Kontakty na zákaznický servis společnosti Nintendo, včetně live chatu, telefonické podpory a sociálních médií. Zjistěte, jak se dostat do kontaktu se společností Nintendo a získat potřebnou pomoc.
Registrací přijímám Obchodní podmínky a Bezpečnostní zásady.
Vypadá to, že se snažíte kontaktovat tým zákaznického servisu společnosti Nintendo. Bohužel, my nejsme s týmem zákaznické podpory společnosti Nintendo nijak propojeni. Jsme dvě zcela odlišné organizace. Abychom vám však trochu usnadnili život, prozkoumali jsme webové stránky společnosti Nintendo a našli jsme následující kontaktní údaje zákaznické podpory. Kontaktujte prosím zástupce společnosti $ {company_name} přímo pomocí níže uvedených kontaktních údajů.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Nintendo je nadnárodní společnost vyrábějící spotřební elektroniku a videohry.
Nintendo je nadnárodní společnost vyrábějící spotřební elektroniku a videohry.
Zákaznický servis společnosti Nintendo nabízí následující kanály podpory: živý chat, call centrum, podporu na sociálních sítích, podporu na fóru.
Společnost Nintendo můžete kontaktovat prostřednictvím chatu s živým agentem na jejích webových stránkách, zavoláním na telefonickou linku nebo zanecháním zprávy na některé z platforem sociálních médií. Pokud dáváte přednost samoobslužné podpoře, můžete také využít jejich komunitní fórum.
Nintendo nemá e-mailovou podporu.
Ano, Nintendo má podporu na živém chatu. Přejděte na stránku a najděte tlačítko "Zahájit chat": https://en-americas-support.nintendo.com/app/contact
Pokud preferujete telefonickou podporu, můžete kontaktovat linku podpory 1-800-255-3700
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.