Vypadá to, že se snažíte kontaktovat tým zákaznického servisu společnosti Sonos. Bohužel, my nejsme s týmem zákaznické podpory společnosti Sonos nijak propojeni. Jsme dvě zcela odlišné organizace. Abychom vám však trochu usnadnili život, prozkoumali jsme webové stránky společnosti Sonos a našli jsme následující kontaktní údaje zákaznické podpory. Kontaktujte prosím zástupce společnosti $ {company_name} přímo pomocí níže uvedených kontaktních údajů.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Sonos je společnost zabývající se zvukovými zážitky.
Sonos je společnost zaměřená na zvukové zážitky.
Zákaznický servis společnosti Sonos nabízí následující kanály podpory: e-mail, call centrum, podporu na sociálních sítích a fórum.
Společnost Sonos můžete kontaktovat e-mailem, zavoláním na horkou linku nebo zanecháním zprávy na některé z platforem sociálních médií. Pokud dáváte přednost samoobslužné podpoře, můžete také využít jejich komunitní fórum.
Jejich podporu můžete kontaktovat e-mailem na adrese support@sonos.com.
Ne, Sonos nenabízí podporu prostřednictvím live chatu.
Pokud dáváte přednost telefonické podpoře, můžete se obrátit na jejich linku pomoci: 1-800-680-234
Vážíme si vaší nedávné registrace LiveAgent.
Hned po instalaci vašeho účtu bude na vaši e -mailovou adresu odeslána zpráva obsahující přihlašovací údaje.
Pokud chvíli počkáte, po dokončení instalace budete ke svému účtu mít přístup přímo odtud.
Jakmile bude proces u konce, zašleme vám přihlašovací údaje na zadaný e-mail.
Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.