Vypadá to, že se snažíte kontaktovat tým zákaznického servisu společnosti Tripod. Bohužel, my nejsme s týmem zákaznické podpory společnosti Tripod nijak propojeni. Jsme dvě zcela odlišné organizace. Abychom vám však trochu usnadnili život, prozkoumali jsme webové stránky společnosti Tripod a našli jsme následující kontaktní údaje zákaznické podpory. Kontaktujte prosím zástupce společnosti $ {company_name} přímo pomocí níže uvedených kontaktních údajů.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Tripod je jedinečným prostředkem, který vám pomůže rozjet webové stránky.
Tripod je jedinečným prostředkem, který vám pomůže rozjet webové stránky.
Tým zákaznické služby Tripodu nabízí následující kanály podpory: e-mail, sociální sítě a samoobsluhu.
Tripod můžete kontaktovat přes e-mailový formulář nebo zanecháním zprávy na sociálních sítích. Případně můžete využít jejich znalostní bázi, pokud dáváte přednost samoobslužné podpoře.
Tripod můžete kontaktovat vyplněním tohoto formuláře: https://helpdesk.lycos.com/support/tickets/new
Ne, Tripod nemá live chat podporu.
Tripod nemá telefonickou podporu.
Vážíme si vaší nedávné registrace LiveAgent.
Hned po instalaci vašeho účtu bude na vaši e -mailovou adresu odeslána zpráva obsahující přihlašovací údaje.
Pokud chvíli počkáte, po dokončení instalace budete ke svému účtu mít přístup přímo odtud.
Jakmile bude proces u konce, zašleme vám přihlašovací údaje na zadaný e-mail.
Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.