Vypadá to, že se snažíte kontaktovat tým zákaznického servisu společnosti Telus. Bohužel, my nejsme s týmem zákaznické podpory společnosti Telus nijak propojeni. Jsme dvě zcela odlišné organizace. Abychom vám však trochu usnadnili život, prozkoumali jsme webové stránky společnosti Telus a našli jsme následující kontaktní údaje zákaznické podpory. Kontaktujte prosím zástupce společnosti $ {company_name} přímo pomocí níže uvedených kontaktních údajů.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Telus je kanadská telekomunikační společnost, která poskytuje telefonní, internetové a televizní služby v západní Kanadě.
Telus je kanadská telekomunikační společnost, která poskytuje telefonní, internetové a televizní služby v západní Kanadě.
Tým zákaznického servisu společnosti Telus nabízí následující kanály podpory: live chat, call centrum, podporu na sociálních sítích, podporu na fóru a samoobslužnou podporu.
Společnost Telus můžete kontaktovat prostřednictvím chatu s živým agentem na jejích webových stránkách, zavoláním na infolinku nebo zanecháním zprávy na některé z platforem sociálních médií. Pokud dáváte přednost samoobslužné podpoře, můžete také využít jejich znalostní databázi.
Telus nenabízí podporu prostřednictvím emailu.
Ano, Telus má live chat. Přejděte na stránku:
https://chat.telus.com/chat/telus/chat-ccts.html?portal=tcomccts&language=en
Pokud dáváte přednost telefonické podpoře, můžete se obrátit na jejich infolinku 1-866-558-2273.
Vážíme si vaší nedávné registrace LiveAgent.
Hned po instalaci vašeho účtu bude na vaši e -mailovou adresu odeslána zpráva obsahující přihlašovací údaje.
Pokud chvíli počkáte, po dokončení instalace budete ke svému účtu mít přístup přímo odtud.
Jakmile bude proces u konce, zašleme vám přihlašovací údaje na zadaný e-mail.
Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.