Vypadá to, že se snažíte kontaktovat tým zákaznického servisu společnosti Zagat. Bohužel, my nejsme s týmem zákaznické podpory společnosti Zagat nijak propojeni. Jsme dvě zcela odlišné organizace. Abychom vám však trochu usnadnili život, prozkoumali jsme webové stránky společnosti Zagat a našli jsme následující kontaktní údaje zákaznické podpory. Kontaktujte prosím zástupce společnosti $ {company_name} přímo pomocí níže uvedených kontaktních údajů.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Zagat Stories se zabývá dopady nemoci COVID-19 na obor pohostinství a zároveň pokračuje ve vyprávění nadčasových příběhů šéfkuchařů a restauratérů.
Zagat Stories se zabývá dopady nemoci COVID-19 na obor pohostinství a zároveň pokračuje ve vyprávění nadčasových příběhů šéfkuchařů a restauratérů.
Tým zákaznické služby Zagatu nabízí následující kanály podpory: e-mail, sociální sítě.
Zagat můžete kontaktovat přes e-mail nebo zanecháním zprávy na jedné ze sociálních sítí.
Jejich podporu můžete kontaktovat na e-mailové adrese feedback@zagat.com
Ne, Zagat nemá live chat podporu.
Zagat nedisponuje telefonickou podporou.
Vážíme si vaší nedávné registrace LiveAgent.
Hned po instalaci vašeho účtu bude na vaši e -mailovou adresu odeslána zpráva obsahující přihlašovací údaje.
Pokud chvíli počkáte, po dokončení instalace budete ke svému účtu mít přístup přímo odtud.
Jakmile bude proces u konce, zašleme vám přihlašovací údaje na zadaný e-mail.
Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.