Vypadá to, že se snažíte kontaktovat tým zákaznického servisu společnosti Sage. Bohužel, my nejsme s týmem zákaznické podpory společnosti Sage nijak propojeni. Jsme dvě zcela odlišné organizace. Abychom vám však trochu usnadnili život, prozkoumali jsme webové stránky společnosti Sage a našli jsme následující kontaktní údaje zákaznické podpory. Kontaktujte prosím zástupce společnosti $ {company_name} přímo pomocí níže uvedených kontaktních údajů.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Sage je globální lídr na trhu s technologiemi, který pomáhá menším a středním firmám dosáhnout svého vrcholu.
Sage je globální lídr na trhu s technologiemi, který pomáhá menším a středním firmám dosáhnout svého vrcholu.
Tým zákaznické služby společnosti Sage nabízí následující kanály podpory: e-mail, call centrum, sociální sítě, fórum a samoobsluhu.
Sage můžete kontaktovat e-mailem, zavoláním na jejich horkou linku nebo zanecháním zprávy na sociálních sítích. Případně můžete využít jejich znalostní bázi, pokud dáváte přednost samoobslužné podpoře.
Jejich podporu můžete kontaktovat tak, že odešlete e-mail na adresu global.communications@sage.com
Ne, Sage nemá live chat podporu.
Dáváte-li přednost telefonické podpoře, můžete kontaktovat jejich linku +44 191 294 3000
Vážíme si vaší nedávné registrace LiveAgent.
Hned po instalaci vašeho účtu bude na vaši e -mailovou adresu odeslána zpráva obsahující přihlašovací údaje.
Pokud chvíli počkáte, po dokončení instalace budete ke svému účtu mít přístup přímo odtud.
Jakmile bude proces u konce, zašleme vám přihlašovací údaje na zadaný e-mail.
Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.