• Akademie
  • Jak přidat tlačítko živého chatu na vaše webové stránky

Jak přidat tlačítko živého chatu na vaše webové stránky

Jak přidat tlačítko živého chatu na vaše webové stránky

Live chat se stal preferovaným kanálem zákaznického servisu pro stále větší počet online spotřebitelů. Proto je live chat widget na webových stránkách nezbytností pro firmy všech velikostí v jakémkoli odvětví. Umožňuje nabídnout zákazníkům rychlou a včasnou pomoc. Při strategickém využití navíc může výrazně přispět k: větší angažovanosti, zvýšení spokojenosti zákazníků a zlepšení prodeje a zároveň snížit náklady na zákaznickou podporu.

Jak přidat živý chat na vaše webové stránky?

1. Choose your live chat software provider

Given the impact live chat can have on the quality of your customer service and revenue; it’s worth investing some time into researching the options. Thus, learning as much as you can about various live chat software providers before choosing the tool that; meets your business needs and adding it to your website. Some of the factors to consider include; the set of features, easy onboarding and customization, third-party software integrations, security, mobile compatibility, pricing, and customer support.

2. Sign up with the service

You’ve probably narrowed down your choices matching your requirements and budget. Still not ready to purchase a subscription? You can start with a free trial. Most live chat software providers offer free trials with all the product features available to enable potential customers to; test all the functionality, or the ability to request a demo. Signing up for the trial usually takes a couple of minutes at maximum and doesn’t require credit card information.

3. Add a live chat button to your website

After signing up, you need to choose a chat button. After that simply paste a short HTML code into the body of your page for live chat implementation. Once you’ve embedded chat on the website, you can start chatting with your customers and prospects in real-time. Whenever a visitor clicks on the live chat button that is usually displayed at the right bottom corner of a website; a chat window appears. By clicking further on this window, the visitor initiates a chat with a company’s representative; who is currently online and available to pick up the chat request. 

Přizpůsobení okna chatu

4. Customize the live chat widget

Live chat software providers typically offer a wide range of customizations of the tool. It may include tweaking the design of an online (when chat is available) and offline (when chat is not available) buttons and a chat window to make it look native to your website, as well as changing language and texts. You can also choose whether clicking a chat button will start a chat immediately or open a pre-chat form to be filled by a visitor. The design of pre-chat forms and contact-forms (displayed if no agent is online) can normally also be customized according to your needs.

přizpůsobení okna chatu - LiveAgent

5. Enable proactive chat invitations

Proactive chat is a common feature offered by most live chat vendors. Proactive chat invitations can either be displayed on every page of the website or on particular pages. For instance, your pricing or checkout pages where users will most likely need live assistance. Invitations can usually be triggered manually or automatically based on pre-defined rules. Such as visitor information and various behavior metrics; geographic location, current page, referral page, time spent on the website, visit times, etc.

5. Enable proactive chat invitations  - App - Uploads - 2019 - 09 - 93342193 54ea1600 F82f 11ea 8f37 3a4bcffa5164.png

6. Create a list of canned responses

These are pre-defined answers to frequently asked questions from customers. They allow to speed up response times and increase the agents’ efficiency as they won’t have to type custom messages to repetitive questions that can be answered instantly by simply sending the right pre-written response in a few clicks. Canned messages are specifically helpful if the agents need to handle multiple chat requests at the same time.

Chat button gallery LiveAgent

Osvědčené postupy pro nastavení live chat podpory

Znalost způsobu integrace živého chatu na webové stránky je pouze prvním krokem. Zde je několik tipů a osvědčených postupů pro optimalizaci live chat nástroje abyste zajistili, že přináší výhody jak vaší firmě, tak vašim zákazníkům:

Povolte jej na správných stránkách

Live chat tlačítko lze přidat na každou stránku webu, ale možná jej budete chtít mít k dispozici jen na některých stránkách. V takovém případě zvažte výběr těch stránek, kde je větší pravděpodobnost, že se vaši zákazníci a návštěvníci webu budou ptát. Typicky se jedná o stránky s cenami, produkty, kontakty, často kladené dotazy a úvodní stránky.

Proaktivní chat využívejte strategicky

Pokud povolíte automatické proaktivní pozvánky k chatu, ujistěte se, že se neobjeví během prvních několika vteřin, než návštěvníci vůbec stihnou prozkoumat webové stránky. Také nezvěte návštěvníky k chatu vícekrát, zejména ty, kteří již jednou vaši pozvánku k chatu odmítli. Mohlo by je to jen obtěžovat.

Zajistěte, aby byl návštěvníkům jasný stav online dostupnosti

Pokud neplánujete provozovat live chat 24/7, dejte návštěvníkům jasně najevo, kdy není živá podpora k dispozici. To lze provést nastavením tlačítka offline chatu, které se zobrazí, když vaši agenti nebudou online a nebudou moci přijímat požadavky na chat. Smysluplné je také uvést pracovní dobu chatu na stránce s kontakty.

Zajistěte správné používání připravených odpovědí

Ačkoli mohou připravené zprávy výrazně zlepšit dobu odezvy, mohou někdy způsobit více škody než užitku, pokud jsou použity nevhodně. Pravidlem číslo jedna u připravených odpovědí je, že musí být vždy upraveny a přizpůsobeny tak, aby odpovídaly situaci zákazníka a jeho konkrétním potřebám.

pripravene-odpovedi-LiveAgent

Investujte do školení live chat agentů

Kvalita vaší chatové podpory není jen o správném softwaru s pokročilými funkcemi. Jde spíše o lidi, kteří s live chatem pracují. Investujte do řádného školení svých chat agentů. Zahrnuje výuku jejich co nejefektivnějšího používání chatovacího nástroje – může však také zlepšit jejich jemné dovednosti.

LiveAgent rating live chat agent - gif
Youtube video: LiveAgent Live Chat Demo

Discover on your own!

Knowledge is important, but only when put into practice. Test everything in our academy right inside the LiveAgent.

Frequently asked questions

Můžete povolit tlačítko živého chatu na každé stránce svého webu?

Tlačítko živého chatu lze přidat na každou stránku webu, ale možná jej budete chtít mít k dispozici jen na některých stránkách. V takovém případě zvažte výběr těch stránek, kde je větší pravděpodobnost, že se vaši zákazníci a návštěvníci webu budou ptát. Typicky se jedná o stránky s cenami, produkty, kontakty, často kladené dotazy a vstupní stránky.

Proč by vaše společnost měla používat živý chat?

Umožní vám nabídnout zákazníkům rychlou a včasnou pomoc. Při strategickém využití může navíc výrazně přispět k větší angažovanosti, spokojenosti zákazníků a zlepšení prodeje a zároveň snížit náklady na zákaznickou podporu.

Jak byste si měli vybrat poskytovatele live chat softwaru?

Než si vyberete nástroj, který vyhovuje vašim obchodním potřebám, zjistěte si co nejvíce informací o různých poskytovatelích live chat softwaru. Některé z faktorů, které je třeba zvážit, jsou soubor funkcí, onboarding, přizpůsobení, integrace se softwarem třetích stran, zabezpečení, kompatibilita s mobilními zařízeními, ceny a zákaznická podpora.

Zpět na Akademii Vytvořit bezplatný účet

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.