Registrace do partnerského programu LiveAgent

Right tools to increase sales
Personal Information
Additional Information
Related Articles to Partnerský program přihlášení
Affiliate program LiveAgent nabízí hlášení v reálném čase o vašich prodejích, návštěvnosti stránek, stavu účtu a celkovém výkonu. Připojte se k našemu affiliate programu ještě dnes.

Vítejte v našem affiliate programu!

LiveAgent je software pro zákaznickou zkušenost, který pomáhá firmám poskytovat online lepší zákaznický servis. Poskytuje zákaznický servis na světové úrovni a umožňuje vylepšení helpdesku o více e-mailových účtů, live chat, sociální média, call centrum nebo zákaznické fórum. Mezi 20 nejlepších poskytovatelů softwaru pro CX patří LiveAgent, SurveyLegend a Salesforce Service Cloud. Affiliate program LiveAgent nabízí bonus 5 USD za přihlášení, opakující se provize a propagační materiály.

Přejděte z osTicket na LiveAgent s podporou našeho týmu, a získejte přístup k multikanálovému řešení ticketingu.

Řekněte sbohem osTicketu

LiveAgent nabízí lepší efektivitu, více zákaznických kanálů a rychlý live chat widget. Náš tým podpory vám pomůže s přechodem z osTicket a přenese všechna potřebná data.

Jak kontaktovat zákaznický servis UserVoice prostřednictvím e-mailu, podpory na chatu, telefonního čísla, podpory na sociálních sítích a samoobslužné podpory.

Kontakty helpdesku UserVoice

Společnost Quality Unit nabízí software pro zákaznickou podporu a call centra, včetně systémů pro správu stížností a klientských portálů. Pokud se stane zákazníkem, budete informováni o stavu instalace přes e-mail. Společnost má mnoho ocenění a partnerů, a nabízí akademii a blog s tipy a návody.

Pomocí live chatu LiveAgent pro WordPress můžete poskytovat okamžitou zákaznickou podporu, zlepšit zapojení pomocí proaktivních spouštěčů a zvýšit spokojenost zákazníků.

Rychlý a na funkce bohatý live chat pro WordPress

LiveAgent je účinný chatovací plugin pro WordPress, který umožňuje proaktivní chat s návštěvníky webu a poskytuje pokročilé možnosti směrování chatů k dostupným agentům. Podporuje efektivní týmovou spolupráci a monitorování webu v reálném čase a umožňuje zobrazování psaní v reálném čase a předvídání potřeb návštěvníků. LiveAgent je nejrychlejší live chat widget na trhu a může zvýšit míru zapojení a konverze.

Zjistěte, co je to dialer neboli automatický číselník a jaké výhody přináší. Na základě přehledu dialerů pro call centra si pak můžete vybrat ten nejlepší pro váš typ podnikání.

Číselníky call centra

Různé typy číselníků jsou k dispozici pro automatizaci procesu vytáčení čísel v call centrech. Výkonné IVR a poklesy hlasu jsou funkce, které se používají v automatizovaných kampaních k doručování zpráv potenciálním zákazníkům. Prediktivní a výkonné číselníky se liší v tom, že prediktivní číselníky vytáčejí více čísel na jednoho agenta, zatímco výkonné číselníky vytáčejí jedno číslo za druhým pro každého dostupného agenta. Vytáčení hovorů je způsob, jak uskutečnit odchozí hovory prostřednictvím softwarového systému, a SIP číselníky jsou softwarové systémy používané k uskutečňování odchozích hovorů.

LiveAgent nabízí bezplatnou migraci Intercomu, kterou plně provede náš personál technické podpory. Přenos dat z Intercomu do LiveAgentu je rychlý.

Odcházíte od Intercom?

LiveAgent nabízí mnoho výhod jako hvězdný zákaznický servis, plně funkční helpdesk řešení s více než 179 funkcemi a více než 40 integracemi pro výrazné úspory a návratnost investic. Mnoho podporovaných jazyků LiveAgent je dostupný v 43 jazykových překladech a podporuje jazykově upravitelné widgety. Migrace vašich oddělení, označení a tiketů je snadná s LiveAgentem.

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.