Vypadá to, že se snažíte kontaktovat tým zákaznického servisu společnosti Strava. Bohužel, my nejsme s týmem zákaznické podpory společnosti Strava nijak propojeni. Jsme dvě zcela odlišné organizace. Abychom vám však trochu usnadnili život, prozkoumali jsme webové stránky společnosti Strava a našli jsme následující kontaktní údaje zákaznické podpory. Kontaktujte prosím zástupce společnosti $ {company_name} přímo pomocí níže uvedených kontaktních údajů.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Strava je internetová služba pro sledování lidské fyzické aktivity, která zahrnuje funkce sociálních sítí.
Strava je internetová služba pro sledování lidské fyzické aktivity, která zahrnuje funkce sociálních sítí.
Zákaznický servis společnosti Strava nabízí následující kanály podpory: e-mail, call centrum, podporu na sociálních sítích a samoobslužnou podporu.
Společnost Strava můžete kontaktovat e-mailem, zavoláním na její horkou linku nebo zanecháním zprávy na některé z platforem sociálních médií. Pokud dáváte přednost samoobslužné podpoře, můžete také využít jejich bázi znalostí.
Jejich podporu můžete kontaktovat e-mailem na adrese support@strava.zendesk.com.
Ne, Strava nenabízí podporu živého chatu.
Pokud dáváte přednost telefonické podpoře, můžete se obrátit na jejich linku pomoci. +18776608899
Vážíme si vaší nedávné registrace LiveAgent.
Hned po instalaci vašeho účtu bude na vaši e -mailovou adresu odeslána zpráva obsahující přihlašovací údaje.
Pokud chvíli počkáte, po dokončení instalace budete ke svému účtu mít přístup přímo odtud.
Jakmile bude proces u konce, zašleme vám přihlašovací údaje na zadaný e-mail.
Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.