Vypadá to, že se snažíte kontaktovat tým zákaznického servisu společnosti UCAS. Bohužel, my nejsme s týmem zákaznické podpory společnosti UCAS nijak propojeni. Jsme dvě zcela odlišné organizace. Abychom vám však trochu usnadnili život, prozkoumali jsme webové stránky společnosti UCAS a našli jsme následující kontaktní údaje zákaznické podpory. Kontaktujte prosím zástupce společnosti $ {company_name} přímo pomocí níže uvedených kontaktních údajů.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
ucas.com/about-us/policies/privacy-policies-and-declarations/ucas-privacy-policy
N/A
N/A
UCAS spojuje lidi s univerzitami, post-univerzitními studiemi včetně učitelské přípravy, učňovským školstvím a stážemi.
UCAS spojuje lidi s univerzitami, post-univerzitními studiemi včetně učitelské přípravy, učňovským školstvím a stážemi.
Tým zákaznického servisu UCAS nabízí následující kanály podpory: e-mail, call centrum, podporu na sociálních sítích a samoobslužnou podporu.
UCAS můžete kontaktovat e-mailem, zavoláním na horkou linku nebo zanecháním vzkazu na některé z platforem sociálních médií. Pokud dáváte přednost samoobslužné podpoře, můžete využít jejich bázi znalostí.
Jejich podporu můžete kontaktovat e-mailem na adresu feedback@ucas.ac.uk
Ne, UCAS nenabízí podporu na chatu.
Pokud dáváte přednost telefonické podpoře, můžete se obrátit na jejich linku pomoci: +44 371 468 0468.
Vážíme si vaší nedávné registrace LiveAgent.
Hned po instalaci vašeho účtu bude na vaši e -mailovou adresu odeslána zpráva obsahující přihlašovací údaje.
Pokud chvíli počkáte, po dokončení instalace budete ke svému účtu mít přístup přímo odtud.
Jakmile bude proces u konce, zašleme vám přihlašovací údaje na zadaný e-mail.
Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.