Vypadá to, že se snažíte kontaktovat tým zákaznického servisu společnosti Xero. Bohužel, my nejsme s týmem zákaznické podpory společnosti Xero nijak propojeni. Jsme dvě zcela odlišné organizace. Abychom vám však trochu usnadnili život, prozkoumali jsme webové stránky společnosti Xero a našli jsme následující kontaktní údaje zákaznické podpory. Kontaktujte prosím zástupce společnosti $ {company_name} přímo pomocí níže uvedených kontaktních údajů.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Xero je online účetní software, který vás spojuje se všemi podnikovými záležitostmi: účetními, účetními, bankami, podniky a aplikacemi.
Xero je online účetní software, který vás spojuje se vším, co se týká podnikání: s účetními, účetními, bankami, podniky a aplikacemi.
Tým zákaznického servisu společnosti Xero nabízí následující kanály podpory: call centrum, podporu na sociálních sítích a samoobslužnou podporu.
Společnost Xero můžete kontaktovat zavoláním na její horkou linku nebo zanecháním zprávy na některé z platforem sociálních médií. Pokud dáváte přednost samoobslužné podpoře, můžete využít jejich bázi znalostí.
Služba Xero nenabízí e-mailovou podporu.
Ne, služba Xero nenabízí podporu na chatu.
Pokud dáváte přednost telefonické podpoře, můžete se obrátit na jejich linku pomoci: +6498893100.
Vážíme si vaší nedávné registrace LiveAgent.
Hned po instalaci vašeho účtu bude na vaši e -mailovou adresu odeslána zpráva obsahující přihlašovací údaje.
Pokud chvíli počkáte, po dokončení instalace budete ke svému účtu mít přístup přímo odtud.
Jakmile bude proces u konce, zašleme vám přihlašovací údaje na zadaný e-mail.
Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.