Kontakty na zákaznický servis společnosti SAS v České republice. Získejte informace o podpoře na sociálních sítích, e-mailu, telefonu a prostřednictvím fóra. Zjistěte více o právních kontaktech a dalších odkazech k tématu.
Vypadá to, že se snažíte kontaktovat tým zákaznického servisu společnosti SAS. Bohužel, my nejsme s týmem zákaznické podpory společnosti SAS nijak propojeni. Jsme dvě zcela odlišné organizace. Abychom vám však trochu usnadnili život, prozkoumali jsme webové stránky společnosti SAS a našli jsme následující kontaktní údaje zákaznické podpory. Kontaktujte prosím zástupce společnosti $ {company_name} přímo pomocí níže uvedených kontaktních údajů.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Společnost SAS je lídrem v oblasti softwaru a služeb pro podnikovou analýzu a největším nezávislým dodavatelem na trhu business intelligence.
Společnost SAS je lídrem v oblasti softwaru a služeb pro podnikovou analýzu a největším nezávislým dodavatelem na trhu business intelligence.
Tým zákaznického servisu společnosti SAS nabízí následující kanály podpory: call centrum, podporu na sociálních sítích a samoobslužnou podporu.
Společnost SAS můžete kontaktovat na její horké lince nebo jí zanechat vzkaz na některé z platforem sociálních médií. Pokud dáváte přednost samoobslužné podpoře, můžete využít jejich znalostní databázi.
SAS nemá e-mailovou podporu.
Ne, SAS nemá podporu živého chatu.
Pokud preferujete telefonickou podporu, můžete kontaktovat jejich linku podpory +61-2 9428 0444
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.