Vypadá to, že se snažíte kontaktovat tým zákaznického servisu společnosti Exame. Bohužel, my nejsme s týmem zákaznické podpory společnosti Exame nijak propojeni. Jsme dvě zcela odlišné organizace. Abychom vám však trochu usnadnili život, prozkoumali jsme webové stránky společnosti Exame a našli jsme následující kontaktní údaje zákaznické podpory. Kontaktujte prosím zástupce společnosti $ {company_name} přímo pomocí níže uvedených kontaktních údajů.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
EXAME je hlavním prostředkem osobního, profesionálního a firemního rozvoje v zemi.
EXAME je hlavním prostředkem osobního, profesionálního a firemního rozvoje v zemi.
Tým zákaznické služby společnosti Exame nabízí následující kanály podpory: e-mail, live chat, sociální sítě a samoobsluhu.
Společnost Exame můžete kontaktovat e-mailem, zahájením live chatu přímo z jejich webových stránek nebo zanecháním zprávy na sociálních sítích. Případně můžete využít jejich znalostní bázi, pokud dáváte přednost samoobslužné podpoře.
Jejich podporu můžete kontaktovat tak, že odešlete e-mail na adresu: atendimento@exame.com
Ano, Exame nabízí live chat podporu. Přejděte na web: https://exame.zendesk.com/hc/pt-br
Exame nenabízí podporu call centra.
Vážíme si vaší nedávné registrace LiveAgent.
Hned po instalaci vašeho účtu bude na vaši e -mailovou adresu odeslána zpráva obsahující přihlašovací údaje.
Pokud chvíli počkáte, po dokončení instalace budete ke svému účtu mít přístup přímo odtud.
Jakmile bude proces u konce, zašleme vám přihlašovací údaje na zadaný e-mail.
Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.