Hledáte alternativu Birdeye?

Objevte, proč je LiveAgent nejlepší alternativou Birdeye na trhu.

  • ✓ Žádný instalační poplatek    
  • ✓ Zákaznická podpora 24/7    
  • ✓ Nevyžaduje se žádná kreditní karta   
  • ✓ Možnost zrušení kdykoli
Na LiveAgent spoléhájí
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Jste otráveni vaším helpdesk softwarem?

LiveAgent je tu, aby vám pomohl získat nejlepší zákaznické recenze a poskytovat úžasné zákaznické služby. Přepněte na vyhrazené řešení helpdesku s vícekanálovým systémem tiketing, nejrychlejším widgetem živého chatu a možnostmi sociálních médií. Vyřizujte e-maily, hovory, zprávy na sociálních médiích, chaty a články ze zákaznického portálu z jednoho místa. Pokračujte ve čtení, abyste zjistili, co dělá z LiveAgent skvělou alternativu Birdeye, nebo začněte bezplatnou zkušební verzi ještě dnes.
  • G2 badge for best ROI for enterprise summer 2022
  • SourceForge badge summer 2022 leader
  • FeaturedCustomers award badge for live chat software
  • Category leaders badge for 2022 from GetApp

BirdEye vs LiveAgent

Funkce Liveagent BirdEye
Tiketing
Obsahuje nástroj pro správu, který zpracovává a katalogizuje požadavky na služby zákazníkům.
LiveAgent nabízí tiketing.
BirdEye nabízí tiketing.
Živý Chat
Widget pro chat v reálném čase, který můžete umístit na jakýkoli web.
LiveAgent nabízí Živý Chat.
BirdEye nabízí Živý Chat.
Call Centrum
Call centrum, které lze použít k uskutečňování a přijímání hovorů pomocí automatické distribuce hovorů.
LiveAgent nabízí Call Centrum.
BirdEye nenabízí Call Centrum.
Samoobsluha
Funkce, která vám umožní vybudovat zákaznický portál, na který se vaši zákazníci mohou zaregistrovat, aby získali přístup ke svým dřívějším tiketům a obsahu znalostní báze.
LiveAgent nabízí samoobslužný portál.
BirdEye nenabízí samoobslužný portál.
Facebook
Integrace Facebooku, která načte všechny komentáře a zmínky a přemění je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na všechny komentáře a zmínky ze softwaru helpdesku sociálních médií.
LiveAgent nabízí integraci Facebooku.
BirdEye nabízí integraci Facebooku.
Twitter
Integrace Twitteru, která načte všechny zmínky a komentáře a přemění je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na tweety přímo ze softwaru.
LiveAgent nabízí integraci Twitteru.
BirdEye nabízí integraci Twitteru.
Instagram
Integrace Instagramu, která načte všechny komentáře a zmínky a přemění je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na všechny komentáře a zmínky ze softwaru helpdesku sociálních médií.
LiveAgent nabízí integraci Instagramu.
BirdEye nenabízí integraci Instagramu.
Viber
Integrace Viber, která načítá všechny zprávy a transformuje je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat a vysílat zprávy Viber přímo ze softwaru helpdesk sociálních médií.
LiveAgent nabízí integraci Viber.
BirdEye nenabízí integraci Viber.
Znalostní báze
Úložiště znalostí, které obsahuje základní informace, včetně příruček pro řešení potíží, častých dotazů a článků s návody.
LiveAgent nabízí znalostní základnu.
BirdEye nenabízí znalostní základnu.
Fórum zákazníků
Online diskusní fórum pro vaše zákazníky, které se nachází přímo ve vaší znalostní bázi.
LiveAgent nabízí zákaznické fórum.
BirdEye nenabízí zákaznické fórum.
Automatizace a pravidla
Pracovní toky, které můžete automatizovat, abyste eliminovali opakující se úkoly.
LiveAgent nabízí automatizaci a pravidla.
BirdEye nabízí automatizaci a pravidla.
API
Sada funkcí, které umožňují spolupráci různých aplikací.
LiveAgent nabízí funkce API.
BirdEye nabízí funkce API.
Interaktivní hlasová odezva (IVR)
Technologie, která umožňuje příchozím volajícím navigovat v telefonním systému, než hovoří s lidským operátorem.
LiveAgent nabízí funkce IVR.
BirdEye nenabízí funkce IVR.
Video Hovory
Hovor, který obsahuje video, podobně jako Skype, Zoom nebo Facetime hovory.
LiveAgent nabízí videohovory.
BirdEye nabízí videohovory.
Neomezená historie
Tiketům nevyprší platnost ani je nesmažete - můžete si je kdykoli prohlédnout.
LiveAgent nabízí neomezenou historii.
BirdEye nabízí neomezenou historii.
Neomezené webové stránky
Software můžete používat na neomezeném počtu webových stránek.
LiveAgent nabízí neomezený počet webových stránek.
BirdEye nabízí neomezený počet webových stránek.
Neomezená tlačítka chatu
Na své webové stránky můžete umístit neomezený počet tlačítek chatu.
LiveAgent nabízí neomezená tlačítka chatu.
BirdEye nabízí neomezená tlačítka chatu.
Neomezené tikety/e-maily
Můžete dostávat neomezený počet e-mailů a tiketů.
LiveAgent nabízí neomezené tikety/e-maily.
BirdEye nabízí neomezené tikety/e-maily.
Neomezené nahrávání hovorů
Zaznamenejte každý uskutečněný nebo přijatý hovor a kdykoli si nahrávku přehrajte.
LiveAgent nabízí neomezené nahrávání hovorů.
BirdEye nenabízí neomezené nahrávání hovorů.
Neomezená podpora 24/7
Zákaznická podpora je nabízena nepřetržitě bez omezení počtu dotazů, které můžete odeslat.
LiveAgent nabízí neomezenou podporu 24/7.
BirdEye nabízí neomezenou podporu 24/7.
Reports in Help desk software - LiveAgent

Vytvořte úžasný zákaznický zážitek s výkonnými nástroji

Buďte přítomni na každém důležitém komunikačním kanálu, pomozte svým zákazníkům a získejte pozitivní zpětnou vazbu. To je možné díky výkonným nástrojům LiveAgent a tiketovému systému, který sjednocuje veškerou komunikaci na jednom místě. Rozšiřte svoji online přítomnost pomocí emailu, živého chatu, call centra, zákaznického portálu, Viberu, Facebooku, TwitteruInstagramu.

Získejte pozitivní recenze zákazníků se správnou sadou nástrojů

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Získejte nejrychlejší živý chat pro zákaznický servis

Odmítněte negativní recenze, zajistěte si nejrychlejší zákaznickou podporu díky tlačítku chatu umístěnému na vašem webu. LiveAgent nabízí nejrychlejší živý chat na trhu a je také podpořen skvělými funkcemi, jako je zobrazení psaní v reálném čase a proaktivní pozvánky na chat. Poskytujte zákaznickou podporu úžasnou rychlostí, zvyšte tvorbu pozitivních recenzí a získejte více věrných platících zákazníků.
Live chat software notes in chat - LiveAgent

Získejte více věrných zákazníků s naším rychlým živým chatem

Time tracking feature in Ticketing software - LiveAgent

Vytvořte integrované prostředí pro své agenty

LiveAgent zálohuje každý nástroj základními i pokročilými funkcemi, takže se můžete soustředit na poskytování zákaznické podpory. Kromě toho můžete zlepšit své pracovní toky s více než 140 integracemi s aplikacemi, které používáte. Seznámení s LiveAgentem chvíli trvá díky naší praktické úvodní příručce, která je k dispozici hned od začátku.
Pioneering software

Věděli jste?

LiveAgent, založený v roce 2006, byl prvním řešením na trhu, které nabízí možnosti živého chatu a helpdesku. Od roku 2021 je LiveAgent nejlépe hodnoceným a recenzovaným řešením helpdesku na trhu, které obsluhuje více než 150 milionů uživatelů a 40 000 podniků po celém světě.
30%

Generujte vyšší příjmy

Vytvářejte nezapomenutelné zážitky zákazníků, které zvyšují příjmy.

97%

Improve satisfaction

Potěšte své zákazníky bleskurychlými reakcemi.

16×

Boost customer value

Zvyšte prodej tím, že udržíte své zákazníky věrné vaší značce.

Ušetřete víces LiveAgentem

Spokojenost zákazníků je naší klíčovou prioritou

Přepněte na software, který má záda, když to nejvíce potřebujete. Náš tým pro úspěch zákazníků odvádí svoji nejlepší práci 24/7, aby zajistil, že naši zákazníci budou mít s naším řešením helpdesku bezproblémové zkušenosti. Díky tomu udržujeme naši obchodní pověst nedotčenou. Podívejte se na naše úspěchy a autentické recenze od zákazníků, kteří se rozhodli začít používat LiveAgent pro své potřeby helpdesku.
Chat invitation gallery in Live chat software - LiveAgent
  • Partly

    Roman Bosch

    Partly

    Jsme rádi, že máme skvělý portál, který zlepšuje naši zákaznickou péči.

  • HostingAdvice.com

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent umožňuje našim agentům poskytovat lepší, rychlejší a přesnější podporu.

  • covomo

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent nám pomohl dosáhnout 2 důležitých cílů: zvýšení spokojenosti zákazníků a prodeje.

  • HEWO

    Hendrik Henze

    HEWO Internetový marketing

    LiveAgent používáme od srpna a jsme s ním opravdu spokojeni.

  • WebMaster nabídky

    Razvan Sava

    Webmaster nabídky

    Od doby, kdy používáme LiveAgent, se naše doba odezvy zvýšila o 60 %.

  • XperienceHR

    Taras Baca

    XperienceHR

    Konverzní poměr našich placených zákazníků vzrostl o 325% v prvním měsíci, který jsme nastavili a aktivně začali používat LiveAgent.

  • TAZAR Group

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Musím říct, že jsem nikdy nezažil tak profesionální přístup k zákazníkovi.

  • The Workplace Depot

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Považujeme LiveAgent za zdaleka nejlepší řešení pro živý chat.

  • CSI Products

    Viviane Carter

    CSI Products

    LiveAgent používáme na všech našich webových stránkách elektronického obchodu. Nástroj se snadno používá a zvyšuje naši produktivitu.

  • Lucky Bike

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    S LiveAgent jsme schopni poskytnout našim zákazníkům podporu, ať jsou kdekoli.

  • Projure

    Jens Malmqvist

    Projure

    LiveAgent mohu doporučit každému, koho zajímá, jak zlepšit a zefektivnit své zákaznické služby.

  • Websignal

    Catana Alexandru

    Websignal

    Jsem si jistý, že bychom 90% dne strávili tříděním e-mailů, kdybychom neměli LiveAgent.

  • All British Casino

    Jan Wienk

    All British Casino

    Díky aplikaci LiveAgent dokážeme udržet naše hráče šťastné tím, že jim nabídneme efektivnější podporu, která povede k vyšší návratnosti.

  • Norske Automaten

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent je spolehlivý, za rozumnou cenu a jednoduše skvělá volba pro jakékoli rychlé online podnikání!

  • Study Portals

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Líbí se nám, protože se snadno používá a nabízí skvělé funkce, například užitečné funkce hlášení.

  • TypoAssassin

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Milujeme LiveAgent - usnadňuje to podporu našich zákazníků.

  • Factorchic

    Aranzazu F

    Factorchic

    Rádi nabízíme našim zákazníkům nejlepší podporu. Proto jsme vybrali LiveAgent.

  • MyFutureBusiness

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    Od nastavení až po průběžnou podporu a vše ostatní mezi tím, tým v LiveAgent nepřestává působit.

  • 123 Nakup

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent nám každý den ušetří stovky cenných minut tím, že zákaznický servis je jasný a v pořádku.

  • Betconstruct

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Neomezená integrace agentů, e-mailu, sociálních médií a telefonu. To vše za méně, než jsme platili u našeho předchozího poskytovatele.

  • Atomer

    Martin Drugaj

    Atomer

    LiveAgent používáme od roku 2013. Nedokážeme si představit, že bychom bez něj pracovali.

  • AVMarket

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Je to nákladově efektivní řešení, které vám může pomoci s velkým množstvím žádostí o podporu prostřednictvím různých kanálů.

  • Jazykové konzultační centrum Antalya

    Rustem Gimaev

    Jazykové konzultační centrum Antalya

    Odpovídání na e-maily z aplikace Outlook bylo tak těžké zvládnout. S LiveAgent jsme si jisti, že každý e-mail bude zodpovězen...

  • tekRESCUE

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent je tak úžasný. S velmi malým časem a námahou jsem to měl během několika minut bezproblémové.

  • Marietta Corporation

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Vřele doporučuji produkt LiveAgent, nejen jako alternativu Kayako, ale mnohem lepší řešení s přidanou hodnotou.

  • eFortuna

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Tým podpory vždy rychle reagoval rychlými implementačními řešeními.

  • TrustPay

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Pomáhá nám třídit charakter tiketů a statisticky sledovat, co naši klienti nejvíce potřebují.

  • Nay

    Alexandra Danišová

    Nay

    Službu LiveAgent považujeme za skvělý nástroj pro komunikaci se zákazníky.

  • m:zone

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent zrychlil naši komunikaci se zákazníky a také nám umožnil s nimi také chatovat.

  • Volterman

    David Chandler

    Volterman

    Jednoduše řečeno - LiveAgent předčí vše, co je k dispozici v této nebo ještě vyšší cenové kategorii.

Peter Komornik

LiveAgent kombinuje vynikající live chat, tiketing a automatizaci, která nám umožňuje poskytovat výjimečnou podporu našim zákazníkům .

black Slido logo
Youtube video: LiveAgent Product Tour

Jste připraveni vyzkoušet náš nástroj pro interakci se zákazníky?

Spusťte naši bezplatnou 14-denní zkušební verzi a uvidíte, jak můžete zlepšit interakci v reálném čase se živým chatem se zákazníkem a celým systémem tiketingu. Můžete se také podívat na naše  cenově dostupné cenové plány nebo si prohlédnout LiveAgent. Jednoduše se podívejte na video a uvidíte, co vše LiveAgent umí.

Budete v dobrých rukou!

Víte, co mají společného Huawei, BMW, Yamaha a O2? Uhodli jste správně … LiveAgent!
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo

FAQ

Jaké jsou alternativy k Birdeye?

K Birdeye existuje mnoho alternativních softwarových řešení. LiveAgent je jedním z nejlepších, pokud jde o zákaznickou podporu. Má spolehlivý vícekanálový systém tiketingu, který dokáže zpracovat jakýkoli požadavek zákazníka.

Proč byste měli přejít na LiveAgent z Birdeye?

LiveAgent je specializovaný software helpdesku zaměřený na pomoc vašim zákazníkům. Má nejrychlejší widget pro live chat, vícekanálovou podporu a dokonce i podporu sociálních médií. Zvládne Facebook, Twitter, Instagram a dokonce i Viber.

Jaké jsou výhody alternativy LiveAgent?

Kromě systému tiketingu nabízí LiveAgent spoustu funkcí, které výrazně usnadňují zákaznickou podporu, a také podporuje více než 140 integrací s jinými aplikacemi, které společnosti používají k vytváření plynulých pracovních toků.

Související zdroje sAlternativa Birdeye

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

×
Naplánujte si schůzku jeden na jednoho a zjistěte, jak může LiveAgent pomoct vaší společnosti.

Jsme k dispozici ve více termínech

Naplánovat demo