Vypadá to, že se snažíte kontaktovat tým zákaznického servisu společnosti Yelp. Bohužel, my nejsme s týmem zákaznické podpory společnosti Yelp nijak propojeni. Jsme dvě zcela odlišné organizace. Abychom vám však trochu usnadnili život, prozkoumali jsme webové stránky společnosti Yelp a našli jsme následující kontaktní údaje zákaznické podpory. Kontaktujte prosím zástupce společnosti $ {company_name} přímo pomocí níže uvedených kontaktních údajů.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Yelp je softwarová & internetová společnost. Společnost Yelp vyvíjí, provozuje a prodává webové stránky Yelp.com a mobilní aplikaci Yelp, které zveřejňují recenze podniků na základě hromadného hodnocení.
Tým zákaznických služeb společnosti Yelp nabízí následující kanály podpory: e-mail, call centrum, podporu na sociálních sítích a samoobslužnou podporu.
Tým podpory Yelp můžete kontaktovat e-mailem, zavoláním na horkou linku nebo zanecháním vzkazu na některé z platforem sociálních médií. Pokud dáváte přednost samoobslužné podpoře, můžete také využít jejich bázi znalostí.
Jejich podporu můžete kontaktovat e-mailem na adrese bizoutreach@yelp.com, customersuccess@yelp.com.
Ne, Yelp nemá podporu live chatu.
Pokud dáváte přednost telefonické podpoře, můžete je kontaktovat (877) 767-9357.
Vážíme si vaší nedávné registrace LiveAgent.
Hned po instalaci vašeho účtu bude na vaši e -mailovou adresu odeslána zpráva obsahující přihlašovací údaje.
Pokud chvíli počkáte, po dokončení instalace budete ke svému účtu mít přístup přímo odtud.
Jakmile bude proces u konce, zašleme vám přihlašovací údaje na zadaný e-mail.
Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.