Vypadá to, že se snažíte kontaktovat tým zákaznického servisu společnosti Zemanta. Bohužel, my nejsme s týmem zákaznické podpory společnosti Zemanta nijak propojeni. Jsme dvě zcela odlišné organizace. Abychom vám však trochu usnadnili život, prozkoumali jsme webové stránky společnosti Zemanta a našli jsme následující kontaktní údaje zákaznické podpory. Kontaktujte prosím zástupce společnosti $ {company_name} přímo pomocí níže uvedených kontaktních údajů.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Zemanta API umožňuje ovládnout veškeré nativní nákupy médií z vašeho interního systému.
Zemanta API umožňuje ovládnout veškeré nativní nákupy médií z vašeho interního systému.
Tým zákaznické služby společnosti Zemanta nabízí následující kanály podpory: e-mail, sociální sítě a samoobsluhu.
Zemantu můžete kontaktovat e-mailem nebo zanecháním zprávy na jedné ze sociálních sítí. Dáváte-li přednost samoobsluze, můžete rovněž využít jejich znalostní bázi.
Jejich podporu můžete kontaktovat na e-mailové adrese info@zemanta.com
Ne, Zemanta nemá live chat podporu.
Zemanta nemá telefonickou podporu.
Vážíme si vaší nedávné registrace LiveAgent.
Hned po instalaci vašeho účtu bude na vaši e -mailovou adresu odeslána zpráva obsahující přihlašovací údaje.
Pokud chvíli počkáte, po dokončení instalace budete ke svému účtu mít přístup přímo odtud.
Jakmile bude proces u konce, zašleme vám přihlašovací údaje na zadaný e-mail.
Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.