Registrací přijímám Obchodní podmínky a Bezpečnostní zásady.
Vypadá to, že se snažíte kontaktovat tým zákaznického servisu společnosti E-goi . Bohužel, my nejsme s týmem zákaznické podpory společnosti E-goi nijak propojeni. Jsme dvě zcela odlišné organizace. Abychom vám však trochu usnadnili život, prozkoumali jsme webové stránky společnosti E-goi a našli jsme následující kontaktní údaje zákaznické podpory. Kontaktujte prosím zástupce společnosti $ {company_name} přímo pomocí níže uvedených kontaktních údajů.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
E-goi je vícekanálová platforma pro automatizaci marketingu, která pomáhá firmám vytvářet a realizovat cílené marketingové kampaně v různých kanálech, včetně e-mailu, SMS, sociálních médií a mobilních push oznámení. Platforma nabízí řadu funkcí, které firmám pomáhají zapojit své publikum a zvýšit konverze, včetně e-mailového marketingu, automatizace marketingu, segmentace, vstupních stránek, webových push oznámení a dalších.
S E-goi mohou firmy snadno vytvářet a spravovat marketingové kampaně pomocí intuitivního editoru drag-and-drop a sledovat jejich výkonnost pomocí podrobných analýz a reportů. Platforma se také integruje s řadou nástrojů a služeb třetích stran, jako je software CRM, platformy elektronického obchodování a sítě sociálních médií, a pomáhá tak podnikům zefektivnit jejich marketingové úsilí a zvýšit celkovou efektivitu.
Celkově lze říci, že E-goi je výkonná platforma pro automatizaci marketingu, která pomáhá firmám všech velikostí vytvářet a realizovat efektivní marketingové kampaně napříč různými kanály a díky tomu zvyšovat prodeje a příjmy.
Společnost E-goi můžete kontaktovat zasláním e-mailu, zavoláním na její horkou linku nebo zanecháním vzkazu na některé z jejích stránek na sociálních sítích. Pokud dáváte přednost samoobslužné pomoci a chcete získat informace o aktuálních problémech, můžete také využít jejich uživatelské fórum.
Telefon: + 351 300 404 336
Portál podpory: https://www.e-goi.com/contacts/
E-mail: info@e-goi.com
Báze znalostí: https://helpdesk.e-goi.com/
Komunitní fórum: https://helpdesk.e-goi.com/
E-goi je platforma pro automatizaci marketingu, která uživatelům nabízí několik způsobů, jak získat zákaznickou podporu. Zde jsou hlavní způsoby, jak můžete získat pomoc:
Chcete-li kontaktovat zákaznickou podporu společnosti E-goi e-mailem nebo telefonicky, můžete navštívit její stránky na sociální síti Facebook. Můžete jim zavolat na číslo + 351 300 404 336 (telefonní číslo pro váš region najdete na webových stránkách společnosti E-goi) nebo jim poslat e-mail na adresu info@e-goi.com. Společnost E-goi nabízí telefonickou podporu pro uživatele, kteří dávají přednost přímému rozhovoru se zástupcem zákaznické podpory.
Znalostní databáze E-goi je hlavním zdrojem pro hledání odpovědí na běžné otázky a problémy. Přístup k ní získáte kliknutím na tlačítko “znalostní báze” v pravém dolním rohu webových stránek E-goi. Najdete zde články, návody a často kladené otázky týkající se různých témat.
Společnost je také přítomna na sociálních sítích, jako je Twitter a Facebook. Prostřednictvím těchto kanálů můžete kontaktovat tým zákaznické podpory společnosti E-goi, který vám může pomoci nebo vás nasměrovat na příslušné zdroje. Mějte na paměti, že doba odezvy se může lišit v závislosti na zvoleném způsobu a vyřešení některých problémů může vyžadovat více času než jiných.
V neposlední řadě je komunitní fórum užitečným místem pro získání rad od ostatních spotřebitelů. V případě neurgentních problémů mohou zákazníci najít rady na své problémy, pokud jsou řešeny prostřednictvím komunitního fóra společnosti.
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.