Vypadá to, že se snažíte kontaktovat tým zákaznického servisu společnosti Moovit. Bohužel, my nejsme s týmem zákaznické podpory společnosti Moovit nijak propojeni. Jsme dvě zcela odlišné organizace. Abychom vám však trochu usnadnili život, prozkoumali jsme webové stránky společnosti Moovit a našli jsme následující kontaktní údaje zákaznické podpory. Kontaktujte prosím zástupce společnosti $ {company_name} přímo pomocí níže uvedených kontaktních údajů.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Moovit, společnost Intel, je předním poskytovatelem řešení mobility jako služby (MaaS).
Moovit, společnost Intel, je předním poskytovatelem řešení mobility jako služby (MaaS).
Tým zákaznického servisu společnosti Moovit nabízí následující kanály podpory: e-mail, podporu na sociálních sítích a samoobslužnou podporu.
Společnost Moovit můžete kontaktovat prostřednictvím e-mailu nebo zanecháním zprávy na některé z platforem sociálních médií. Případně můžete využít jejich znalostní databázi, pokud dáváte přednost samoobslužné podpoře.
Jejich podporu můžete kontaktovat e-mailem na adrese support@moovit.com.
Ne, Moovit nenabízí podporu live chatu.
Moovit nenabízí podporu prostřednictvím telefonu.
Vážíme si vaší nedávné registrace LiveAgent.
Hned po instalaci vašeho účtu bude na vaši e -mailovou adresu odeslána zpráva obsahující přihlašovací údaje.
Pokud chvíli počkáte, po dokončení instalace budete ke svému účtu mít přístup přímo odtud.
Jakmile bude proces u konce, zašleme vám přihlašovací údaje na zadaný e-mail.
Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.