Kontaktní údaje zákaznické podpory společnosti PADI pro Českou republiku, včetně e-mailu a telefonního čísla. Také jsou k dispozici kontakty na sociální sítě a znalostní bázi pro samoobslužnou pomoc. Žádná live chat podpora není k dispozici.
Vypadá to, že se snažíte kontaktovat tým zákaznického servisu společnosti PADI. Bohužel, my nejsme s týmem zákaznické podpory společnosti PADI nijak propojeni. Jsme dvě zcela odlišné organizace. Abychom vám však trochu usnadnili život, prozkoumali jsme webové stránky společnosti PADI a našli jsme následující kontaktní údaje zákaznické podpory. Kontaktujte prosím zástupce společnosti $ {company_name} přímo pomocí níže uvedených kontaktních údajů.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
PADI je přední světová organizace pro výcvik potápěčů.
PADI je přední světová organizace pro výcvik potápěčů.
Tým zákaznické služby společnosti PADI nabízí následující kanály podpory: e-mail, call centrum, sociální sítě a samoobsluhu.
PADI můžete kontaktovat e-mailem, zavoláním na jejich horkou linku nebo zanecháním zprávy na sociálních sítích. Případně můžete využít jejich znalostní bázi, pokud dáváte přednost samoobslužné podpoře.
Jejich podporu můžete kontaktovat tak, že odešlete e-mail na adresu customerservices.emea@padi.com
Ne, PADI nemá live chat podporu.
Dáváte-li přednost telefonické podpoře, můžete kontaktovat jejich linku +1 949 858 7234
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team