Vypadá to, že se snažíte kontaktovat tým zákaznického servisu společnosti Nielsen. Bohužel, my nejsme s týmem zákaznické podpory společnosti Nielsen nijak propojeni. Jsme dvě zcela odlišné organizace. Abychom vám však trochu usnadnili život, prozkoumali jsme webové stránky společnosti Nielsen a našli jsme následující kontaktní údaje zákaznické podpory. Kontaktujte prosím zástupce společnosti $ {company_name} přímo pomocí níže uvedených kontaktních údajů.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Nielsen je globální společnost zabývající se měřením a analýzou dat, která poskytuje nejucelenější a nejdůvěryhodnější pohled na spotřebitele a trhy po celém světě.
Nielsen je globální společnost zabývající se měřením a analýzou dat, která poskytuje nejúplnější a nejdůvěryhodnější pohled na spotřebitele a trhy po celém světě.
Tým zákaznického servisu společnosti Nielsen nabízí následující kanály podpory: call centrum, podporu na sociálních sítích a samoobslužnou podporu.
Společnost Nielsen můžete kontaktovat na její horké lince nebo jí zanechat vzkaz na některé z platforem sociálních médií. Pokud dáváte přednost samoobslužné podpoře, můžete také využít jejich znalostní databázi.
Společnost Nielsen nemá e-mailovou podporu. Můžete je kontaktovat vyplněním formuláře:
https://www.nielsen.com/us/en/contact-us/client-inquiries/
Ne, společnost Nielsen nemá podporu na chatu.
Pokud dáváte přednost telefonické podpoře, můžete se obrátit na jejich linku, kde vám pomohou: +1.800.864.1224
Vážíme si vaší nedávné registrace LiveAgent.
Hned po instalaci vašeho účtu bude na vaši e -mailovou adresu odeslána zpráva obsahující přihlašovací údaje.
Pokud chvíli počkáte, po dokončení instalace budete ke svému účtu mít přístup přímo odtud.
Jakmile bude proces u konce, zašleme vám přihlašovací údaje na zadaný e-mail.
Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.