Kontaktní údaje na tým zákaznické podpory společnosti Zextras včetně e-mailu, call centra, sociálních sítí a znalostní báze.
Registrací přijímám Obchodní podmínky a Bezpečnostní zásady.
Vypadá to, že se snažíte kontaktovat tým zákaznického servisu společnosti Zextras. Bohužel, my nejsme s týmem zákaznické podpory společnosti Zextras nijak propojeni. Jsme dvě zcela odlišné organizace. Abychom vám však trochu usnadnili život, prozkoumali jsme webové stránky společnosti Zextras a našli jsme následující kontaktní údaje zákaznické podpory. Kontaktujte prosím zástupce společnosti $ {company_name} přímo pomocí níže uvedených kontaktních údajů.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Zextras Suite nabízí dodatečné funkce pro Open source Zimbra.
Zextras Suite nabízí dodatečné funkce pro Open source Zimbra.
Tým zákaznické podpory Zextrasu nabízí následující kanály podpory: e-mail, call centrum, sociální sítě, fórum a samoobsluhu.
Zextras můžete kontaktovat přes e-mail, zavoláním na jejich horkou linku nebo zanecháním zprávy na jedné ze sociálních sítí. Dáváte-li přednost samoobsluze, můžete rovněž využít jejich znalostní bázi.
Jejich podporu můžete kontaktovat na e-mailové adrese info@zextras.com
Ne, Zextras nemá live chat podporu.
Dáváte-li přednost telefonické podpoře, můžete je kontaktovat na čísle +39 0444 782140
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.