Kontaktní údaje pro zákaznickou podporu společnosti Suse - e-mail, call centrum, fórum a podpora sociálních sítí.
Registrací přijímám Obchodní podmínky a Bezpečnostní zásady.
Vypadá to, že se snažíte kontaktovat tým zákaznického servisu společnosti Suse. Bohužel, my nejsme s týmem zákaznické podpory společnosti Suse nijak propojeni. Jsme dvě zcela odlišné organizace. Abychom vám však trochu usnadnili život, prozkoumali jsme webové stránky společnosti Suse a našli jsme následující kontaktní údaje zákaznické podpory. Kontaktujte prosím zástupce společnosti $ {company_name} přímo pomocí níže uvedených kontaktních údajů.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
SUSE poskytuje zákazníkům bezkonkurenční výběr a podporuje digitální transformaci podniků.
SUSE poskytuje zákazníkům bezkonkurenční výběr a podporuje digitální transformaci podniků tím, že zjednodušuje, modernizuje a urychluje tradiční, cloudová a okrajová řešení.
Zákaznický servis společnosti SUSE nabízí následující kanály podpory: e-mail, call centrum, podporu na sociálních sítích, podporu na fóru.
Společnost SUSE můžete kontaktovat e-mailem, zavoláním na horkou linku nebo zanecháním vzkazu na některé z platforem sociálních médií. Pokud dáváte přednost samoobslužné podpoře, můžete také použít jejich fórum.
Jejich podporu můžete kontaktovat e-mailem na adrese: blunduke@suse.com
Ne, SUSE nenabízí podporu prostřednictvím live chatu.
Pokud dáváte přednost telefonické podpoře, můžete se obrátit na jejich infolinku +49-(0)911-740-53-0.
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.