Vypadá to, že se snažíte kontaktovat tým zákaznického servisu společnosti UPI. Bohužel, my nejsme s týmem zákaznické podpory společnosti UPI nijak propojeni. Jsme dvě zcela odlišné organizace. Abychom vám však trochu usnadnili život, prozkoumali jsme webové stránky společnosti UPI a našli jsme následující kontaktní údaje zákaznické podpory. Kontaktujte prosím zástupce společnosti $ {company_name} přímo pomocí níže uvedených kontaktních údajů.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
UPI je zpravodajská služba v tradičním slova smyslu, která rozesílá depeše a fota napříč celým světem a nabízí zpravodajství pro mediální organizace po celém světě.
UPI je zpravodajská služba v tradičním slova smyslu, která rozesílá depeše a fota napříč celým světem a nabízí zpravodajství pro mediální organizace po celém světě.
Tým zákaznické služby UPI nabízí následující kanály podpory: e-mail, call centrum, sociální sítě a samoobsluhu.
UPI můžete kontaktovat e-mailem, zavoláním na jejich horkou linku nebo zanecháním zprávy na sociálních sítích. Případně můžete využít jejich znalostní bázi, pokud dáváte přednost samoobslužné podpoře.
Jejich podporu můžete kontaktovat tak, že odešlete e-mail na adresumedia@upi.com
Ne, UPI nemá live chat podporu.
Dáváte-li přednost telefonické podpoře, můžete kontaktovat jejich linku (202) 898-8000
Vážíme si vaší nedávné registrace LiveAgent.
Hned po instalaci vašeho účtu bude na vaši e -mailovou adresu odeslána zpráva obsahující přihlašovací údaje.
Pokud chvíli počkáte, po dokončení instalace budete ke svému účtu mít přístup přímo odtud.
Jakmile bude proces u konce, zašleme vám přihlašovací údaje na zadaný e-mail.
Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.