Kontakty na zákaznickou podporu společnosti Plesk, včetně kontaktů na e-mailovou podporu, fórum a sociální sítě. Možnost samoobslužné podpory prostřednictvím báze znalostí.
Registrací přijímám Obchodní podmínky a Bezpečnostní zásady.
Vypadá to, že se snažíte kontaktovat tým zákaznického servisu společnosti Plesk. Bohužel, my nejsme s týmem zákaznické podpory společnosti Plesk nijak propojeni. Jsme dvě zcela odlišné organizace. Abychom vám však trochu usnadnili život, prozkoumali jsme webové stránky společnosti Plesk a našli jsme následující kontaktní údaje zákaznické podpory. Kontaktujte prosím zástupce společnosti $ {company_name} přímo pomocí níže uvedených kontaktních údajů.
N/A
N/A
https://talk.plesk.com/
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Plesk je společnost poskytující software jako službu. Plesk je komerční software pro webhosting a automatizaci serverových datových center s ovládacím panelem vyvinutý pro poskytovatele maloobchodních hostingových služeb na bázi Linuxu a Windows.
Tým zákaznického servisu služby Plesk nabízí následující kanály podpory: e-mail, podporu na sociálních sítích a samoobslužnou podporu.
Tým podpory služby Plesk můžete kontaktovat tak, že mu zanecháte zprávu na některé z platforem sociálních médií. Pokud dáváte přednost samoobslužné podpoře, můžete využít jejich bázi znalostí.
Společnost Plesk můžete kontaktovat vyplněním formuláře: https://www.plesk.com/licensing-and-purchase-support/
Ne, Plesk nemá podporu na chatu.
Plesk nemá telefonickou zákaznickou podporu.
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.