Vypadá to, že se snažíte kontaktovat tým zákaznického servisu společnosti ZOHO. Bohužel, my nejsme s týmem zákaznické podpory společnosti ZOHO nijak propojeni. Jsme dvě zcela odlišné organizace. Abychom vám však trochu usnadnili život, prozkoumali jsme webové stránky společnosti ZOHO a našli jsme následující kontaktní údaje zákaznické podpory. Kontaktujte prosím zástupce společnosti $ {company_name} přímo pomocí níže uvedených kontaktních údajů.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
ZOHO se zaměřuje na webové obchodní nástroje a informační technologie, včetně online kancelářského balíčku, platformy pro správu Internetu věcí a sady softwaru pro správu IT.
ZOHO se zaměřuje na webové obchodní nástroje a informační technologie, včetně online kancelářského balíčku, platformy pro správu Internetu věcí a sady softwaru pro správu IT.
Tým zákaznické služby společnosti ZOHO nabízí následující kanály podpory: e-mail, call centrum, sociální sítě, fórum a samoobsluhu.
ZOHO můžete kontaktovat přes e-mail, zavoláním na jejich horkou linku nebo zanecháním zprávy na jedné ze sociálních sítí. Dáváte-li přednost samoobsluze, můžete rovněž využít jejich znalostní bázi.
Jejich podporu můžete kontaktovat na e-mailové adrese sales@zohocorp.com
Ne, ZOHO nedisponuje live chatem.
Pokud dáváte přednost telefonické podpoře, můžete je kontaktovat na čísle +1 877 834 4428
Vážíme si vaší nedávné registrace LiveAgent.
Hned po instalaci vašeho účtu bude na vaši e -mailovou adresu odeslána zpráva obsahující přihlašovací údaje.
Pokud chvíli počkáte, po dokončení instalace budete ke svému účtu mít přístup přímo odtud.
Jakmile bude proces u konce, zašleme vám přihlašovací údaje na zadaný e-mail.
Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.