Vypadá to, že se snažíte kontaktovat tým zákaznického servisu společnosti Line. Bohužel, my nejsme s týmem zákaznické podpory společnosti Line nijak propojeni. Jsme dvě zcela odlišné organizace. Abychom vám však trochu usnadnili život, prozkoumali jsme webové stránky společnosti Line a našli jsme následující kontaktní údaje zákaznické podpory. Kontaktujte prosím zástupce společnosti $ {company_name} přímo pomocí níže uvedených kontaktních údajů.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Line je softwarová & internetová společnost. Line je freewarová aplikace pro okamžitou komunikaci na elektronických zařízeních, jako jsou chytré telefony, tablety a osobní počítače.
Tým zákaznického servisu společnosti Line nabízí následující kanály podpory: podporu na sociálních sítích a samoobslužnou podporu.
Tým podpory linky můžete kontaktovat tak, že mu zanecháte zprávu na některé z platforem sociálních médií. Pokud dáváte přednost samoobslužné podpoře, můžete využít jejich bázi znalostí.
Line nenabízí podporu prostřednictvím e-mailu.
Ne, Line nemá podporu na chatu.
Line nemá telefonickou zákaznickou podporu.
Vážíme si vaší nedávné registrace LiveAgent.
Hned po instalaci vašeho účtu bude na vaši e -mailovou adresu odeslána zpráva obsahující přihlašovací údaje.
Pokud chvíli počkáte, po dokončení instalace budete ke svému účtu mít přístup přímo odtud.
Jakmile bude proces u konce, zašleme vám přihlašovací údaje na zadaný e-mail.
Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.