Kontakty na ZOHO zákaznickou podporu v ČR: e-mail sales@zohocorp.com, call centrum +1 877 834 4428, sociální sítě, fórum a znalostní báze. Live chat není dostupný.
Vypadá to, že se snažíte kontaktovat tým zákaznického servisu společnosti ZOHO. Bohužel, my nejsme s týmem zákaznické podpory společnosti ZOHO nijak propojeni. Jsme dvě zcela odlišné organizace. Abychom vám však trochu usnadnili život, prozkoumali jsme webové stránky společnosti ZOHO a našli jsme následující kontaktní údaje zákaznické podpory. Kontaktujte prosím zástupce společnosti $ {company_name} přímo pomocí níže uvedených kontaktních údajů.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
ZOHO se zaměřuje na webové obchodní nástroje a informační technologie, včetně online kancelářského balíčku, platformy pro správu Internetu věcí a sady softwaru pro správu IT.
ZOHO se zaměřuje na webové obchodní nástroje a informační technologie, včetně online kancelářského balíčku, platformy pro správu Internetu věcí a sady softwaru pro správu IT.
Tým zákaznické služby společnosti ZOHO nabízí následující kanály podpory: e-mail, call centrum, sociální sítě, fórum a samoobsluhu.
ZOHO můžete kontaktovat přes e-mail, zavoláním na jejich horkou linku nebo zanecháním zprávy na jedné ze sociálních sítí. Dáváte-li přednost samoobsluze, můžete rovněž využít jejich znalostní bázi.
Jejich podporu můžete kontaktovat na e-mailové adrese sales@zohocorp.com
Ne, ZOHO nedisponuje live chatem.
Pokud dáváte přednost telefonické podpoře, můžete je kontaktovat na čísle +1 877 834 4428
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.