Kontakty na zákaznický servis společnosti Nielsen, včetně možnosti call centra a podpory na sociálních sítích. Získání podpory je možné také pomocí samoobslužné báze znalostí.
Registrací přijímám Obchodní podmínky a Bezpečnostní zásady.
Vypadá to, že se snažíte kontaktovat tým zákaznického servisu společnosti Nielsen. Bohužel, my nejsme s týmem zákaznické podpory společnosti Nielsen nijak propojeni. Jsme dvě zcela odlišné organizace. Abychom vám však trochu usnadnili život, prozkoumali jsme webové stránky společnosti Nielsen a našli jsme následující kontaktní údaje zákaznické podpory. Kontaktujte prosím zástupce společnosti $ {company_name} přímo pomocí níže uvedených kontaktních údajů.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Nielsen je globální společnost zabývající se měřením a analýzou dat, která poskytuje nejucelenější a nejdůvěryhodnější pohled na spotřebitele a trhy po celém světě.
Nielsen je globální společnost zabývající se měřením a analýzou dat, která poskytuje nejúplnější a nejdůvěryhodnější pohled na spotřebitele a trhy po celém světě.
Tým zákaznického servisu společnosti Nielsen nabízí následující kanály podpory: call centrum, podporu na sociálních sítích a samoobslužnou podporu.
Společnost Nielsen můžete kontaktovat na její horké lince nebo jí zanechat vzkaz na některé z platforem sociálních médií. Pokud dáváte přednost samoobslužné podpoře, můžete také využít jejich znalostní databázi.
Společnost Nielsen nemá e-mailovou podporu. Můžete je kontaktovat vyplněním formuláře: https://www.nielsen.com/us/en/contact-us/client-inquiries/
Ne, společnost Nielsen nemá podporu na chatu.
Pokud dáváte přednost telefonické podpoře, můžete se obrátit na jejich linku, kde vám pomohou: +1.800.864.1224
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.