Vypadá to, že se snažíte kontaktovat tým zákaznického servisu společnosti Waze. Bohužel, my nejsme s týmem zákaznické podpory společnosti Waze nijak propojeni. Jsme dvě zcela odlišné organizace. Abychom vám však trochu usnadnili život, prozkoumali jsme webové stránky společnosti Waze a našli jsme následující kontaktní údaje zákaznické podpory. Kontaktujte prosím zástupce společnosti $ {company_name} přímo pomocí níže uvedených kontaktních údajů.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
https://support.google.com/waze/answer/12075406?hl=en&ref_topic=12396950
N/A
N/A
Waze je softwarová aplikace pro navigaci GPS, kterou vlastní společnost Google. Funguje na chytrých telefonech a tabletech s podporou GPS.
Waze je softwarová aplikace pro navigaci GPS, kterou vlastní společnost Google. Funguje na chytrých telefonech a tabletech s podporou GPS.
Tým zákaznických služeb Waze nabízí následující kanály podpory: e-mail, podporu na sociálních sítích, podporu na fóru a samoobslužnou podporu.
Společnost Waze můžete kontaktovat e-mailem nebo jí zanechat zprávu na některé z platforem sociálních médií. Pokud dáváte přednost samoobslužné podpoře, můžete také využít jejich znalostní databázi.
Na jejich podporu se můžete obrátit e-mailem na adresu support@waze.com.
Ne, Waze nemá podporu na chatu.
Waze nemá telefonickou zákaznickou podporu.
Vážíme si vaší nedávné registrace LiveAgent.
Hned po instalaci vašeho účtu bude na vaši e -mailovou adresu odeslána zpráva obsahující přihlašovací údaje.
Pokud chvíli počkáte, po dokončení instalace budete ke svému účtu mít přístup přímo odtud.
Jakmile bude proces u konce, zašleme vám přihlašovací údaje na zadaný e-mail.
Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.