Kontaktujte náš helpdesk pro podporu při používání produktů Nakivo prostřednictvím e-mailu, živého chatu, call centra, znalostní báze a sociálních médií.
Vypadá to, že se snažíte kontaktovat tým zákaznického servisu společnosti Nakivo. Bohužel, my nejsme s týmem zákaznické podpory společnosti Nakivo nijak propojeni. Jsme dvě zcela odlišné organizace. Abychom vám však trochu usnadnili život, prozkoumali jsme webové stránky společnosti Nakivo a našli jsme následující kontaktní údaje zákaznické podpory. Kontaktujte prosím zástupce společnosti $ {company_name} přímo pomocí níže uvedených kontaktních údajů.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Nakivo je řešení pro ochranu dat a obnovu po havárii pro podniky všech velikostí. Poskytuje spolehlivou, automatizovanou a nákladově efektivní ochranu dat pro fyzická, virtuální a cloudová prostředí. Nakivo podporuje více než 500 dodavatelů a technologií, včetně VMware, Hyper-V, Amazon EC2, Microsoft Azure a Office 365. Pomáhá organizacím chránit jejich data a aplikace pomocí zálohování, replikace a obnovy lokalit a také testovat jejich plány obnovy po havárii pomocí pravidelných cvičení DR.
Společnost Nakivo poskytuje technickou podporu svým zákazníkům prostřednictvím různých kanálů, včetně telefonu, e-mailu, chatu a webové podpory – kontaktního formuláře. Zákazníci mají také přístup ke znalostní databázi Nakivo, kde naleznou svépomocné zdroje, jako jsou výukové programy, uživatelské příručky a často kladené otázky. Kromě toho společnost Nakivo nabízí zákazníkům komplexní možnosti školení na místě i na dálku, aby zajistila, že budou moci své řešení Nakivo využívat na maximum. Rychlou pomoc a inspiraci mohou zákazníci najít prostřednictvím kanálů sociálních médií, v dolní části webových stránek společnosti.
Telefon: +44 207 193 1230
E-mail: support@nakivo.com
Portál podpory: https://helpcenter.nakivo.com/display/support/
Kontaktní formulář: https://helpcenter.nakivo.com/display/support/
Báze znalostí: https://helpcenter.nakivo.com/User-Guide/Content/Home.htm
Komunitní fórum: https://forum.nakivo.com/
Twitter: https://twitter.com/Nakivo
LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/nakivo/
Facebook: https://www.facebook.com/NakivoInc/
Instagram: https://www.instagram.com/nakivoinc/
Zákaznickou podporu společnosti Nakivo nejlépe kontaktujete tak, že zadáte požadavek na jejich webových stránkách nebo se s nimi spojíte e-mailem na adrese support@nakivo.com a telefonicky na čísle + 44 207 193 1230. Živý chat je k dispozici 24 hodin denně, 7 dní v týdnu. Svůj dotaz můžete napsat také na jejich účty na sociálních sítích, jako je Facebook, Twitter nebo LinkedIn. Pokud dáváte přednost, je kdykoli k dispozici samoobslužná znalostní databáze nebo komunitní fórum pro rychlé rady kolegů.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.