Vypadá to, že se snažíte kontaktovat tým zákaznického servisu společnosti Medium. Bohužel, my nejsme s týmem zákaznické podpory společnosti Medium nijak propojeni. Jsme dvě zcela odlišné organizace. Abychom vám však trochu usnadnili život, prozkoumali jsme webové stránky společnosti Medium a našli jsme následující kontaktní údaje zákaznické podpory. Kontaktujte prosím zástupce společnosti $ {company_name} přímo pomocí níže uvedených kontaktních údajů.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Medium je softwarová & internetová společnost. Medium je online publikační platforma, která je příkladem sociální žurnalistiky, má hybridní sbírku amatérských a profesionálních lidí a publikací nebo exkluzivních blogů či vydavatelů na Medium a je pravidelně považována za hostitele blogů.
Tým zákaznického servisu společnosti Medium nabízí následující kanály podpory: e-mail, podporu na sociálních sítích a samoobslužnou podporu.
Společnost Medium můžete kontaktovat e-mailem nebo jí zanechat vzkaz na některé z platforem sociálních médií. Pokud dáváte přednost samoobslužné podpoře, můžete také využít jejich znalostní databázi.
Společnost Medium můžete kontaktovat vyplněním formuláře: https://help.medium.com/hc/en-us/requests/new.
Ne, služba Medium nemá podporu live chatu.
Společnost Medium nemá telefonickou zákaznickou podporu.
Vážíme si vaší nedávné registrace LiveAgent.
Hned po instalaci vašeho účtu bude na vaši e -mailovou adresu odeslána zpráva obsahující přihlašovací údaje.
Pokud chvíli počkáte, po dokončení instalace budete ke svému účtu mít přístup přímo odtud.
Jakmile bude proces u konce, zašleme vám přihlašovací údaje na zadaný e-mail.
Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.