Vypadá to, že se snažíte kontaktovat tým zákaznického servisu společnosti LinkedIn. Bohužel, my nejsme s týmem zákaznické podpory společnosti LinkedIn nijak propojeni. Jsme dvě zcela odlišné organizace. Abychom vám však trochu usnadnili život, prozkoumali jsme webové stránky společnosti LinkedIn a našli jsme následující kontaktní údaje zákaznické podpory. Kontaktujte prosím zástupce společnosti $ {company_name} přímo pomocí níže uvedených kontaktních údajů.
N/A
N/A
N/A
N/A
Agenti podpory společnosti LinkedIn obvykle odpovídají na e-maily během 2 dny .
Agenti společnosti LinkedIn obvykle odpovídají na chaty během 2 dny .
Operátoři společnosti LinkedIn obvkykle přijímají hovory během 2 dny .
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
LinkedIn je společnost poskytující softwarové a internetové služby.
LinkedIn je softwarová a internetová společnost. LinkedIn je největší profesní síť na internetu.
Tým zákaznického servisu LinkedIn nabízí následující kanály podpory: podporu na sociálních sítích, podporu na fóru a samoobslužnou podporu.
Tým podpory LinkedIn můžete kontaktovat tak, že mu zanecháte zprávu na některé z platforem sociálních médií. Pokud dáváte přednost samoobslužné podpoře, můžete také využít jejich bázi znalostí.
LinkedIn nenabízí podporu prostřednictvím e-mailu.
LinkedIn nenabízí podporu prostřednictvím chatu.
LinkedIn nenabízí podporu prostřednictvím telefonu.
Vážíme si vaší nedávné registrace LiveAgent.
Hned po instalaci vašeho účtu bude na vaši e -mailovou adresu odeslána zpráva obsahující přihlašovací údaje.
Pokud chvíli počkáte, po dokončení instalace budete ke svému účtu mít přístup přímo odtud.
Jakmile bude proces u konce, zašleme vám přihlašovací údaje na zadaný e-mail.
Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.