Vypadá to, že se snažíte kontaktovat tým zákaznického servisu společnosti VIVE. Bohužel, my nejsme s týmem zákaznické podpory společnosti VIVE nijak propojeni. Jsme dvě zcela odlišné organizace. Abychom vám však trochu usnadnili život, prozkoumali jsme webové stránky společnosti VIVE a našli jsme následující kontaktní údaje zákaznické podpory. Kontaktujte prosím zástupce společnosti $ {company_name} přímo pomocí níže uvedených kontaktních údajů.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Společnost Vive vytváří plně pohlcující produkty virtuální reality prémiové kvality pro každého s úchvatnou grafikou a realistickými zvuky.
Společnost Vive vytváří plně pohlcující produkty virtuální reality prémiové kvality pro každého s úchvatnou grafikou a realistickými zvuky.
Tým zákaznického servisu společnosti VIVE nabízí následující kanály podpory: e-mail, live chat, podporu na sociálních sítích a samoobslužnou podporu.
Společnost VIVE můžete kontaktovat e-mailem, zahájením chatu s živým agentem na jejich webových stránkách nebo zanecháním zprávy na některé z platforem sociálních médií. Pokud dáváte přednost samoobslužné podpoře, můžete také využít jejich bázi znalostí.
Jejich podporu můžete kontaktovat e-mailem na adresu: vive_care@vive.com
Ano, VIVE nabízí podporu živého chatu. Přejděte na stránky: https://www.vive.com/eu/support/contactus/
VIVE nenabízí telefonickou zákaznickou podporu
Vážíme si vaší nedávné registrace LiveAgent.
Hned po instalaci vašeho účtu bude na vaši e -mailovou adresu odeslána zpráva obsahující přihlašovací údaje.
Pokud chvíli počkáte, po dokončení instalace budete ke svému účtu mít přístup přímo odtud.
Jakmile bude proces u konce, zašleme vám přihlašovací údaje na zadaný e-mail.
Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.