Vypadá to, že se snažíte kontaktovat tým zákaznického servisu společnosti Plesk. Bohužel, my nejsme s týmem zákaznické podpory společnosti Plesk nijak propojeni. Jsme dvě zcela odlišné organizace. Abychom vám však trochu usnadnili život, prozkoumali jsme webové stránky společnosti Plesk a našli jsme následující kontaktní údaje zákaznické podpory. Kontaktujte prosím zástupce společnosti $ {company_name} přímo pomocí níže uvedených kontaktních údajů.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Plesk je společnost poskytující software jako službu. Plesk je komerční software pro webhosting a automatizaci serverových datových center s ovládacím panelem vyvinutý pro poskytovatele maloobchodních hostingových služeb na bázi Linuxu a Windows.
Tým zákaznického servisu služby Plesk nabízí následující kanály podpory: e-mail, podporu na sociálních sítích a samoobslužnou podporu.
Tým podpory služby Plesk můžete kontaktovat tak, že mu zanecháte zprávu na některé z platforem sociálních médií. Pokud dáváte přednost samoobslužné podpoře, můžete využít jejich bázi znalostí.
Společnost Plesk můžete kontaktovat vyplněním formuláře: https://www.plesk.com/licensing-and-purchase-support/
Ne, Plesk nemá podporu na chatu.
Plesk nemá telefonickou zákaznickou podporu.
Vážíme si vaší nedávné registrace LiveAgent.
Hned po instalaci vašeho účtu bude na vaši e -mailovou adresu odeslána zpráva obsahující přihlašovací údaje.
Pokud chvíli počkáte, po dokončení instalace budete ke svému účtu mít přístup přímo odtud.
Jakmile bude proces u konce, zašleme vám přihlašovací údaje na zadaný e-mail.
Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.