Vypadá to, že se snažíte kontaktovat tým zákaznického servisu společnosti Oracle. Bohužel, my nejsme s týmem zákaznické podpory společnosti Oracle nijak propojeni. Jsme dvě zcela odlišné organizace. Abychom vám však trochu usnadnili život, prozkoumali jsme webové stránky společnosti Oracle a našli jsme následující kontaktní údaje zákaznické podpory. Kontaktujte prosím zástupce společnosti $ {company_name} přímo pomocí níže uvedených kontaktních údajů.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Oracle je světově proslulý lídr v oblasti podnikového softwaru a IT řešení. Jejich cloud computing a databázové balíčky jsou v tomto oboru dobře známé, avšak firma se rovněž spoléhá na agresivní akviziční strategii, aby rozšířila své portfolio.
Oracle nabízí komplexní a plně integrovaný soubor cloudových aplikací a platformových služeb.
Zákaznická služba společnosti Oracle nabízí následující kanály podpory: e-mail, live chat, call centrum, sociální sítě, fórum a samoobsluhu.
Oracle můžete kontaktovat pomocí e-mailu, zahájením live chatu přímo z jejich webových stránek, zavoláním na jejich linku nebo zanecháním zprávy na jedné ze sociálních sítí. Dáváte-li přednost samoobsluze, můžete rovněž využít jejich znalostní bázi.
E-mailem lze jejich podporu kontaktovat na této stránce.
Ano, Oracle má live chat. Stačí přejít na následující stránku:
https://www.oracle.com/applications/ebusiness/products/email-center/
Dáváte-li přednost telefonické podpoře, na následující stránce najdete potřebné kontakty:
https://www.oracle.com/support/contact.html
Vážíme si vaší nedávné registrace LiveAgent.
Hned po instalaci vašeho účtu bude na vaši e -mailovou adresu odeslána zpráva obsahující přihlašovací údaje.
Pokud chvíli počkáte, po dokončení instalace budete ke svému účtu mít přístup přímo odtud.
Jakmile bude proces u konce, zašleme vám přihlašovací údaje na zadaný e-mail.
Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.