Vypadá to, že se snažíte kontaktovat tým zákaznického servisu společnosti Twitter. Bohužel, my nejsme s týmem zákaznické podpory společnosti Twitter nijak propojeni. Jsme dvě zcela odlišné organizace. Abychom vám však trochu usnadnili život, prozkoumali jsme webové stránky společnosti Twitter a našli jsme následující kontaktní údaje zákaznické podpory. Kontaktujte prosím zástupce společnosti $ {company_name} přímo pomocí níže uvedených kontaktních údajů.
N/A
N/A
N/A
N/A
Agenti podpory společnosti Twitter obvykle odpovídají na e-maily během 1 týden .
Agenti společnosti Twitter obvykle odpovídají na chaty během 1 týden .
Operátoři společnosti Twitter obvkykle přijímají hovory během 1 týden .
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Twitter je softwarová & internetová společnost. Twitter je sociální síť, která umožňuje snadné propojení a sdílení s ostatními lidmi online.
Tým zákaznického servisu Twitteru nabízí následující kanály podpory: podporu sociálních médií a samoobslužnou podporu.
Tým podpory Twitteru můžete kontaktovat tak, že mu zanecháte zprávu na jedné z platforem sociálních médií. Pokud dáváte přednost samoobslužné podpoře, můžete také využít jejich bázi znalostí.
Twitter nemá e-mailovou podporu.
Twitter nenabízí podporu prostřednictvím live chatu.
Twitter nenabízí podporu prostřednictvím telefonu.
Vážíme si vaší nedávné registrace LiveAgent.
Hned po instalaci vašeho účtu bude na vaši e -mailovou adresu odeslána zpráva obsahující přihlašovací údaje.
Pokud chvíli počkáte, po dokončení instalace budete ke svému účtu mít přístup přímo odtud.
Jakmile bude proces u konce, zašleme vám přihlašovací údaje na zadaný e-mail.
Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.