Kontaktní údaje pro zákaznickou podporu společnosti Strava v České republice.
Registrací přijímám Obchodní podmínky a Bezpečnostní zásady.
Vypadá to, že se snažíte kontaktovat tým zákaznického servisu společnosti Strava. Bohužel, my nejsme s týmem zákaznické podpory společnosti Strava nijak propojeni. Jsme dvě zcela odlišné organizace. Abychom vám však trochu usnadnili život, prozkoumali jsme webové stránky společnosti Strava a našli jsme následující kontaktní údaje zákaznické podpory. Kontaktujte prosím zástupce společnosti $ {company_name} přímo pomocí níže uvedených kontaktních údajů.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Strava je internetová služba pro sledování lidské fyzické aktivity, která zahrnuje funkce sociálních sítí.
Strava je internetová služba pro sledování lidské fyzické aktivity, která zahrnuje funkce sociálních sítí.
Zákaznický servis společnosti Strava nabízí následující kanály podpory: e-mail, call centrum, podporu na sociálních sítích a samoobslužnou podporu.
Společnost Strava můžete kontaktovat e-mailem, zavoláním na její horkou linku nebo zanecháním zprávy na některé z platforem sociálních médií. Pokud dáváte přednost samoobslužné podpoře, můžete také využít jejich bázi znalostí.
Jejich podporu můžete kontaktovat e-mailem na adrese support@strava.zendesk.com.
Ne, Strava nenabízí podporu živého chatu.
Pokud dáváte přednost telefonické podpoře, můžete se obrátit na jejich linku pomoci. +18776608899
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.