Vypadá to, že se snažíte kontaktovat tým zákaznického servisu společnosti NING. Bohužel, my nejsme s týmem zákaznické podpory společnosti NING nijak propojeni. Jsme dvě zcela odlišné organizace. Abychom vám však trochu usnadnili život, prozkoumali jsme webové stránky společnosti NING a našli jsme následující kontaktní údaje zákaznické podpory. Kontaktujte prosím zástupce společnosti $ {company_name} přímo pomocí níže uvedených kontaktních údajů.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
NING je sociální webová platforma, která vám poskytuje nástroje a příležitosti k založení a rozvoji vaší online komunity.
NING je sociální webová platforma, která vám poskytuje nástroje a příležitosti k založení a rozvoji vaší online komunity.
Tým zákaznického servisu společnosti NING nabízí následující kanály podpory: e-mail, call centrum, podporu na sociálních sítích a samoobslužnou podporu.
Společnost NING můžete kontaktovat e-mailem, zavoláním na její horkou linku nebo zanecháním zprávy na některé z platforem sociálních médií. Pokud dáváte přednost samoobslužné podpoře, můžete také využít jejich znalostní databázi.
Jejich podporu můžete kontaktovat také zasláním e-mailu na support@ning.com
Ne, NING nemá podporu na živém chatu.
Pokud preferujete telefonickou podporu, můžete zavolat na linku podpory +1 855-233-6436
Vážíme si vaší nedávné registrace LiveAgent.
Hned po instalaci vašeho účtu bude na vaši e -mailovou adresu odeslána zpráva obsahující přihlašovací údaje.
Pokud chvíli počkáte, po dokončení instalace budete ke svému účtu mít přístup přímo odtud.
Jakmile bude proces u konce, zašleme vám přihlašovací údaje na zadaný e-mail.
Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.