Vypadá to, že se snažíte kontaktovat tým zákaznického servisu společnosti Odoo. Bohužel, my nejsme s týmem zákaznické podpory společnosti Odoo nijak propojeni. Jsme dvě zcela odlišné organizace. Abychom vám však trochu usnadnili život, prozkoumali jsme webové stránky společnosti Odoo a našli jsme následující kontaktní údaje zákaznické podpory. Kontaktujte prosím zástupce společnosti $ {company_name} přímo pomocí níže uvedených kontaktních údajů.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Odoo je sada softwarových nástrojů pro řízení podniku, která zahrnuje CRM, e-commerce, fakturaci, účetnictví atd.
Odoo je sada softwarových nástrojů pro řízení podniku, která zahrnuje CRM, e-commerce, fakturaci, účetnictví atd.
Tým zákaznické služby Odoo nabízí následující kanály podpory: e-mail, call centrum, sociální sítě, fórum a samoobsluhu.
Odoo můžete kontaktovat e-mailem, zavoláním na jejich linku nebo zanecháním zprávy na jedné ze sociálních sítí. Dáváte-li přednost samoobsluze, můžete rovněž využít jejich znalostní bázi.
Jejich podporu můžete kontaktovat na e-mailové adrese info@odoo.com
Ne, Odoo nemá live chat podporu.
Pokud dáváte přednost telefonické podpoře, můžete je kontaktovat na čísle +1 (650) 289-8234
Vážíme si vaší nedávné registrace LiveAgent.
Hned po instalaci vašeho účtu bude na vaši e -mailovou adresu odeslána zpráva obsahující přihlašovací údaje.
Pokud chvíli počkáte, po dokončení instalace budete ke svému účtu mít přístup přímo odtud.
Jakmile bude proces u konce, zašleme vám přihlašovací údaje na zadaný e-mail.
Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.