Registrací přijímám Obchodní podmínky a Bezpečnostní zásady.
Vypadá to, že se snažíte kontaktovat tým zákaznického servisu společnosti Drip. Bohužel, my nejsme s týmem zákaznické podpory společnosti Drip nijak propojeni. Jsme dvě zcela odlišné organizace. Abychom vám však trochu usnadnili život, prozkoumali jsme webové stránky společnosti Drip a našli jsme následující kontaktní údaje zákaznické podpory. Kontaktujte prosím zástupce společnosti $ {company_name} přímo pomocí níže uvedených kontaktních údajů.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Drip představuje platformu pro automatizaci marketingu v e-commerce, která pomáhá firmám všech velikostí automatizovat marketingové a prodejní procesy. Poskytuje podnikům sadu nástrojů pro vytváření a správu e-mailových kampaní, sledování chování zákazníků a analýzu dat s cílem zlepšit jejich marketingové strategie.
Pomocí služby Drip mohou firmy vytvářet personalizované e-mailové kampaně, segmentovat své publikum na základě chování a demografických údajů a sledovat interakce svých zákazníků s webovými stránkami, e-maily a sociálními médii. Platforma se také integruje s oblíbenými platformami pro elektronické obchodování, jako jsou Shopify, WooCommerce a Magento, což podnikům umožňuje synchronizovat údaje o zákaznících a automatizovat prodejní procesy.
Služba Drip je navržena tak, aby pomáhala firmám zvyšovat jejich příjmy tím, že bude více potenciálních zákazníků přeměňovat na zákazníky a pečovat o stávající zákazníky, aby se zvýšila jejich celoživotní hodnota. Díky pokročilým funkcím platformy, jako je například dělené testování, automatizační pracovní postupy a pokročilý reporting, je ideální volbou pro firmy, které chtějí rozšířit své e-commerce operace.
Společnost Drip můžete kontaktovat e-mailem, zavoláním na její horkou linku nebo zanecháním zprávy prostřednictvím podpory na sociálních sítích. Pokud dáváte přednost samoobslužné podpoře a chcete získat informace o nejnovějších tématech, můžete také využít jejich spotřebitelské fórum spolu se znalostní databází.
Telefon: + 45 69 17 16 10
Kanály podpory: https://help.drip.com/hc/en-us
E-mail: laura.gee@drip.com
Báze znalostí: https://help.drip.com/hc/en-us
Komunitní fórum: https://help.drip.com/hc/en-us
Nejrychlejší způsob, jak se spojit se zákaznickou podporou Drip, je zavolat na jejich oficiální linku podpory na čísle + 45 69 17 16 10. Pokud potřebujete okamžitou pomoc, je nejlepší volat na linku podpory. Můžete také navštívit jejich webové stránky a kliknout na odkaz “Kontakt“, který se nachází v zápatí webových stránek. Tím se dostanete na stránku a do sekcí, kde budete spojeni se správnou osobou podle tématu vašeho dotazu. K dispozici jsou sekce zahrnující uživatelskou příručku nebo dokumentaci API a vy si můžete vybrat podle svého dotazu.
Případně můžete zákaznickou podporu Dripu kontaktovat přímo e-mailem na adrese laura.gee@drip.com nebo jim poslat zprávu na jejich účty na sociálních sítích, jako je Twitter nebo Facebook, Instagram, a pro profesionály hledající práci je k dispozici LinkedIn. Můžete jim také poslat přímou zprávu (DM) kliknutím na tlačítko “zpráva” na jejich profilu na sociálních sítích nebo sledovat jejich oficiální účet.
Když kontaktujete společnost Drip prostřednictvím sociálních médií, nezapomeňte uvést co nejvíce podrobností o svém problému nebo otázce, aby vám mohli lépe pomoci. Je také dobré uvést svou e-mailovou adresu nebo jiné kontaktní údaje pro případ, že by vás potřebovali soukromě kontaktovat.
Alternativou je komunitní fórum, kde můžete procházet existující příspěvky nebo vytvořit nový příspěvek. Jakmile zveřejníte svůj příspěvek, ostatní členové komunity Drip, včetně jejich zaměstnanců, jej budou moci vidět a reagovat na něj užitečnými radami nebo řešeními. Při zveřejňování problému na komunitním fóru je důležité, aby byla vaše zpráva jasná a stručná a abyste uvedli co nejvíce podrobností o svém problému nebo otázce. To pomůže ostatním lépe pochopit váš problém a poskytnout přesnější a užitečnější odpovědi.
V neposlední řadě, pokud vám žádná z výše uvedených forem podpory nevyhovuje, můžete se zkusit inspirovat ve znalostní databázi společnosti. Tam jsou pro každého návštěvníka k dispozici různá témata a užitečné návody, jak na to.
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.