkých organizací a korporací po celém světě.
Pracovníci zákaznického servisu společnosti Deem poskytují následující způsoby podpory: telefonické hovory, podporu na sociálních sítích, kontaktní formulář, znalostní databázi a e-mail.
Portál podpory: https://www.deem.com/product-support
Telefon: 888-753-2580
E-mail: ground.support@deem.com
Kontaktní formulář: https://www.deem.com/contact-us
Báze znalostí: https://www.deem.com/resources/blog
Společnost Deem můžete kontaktovat na jejích webových stránkách, které najdete na adrese www.deem.com, a kliknutím na možnost “Kontaktujte nás”, kterou najdete v navigačním menu dole. Po kliknutí na tento odkaz budete přesměrováni na webovou stránku, kde můžete získat kontaktní informace na různá oddělení. Máte-li zájem o další informace týkající se zboží a služeb nabízených společností Deem, můžete se spojit s prodejcem nebo vyplnit kontaktní formulář na webových stránkách společnosti Deem a požádat o předvedení.
Pokud potřebujete pomoci s problémem, který souvisí s produkty nebo službami, které jste si u společnosti Deem zakoupili, můžete poslat e-mail na adresu ground.support@deem.com nebo vyplnit formulář žádosti o podporu na webových stránkách společnosti Deem. Nejlepší způsob, jak se spojit se zástupcem společnosti Deem v případě více urgetního problému, je vytočit jejich číslo + 888-753-2580, pokud máte jakékoli dotazy nebo obavy. Na tomto čísle můžete kontaktovat jejich tým zákaznické podpory, který vám pomůže s jakýmikoli technickými problémy nebo dotazy.
V případě méně naléhavých problémů je vhodné použít znalostní databázi, kde najdete snadné řešení svého dotazu. Znalostní báze se skládá z článků, kde zákazníci mohou najít základní návody nebo nápady na aktuální témata.
Společnost Deem má také několik kanálů na sociálních sítích, kde sdílí novinky, aktualizace a komunikuje se svými příznivci. Mezi jejich hlavní kanály sociálních médií patří kanál Twitter, LinkedIn, Facebook, Instagram nebo videa na YouTube, která obsahují podnětné diskuse s vedoucími pracovníky v oboru na důležitá témata, jako je udržitelnost, mobilita, bezpečnost LGBTQ a mnoho dalších. Tyto kanály sociálních médií poskytují společnosti Deem způsob, jak komunikovat se svými zákazníky, partnery a širší komunitou o svých produktech a službách, novinkách v oboru a aktualizacích společnosti.
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.