Hledáte alternativu Birdeye?

Objevte, proč je LiveAgent nejlepší alternativou Birdeye na trhu.

  • ✓ Žádný instalační poplatek
  • ✓ Zákaznická podpora 24/7
  • ✓ Nevyžaduje se žádná kreditní karta
  • ✓ Možnost zrušení kdykoli
Na LiveAgent spoléhájí
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Jste otráveni vaším helpdesk softwarem?

LiveAgent je tu, aby vám pomohl získat nejlepší zákaznické recenze a poskytovat úžasné zákaznické služby. Přepněte na vyhrazené řešení helpdesku s vícekanálovým systémem tiketing, nejrychlejším widgetem živého chatu a možnostmi sociálních médií. Vyřizujte e-maily, hovory, zprávy na sociálních médiích, chaty a články ze zákaznického portálu z jednoho místa. Pokračujte ve čtení, abyste zjistili, co dělá z LiveAgent skvělou alternativu Birdeye, nebo začněte bezplatnou zkušební verzi ještě dnes.
  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge

BirdEye vs LiveAgent

Funkce Liveagent BirdEye
Tiketing
Obsahuje nástroj pro správu, který zpracovává a katalogizuje požadavky na služby zákazníkům.
LiveAgent nabízí tiketing.
BirdEye nabízí tiketing.
Živý Chat
Widget pro chat v reálném čase, který můžete umístit na jakýkoli web.
LiveAgent nabízí Živý Chat.
BirdEye nabízí Živý Chat.
Call Centrum
Call centrum, které lze použít k uskutečňování a přijímání hovorů pomocí automatické distribuce hovorů.
LiveAgent nabízí Call Centrum.
BirdEye nenabízí Call Centrum.
Samoobsluha
Funkce, která vám umožní vybudovat zákaznický portál, na který se vaši zákazníci mohou zaregistrovat, aby získali přístup ke svým dřívějším tiketům a obsahu znalostní báze.
LiveAgent nabízí samoobslužný portál.
BirdEye nenabízí samoobslužný portál.
Facebook
Integrace Facebooku, která načte všechny komentáře a zmínky a přemění je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na všechny komentáře a zmínky ze softwaru helpdesku sociálních médií.
LiveAgent nabízí integraci Facebooku.
BirdEye nabízí integraci Facebooku.
Twitter
Integrace Twitteru, která načte všechny zmínky a komentáře a přemění je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na tweety přímo ze softwaru.
LiveAgent nabízí integraci Twitteru.
BirdEye nabízí integraci Twitteru.
Instagram
Integrace Instagramu, která načte všechny komentáře a zmínky a přemění je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na všechny komentáře a zmínky ze softwaru helpdesku sociálních médií.
LiveAgent nabízí integraci Instagramu.
BirdEye nenabízí integraci Instagramu.
Viber
Integrace Viber, která načítá všechny zprávy a transformuje je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat a vysílat zprávy Viber přímo ze softwaru helpdesk sociálních médií.
LiveAgent nabízí integraci Viber.
BirdEye nenabízí integraci Viber.
Znalostní báze
Úložiště znalostí, které obsahuje základní informace, včetně příruček pro řešení potíží, častých dotazů a článků s návody.
LiveAgent nabízí znalostní základnu.
BirdEye nenabízí znalostní základnu.
Fórum zákazníků
Online diskusní fórum pro vaše zákazníky, které se nachází přímo ve vaší znalostní bázi.
LiveAgent nabízí zákaznické fórum.
BirdEye nenabízí zákaznické fórum.
Automatizace a pravidla
Pracovní toky, které můžete automatizovat, abyste eliminovali opakující se úkoly.
LiveAgent nabízí automatizaci a pravidla.
BirdEye nabízí automatizaci a pravidla.
API
Sada funkcí, které umožňují spolupráci různých aplikací.
LiveAgent nabízí funkce API.
BirdEye nabízí funkce API.
Interaktivní hlasová odezva (IVR)
Technologie, která umožňuje příchozím volajícím navigovat v telefonním systému, než hovoří s lidským operátorem.
LiveAgent nabízí funkce IVR.
BirdEye nenabízí funkce IVR.
Video Hovory
Hovor, který obsahuje video, podobně jako Skype, Zoom nebo Facetime hovory.
LiveAgent nabízí videohovory.
BirdEye nabízí videohovory.
Neomezená historie
Tiketům nevyprší platnost ani je nesmažete - můžete si je kdykoli prohlédnout.
LiveAgent nabízí neomezenou historii.
BirdEye nabízí neomezenou historii.
Neomezené webové stránky
Software můžete používat na neomezeném počtu webových stránek.
LiveAgent nabízí neomezený počet webových stránek.
BirdEye nabízí neomezený počet webových stránek.
Neomezená tlačítka chatu
Na své webové stránky můžete umístit neomezený počet tlačítek chatu.
LiveAgent nabízí neomezená tlačítka chatu.
BirdEye nabízí neomezená tlačítka chatu.
Neomezené tikety/e-maily
Můžete dostávat neomezený počet e-mailů a tiketů.
LiveAgent nabízí neomezené tikety/e-maily.
BirdEye nabízí neomezené tikety/e-maily.
Neomezené nahrávání hovorů
Zaznamenejte každý uskutečněný nebo přijatý hovor a kdykoli si nahrávku přehrajte.
LiveAgent nabízí neomezené nahrávání hovorů.
BirdEye nenabízí neomezené nahrávání hovorů.
Neomezená podpora 24/7
Zákaznická podpora je nabízena nepřetržitě bez omezení počtu dotazů, které můžete odeslat.
LiveAgent nabízí neomezenou podporu 24/7.
BirdEye nabízí neomezenou podporu 24/7.
Reports in Help desk software - LiveAgent

Vytvořte úžasný zákaznický zážitek s výkonnými nástroji

Buďte přítomni na každém důležitém komunikačním kanálu, pomozte svým zákazníkům a získejte pozitivní zpětnou vazbu. To je možné díky výkonným nástrojům LiveAgent a tiketovému systému, který sjednocuje veškerou komunikaci na jednom místě. Rozšiřte svoji online přítomnost pomocí emailu, živého chatu, call centra, zákaznického portálu, Viberu, Facebooku, TwitteruInstagramu.

Získejte pozitivní recenze zákazníků se správnou sadou nástrojů

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Získejte nejrychlejší živý chat pro zákaznický servis

Odmítněte negativní recenze, zajistěte si nejrychlejší zákaznickou podporu díky tlačítku chatu umístěnému na vašem webu. LiveAgent nabízí nejrychlejší živý chat na trhu a je také podpořen skvělými funkcemi, jako je zobrazení psaní v reálném čase a proaktivní pozvánky na chat. Poskytujte zákaznickou podporu úžasnou rychlostí, zvyšte tvorbu pozitivních recenzí a získejte více věrných platících zákazníků.
Live chat software notes in chat - LiveAgent

Získejte více věrných zákazníků s naším rychlým živým chatem

Time tracking feature in Ticketing software - LiveAgent

Vytvořte integrované prostředí pro své agenty

LiveAgent zálohuje každý nástroj základními i pokročilými funkcemi, takže se můžete soustředit na poskytování zákaznické podpory. Kromě toho můžete zlepšit své pracovní toky s více než 140 integracemi s aplikacemi, které používáte. Seznámení s LiveAgentem chvíli trvá díky naší praktické úvodní příručce, která je k dispozici hned od začátku.
Pioneering software

Věděli jste?

LiveAgent, založený v roce 2006, byl prvním řešením na trhu, které nabízí možnosti živého chatu a helpdesku. Od roku 2021 je LiveAgent nejlépe hodnoceným a recenzovaným řešením helpdesku na trhu, které obsluhuje více než 150 milionů uživatelů a 40 000 podniků po celém světě.
30%

Generujte vyšší příjmy

Vytvářejte nezapomenutelné zážitky zákazníků, které zvyšují příjmy.

97%

Improve satisfaction

Potěšte své zákazníky bleskurychlými reakcemi.

16×

Boost customer value

Zvyšte prodej tím, že udržíte své zákazníky věrné vaší značce.

Ušetřete víces LiveAgentem

Spokojenost zákazníků je naší klíčovou prioritou

Přepněte na software, který má záda, když to nejvíce potřebujete. Náš tým pro úspěch zákazníků odvádí svoji nejlepší práci 24/7, aby zajistil, že naši zákazníci budou mít s naším řešením helpdesku bezproblémové zkušenosti. Díky tomu udržujeme naši obchodní pověst nedotčenou. Podívejte se na naše úspěchy a autentické recenze od zákazníků, kteří se rozhodli začít používat LiveAgent pro své potřeby helpdesku.
Chat invitation gallery in Live chat software - LiveAgent
Peter Komornik

LiveAgent kombinuje vynikající live chat, tiketing a automatizaci, která nám umožňuje poskytovat výjimečnou podporu našim zákazníkům .

black Slido logo
LiveAgent Product Tour | Live Agent02:25Youtube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

Jste připraveni vyzkoušet náš nástroj pro interakci se zákazníky?

Spusťte naši bezplatnou 14-denní zkušební verzi a uvidíte, jak můžete zlepšit interakci v reálném čase se živým chatem se zákazníkem a celým systémem tiketingu. Můžete se také podívat na naše cenově dostupné cenové plány nebo si prohlédnout LiveAgent. Jednoduše se podívejte na video a uvidíte, co vše LiveAgent umí.

Budete v dobrých rukou!

Víte, co mají společného Huawei, BMW, Yamaha a O2? Uhodli jste správně … LiveAgent!
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Porovnejte nás s ostatními

    Related Articles to Alternativa Birdeye
    Learn with LiveAgent. We share articles about customer service, live chat software, call center setup, self-service support, and more!

    Růst

    Moderní podniky potřebují komplexní řešení pro zlepšení zákaznické podpory a obchodních výsledků, včetně softwarů pro řízení incidentů a zpětnou vazbu od zákazníků. Chatboti a aplikace WhatsApp také hrají klíčovou roli v poskytování efektivní služby zákazníkům.

    Zákazníci odcházejí kvůli špatnému zákaznickému servisu, což způsobuje ztrátu a negativní projevy. Důležité je věnovat pozornost spokojenosti zákazníků. Užitečné nástroje jsou integrovány do systému LiveAgent pro zlepšení zákaznické podpory.

    Helpdesk software & live chat LiveAgent

    Zákazníci odcházejí kvůli špatnému zákaznickému servisu, což způsobuje ztrátu a negativní projevy. Důležité je věnovat pozornost spokojenosti zákazníků. Užitečné nástroje jsou integrovány do systému LiveAgent pro zlepšení zákaznické podpory.

    Options of assigning Chats to Agents previously communicating withcustomers. Random Assignment, Average Utilization, Max Utilization, Ring-to-all, Priorities.

    How does the chat routing work?

    LiveAgent is a comprehensive customer support software with chat routing options for efficient communication and load balancing among agents.

    Zvýšení produktivity pomocí odměn a odznaků v aplikaci LiveAgent. Funkce nabízí zábavný a soutěživý prvek pro tým zákaznické podpory. Odměny motivují agenty k dokonalosti ve službě a zvyšují rychlost a přesnost řešení problémů, což může vést ke zvýšení míry udržení zákazníků.

    Jak nastavit odměny a odznaky v aplikaci LiveAgent

    Zvýšení produktivity pomocí odměn a odznaků v aplikaci LiveAgent. Funkce nabízí zábavný a soutěživý prvek pro tým zákaznické podpory. Odměny motivují agenty k dokonalosti ve službě a zvyšují rychlost a přesnost řešení problémů, což může vést ke zvýšení míry udržení zákazníků.

    LiveAgent je komplexní software pro zákaznickou podporu, který nabízí širokou škálu funkcí, včetně správy tiketů, automatizace, živého chatu a vestavěného call centra. Nabízí také možnost integrace a alternativ, a lze ho vyzkoušet zdarma.

    Objevte LiveAgent

    LiveAgent je komplexní software pro zákaznickou podporu, který nabízí širokou škálu funkcí, včetně správy tiketů, automatizace, živého chatu a vestavěného call centra. Nabízí také možnost integrace a alternativ, a lze ho vyzkoušet zdarma.

    Learn with LiveAgent. We share articles about customer service, live chat software, call center setup, self-service support, and more!

    Podpora

    Zákaznická podpora je klíčová pro úspěch podniku. ServiceNow a další softwary nabízejí komplexní řešení pro zlepšení služeb zákazníkům napříč různými komunikačními kanály. Integrace Twitteru a WhatsAppu jsou také důležité pro moderní zákaznický servis.

    Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

    Start Free Trial x