Jste otráveni vaším helpdesk softwarem?

Zjistěte, proč je LiveAgent tou nejlepší alternativou Bitrix24 na trhu. 

  • ✓ Žádný vstupní poplatek
  • ✓ Zákaznická podpora 24/7
  • ✓ Kreditní karta není vyžadována
  • ✓ Předplatné můžete kdykoliv zrušit
Používáno
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Hledáte alternativu Bitrix24?

Chcete přejít na samostatný software pro obsluhu zákazníků? LiveAgent vám pomůže. Poskytněte podporu pomocí e-mailu, chatu, sociálních médií, báze znalostí a call centra. Díky více než 175 funkcím a více než 40 integracím se můžete zaměřit na služby zákazníkům jako nikdy předtím.

Zjednodušte svůj help desk pomocí správného softwaru a přejděte z Bitrix24 na LiveAgent během pár minut. Nabízíme asistovanou migraci Bitrix24, která naimportuje všechna vaše data z Bitrix24 do LiveAgent. Je zdarma a zabere pouhých 5 minut.

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge

Zvažte LiveAgent.
Vícekanálový software pro zákaznickou podporu.

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Ušetřete více díky LiveAgentu

Bitrix24 vs LiveAgent na první pohled

Funkce Liveagent
Vyzkoušejte nejlepší alternativu zákaznické podpory zdarma! Kreditní karta není vyžadována.
Bitrix24
Ticketing
Obsahuje nástroj pro správu, který zpracovává a katalogizuje požadavky na služby zákazníků.
LiveAgent nabízí ticketing v plánu Ticket za 15 USD/agent/měsíc.
Bitrix24 nabízí ticketing v plánu za $49/měsíc.
Live Chat
Widget chatu v reálném čase, který můžete umístit na libovolné webové stránky.
LiveAgent nabízí Live Chat v plánu Ticket+Chat za 29 USD/agent/měsíc.
Bitrix24 nabízí Live Chat v tarifu za $49/měsíc.
Call Centrum
Call centrum, které lze použít k uskutečňování a přijímání hovorů pomocí automatické distribuce hovorů.
LiveAgent nabízí Call Centrum.
Bitrix24 nabízí Call Centrum v plánu za $49/měsíc.
Samoobslužný servis
Funkce, která umožňuje vytvořit zákaznický portál, do kterého se mohou vaši zákazníci zaregistrovat a získat tak přístup ke svým minulým tiketům a obsahu báze znalostí.
LiveAgent nabízí samoobslužný servis v tarifu Ticket za $15/agent/měsíc.
Bitrix24 nabízí samoobslužný servis v placeném tarifu za $49/měsíc.
Facebook
Integrace se službou Facebook, která načítá všechny komentáře a zmínky a přeměňuje je na lístky. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na všechny komentáře a zmínky z helpdesk softwaru na sociálních sítích.
LiveAgent nabízí integraci s Facebookem v plánu Ticket za $39/měsíc nebo v plánu All-Inclusive bez dalších poplatků.
Bitrix24 nabízí integraci s Facebookem v plánu za $49/měsíc.
Twitter
Integrace Twitteru, která načítá všechny zmínky a komentáře a přeměňuje je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na tweety přímo ze softwaru.
LiveAgent nabízí integraci Twitteru v plánu Ticket za příplatek $39/měsíc/za acc nebo v plánu All-inclusive bez dalších poplatků
Bitrix24 nabízí integraci Twitteru v placeném plánu za $49/měsíc.
Instagram
Integrace Instagramu, která načítá všechny komentáře a zmínky a přeměňuje je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na všechny komentáře a zmínky z helpdesk softwaru pro sociální sítě.
LiveAgent nabízí integraci s Instagramem v plánu Ticket za $39/měsíc nebo v plánu All-Inclusive bez dalších poplatků.
Bitrix24 nabízí integraci s Instagramem v plánu za $49/měsíc.
Viber
Integrace služby Viber, která načítá všechny zprávy a převádí je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na zprávy Viber a vysílat je přímo z helpdesk softwaru pro sociální sítě.
LiveAgent nabízí integraci se službou Viber v plánu Ticket za $39/měsíc nebo v plánu All-Inclusive bez dalších poplatků
Bitrix24 nabízí integraci se službou Viber za $49/měsíc.
Báze znalostí
Úložiště znalostí, které obsahuje základní informace, včetně návodů na řešení problémů, často kladených otázek a článků s návody.
LiveAgent nabízí bázi znalostí v plánu Ticket za $15/agent/měsíc.
Bitrix24 nabízí bázi znalostí v placeném plánu za $49/měsíc.
Zákaznické fórum
Online diskusní fórum pro vaše zákazníky, které se nachází přímo ve vaší bázi znalostí.
LiveAgent nabízí zákaznické fórum v tarifu Ticket za $15/agent/měsíc.
Bitrix24 nenabízí zákaznické fórum.
Automatizace a pravidla
Pracovní postupy, které můžete automatizovat, abyste eliminovali opakující se úkoly.
LiveAgent nabízí automatizaci a pravidla v tarifu Ticket $15/agent/měsíc.
Bitrix24 nabízí automatizaci a pravidla za $199/měsíc.
API
Soubor funkcí, které umožňují spolupráci různých aplikací.
LiveAgent nabízí funkce API v plánu Ticket za $15/agent/měsíc.
Bitrix24 nabízí funkce API v plánu za $49/měsíc.
Interaktivní hlasová odezva (IVR)
Technologie, která příchozím volajícím umožňuje procházet telefonním systémem předtím, než se spojí s lidským operátorem.
LiveAgent nabízí funkce IVR v plánu All-Inclusive za $49/měsíc.
Bitrix24 nabízí funkce IVR v plánu za $199/měsíc.
Videohovory
Hovor, který obsahuje video, podobně jako hovory přes Skype, Zoom nebo Facetime.
LiveAgent nabízí videohovory v plánu za $49/měsíc.
Bitrix24 nabízí videohovory v plánu za $49/měsíc.
Neomezená historie
Platnost tiketů nevyprší ani se nesmažou - můžete si je kdykoli prohlédnout.
LiveAgent nabízí neomezenou historii v plánu Ticket za $15/agent/měsíc.
Bitrix24 nabízí neomezenou historii v plánu za $49/agent/měsíc.
Neomezené webové stránky
Software můžete používat na neomezeném počtu webových stránek.
LiveAgent nabízí neomezené webové stránky v tarifu Ticket za $15/agent/měsíc.
Bitrix24 nabízí neomezené webové stránky v tarifu za $49/agent/měsíc.
Neomezená tlačítka chatu
Na své webové stránky můžete umístit neomezený počet tlačítek chatu.
LiveAgent nabízí neomezený počet tlačítek chatu v plánu Ticket+Chat za $29/agent/měsíc.
Bitrix24 nabízí neomezená tlačítka chatu v plánu za $49/agent/měsíc.
Neomezené tikety/maily
Můžete obdržet neomezený počet e-mailů a tiketů.
LiveAgent nabízí neomezený počet tiketů/mailů v plánu za $15/agent/měsíc.
Bitrix24 nabízí neomezený počet tiketů/mailů v plánu za $99/měsíc.
Neomezené nahrávání hovorů
Neomezené nahrávky každého uskutečněného nebo přijatého hovoru a možnost si kdykoli záznam přehrát.
LiveAgent nabízí neomezené nahrávání hovorů v plánu All-inclusive za $49/agent/měsíc.
Bitrix24 nabízí neomezené nahrávání hovorů v plánu za $49/měsíc.
Neomezená podpora 24/7
Zákaznická podpora je k dispozici 24 hodin denně, 7 dní v týdnu bez omezení počtu dotazů.
LiveAgent nabízí neomezenou podporu 24/7 v plánu Ticket za $15/agent/měsíc.
Bitrix24 nabízí neomezenou podporu 24/7 v plánu za $49/agent/měsíc.

3 důvody proč společnosti přecházejí k LiveAgent

Lepší spokojenost

LiveAgent zvyšuje spokojenost zákazníků a zlepšuje míru konverze.

Zvýšená produktivita

Snižte pracovní čas svých agentů a vyřešte více dotazů zákazníků díky naší univerzální schránce.

Bohatý na funkce

S více než 175 pokročilými funkcemi helpdesku bude poskytování zákaznické podpory hračkou.

Person deciding between two solutions

Výkonná alternativa Bitrix24

Chcete se více zaměřit na zákaznickou podporu a poskytnout jiné řešení pro svůj helpdesk? LiveAgent je tou správnou odpovědí na vaše potřeby.

LiveAgent vám nabízí nástroje, funkce a integrace pro poskytování lepší zákaznické podpory bez dalšího nepořádku a zmatku ve vašem softwaru. A navíc nezruinuje váš rozpočet. Nabízíme vám tři cenově výhodné plány pro vaše podnikání. Navíc si můžete dokoupit jednotlivé funkce, abyste nepřepláceli nebo aby vám plán více vyhovoval.

Lepší zákaznický servis

Péče o zákazníky je důležitou součástí každého úspěšného podniku, a proto by neměla být zanedbávána. Pomocí speciálního softwaru zaměřeného na poskytování lepších řešení péče o zákazníky můžete zvýšit spokojenost zákazníků a návratnost investic.

Udržujte jejich spokojenost pomocí správného softwaru.

Customer providing review for service on mobile phone

Podívejte se, proč společnosti přecházejí na LiveAgent

Do more customer support for less money

Plaťte jen za to, co opravdu potřebujete

Bitrix24 je skvělý nástroj, ale nemusí být vhodný pro každou firmu. S LiveAgent získáte jen ty nejlepší a relevantní nástroje a funkce a nemusíte platit za nic, co nevyužijete.

Nabízíme tři cenově výhodné plány, které vám poskytnou přesně to, co potřebujete. A pokud by vám to nestačilo, můžete si dokoupit samostatné funkce, které zlepší vaše pracovní postupy.

Zjistit více

Jste připraveni na změnu?

LiveAgent je nejlépe a nejvíce hodnoceným helpdesk softwarem pro malé a střední podniky v roce 2020. Buďte blíže svým zákazníkům a pomáhejte jim rychleji s LiveAgent.

Ready to switch to LiveAgent

Hledáte alternativu k něčemu jinému?

Zajímá vás, jak si stojíme v porovnání s jinými populárními řešeními helpdesku? Podívejte se na naše srovnávací stránky a zjistěte, co všechno nabízíme.

    Related Articles to Alternativa Bitrix24
    Posuňte svůj help desk na vyšší úroveň díky e-mailu, chatu, sociálním médiím, call centru a znalostní databázi v rámci jednoho softwaru.

    Hledáte Lucep alternativu?

    Vyzkoušejte LiveAgent, dokonalé řešení zákaznické podpory pro vaši firmu. Posuňte svůj help desk na vyšší úroveň.

    Hledáte alternativu k Olark? Podívejte se na možnosti, nástroje, funkce a všesměrovou podporu LiveAgent za skvělou cenu.

    Hledáte Olark alternativu?

    Dejte své zákaznické podpoře možnost integrovat e-mail, live chat, sociální média, call centrum a znalostní databázi do jednoho skvělého balíčku. LiveAgent je nejrychlejším widgetem pro živý chat.

    LiveAgent má více než 175 funkcí, přes 40 integrací a skvělou cenu. Podívejte se, proč byste měli přejít z HelpCrunch na LiveAgent.

    Hledáte alternativu HelpCrunch?

    LiveAgent je efektivní nástroj pro podporu zákazníků prostřednictvím různých kanálů. Pomáhá snižovat míru odsunů hovorů a zvyšovat spokojenost zákazníků.

    Liveagent je dokonalé omnichannel řešení pro vaši společnost. Využijte více než 175 funkcí a více než 40 integrací a skvělých nástrojů ještě dnes.

    HledáteCustomerly alternativu?

    Alternativa k Extendu je LiveAgent, který zvyšuje spokojenost i prodeje uživatelů prostřednictvím komunikace se zákazníky přes různé kanály.

    LiveAgent je skvělou alternativou aplikace HappyFox. LiveAgent má konkurenceschopné ceny a množství funkcí a integrací helpdesku. Vyzkoušejte si ji sami.

    Potřebujete alternativu HappyFox?

    LiveAgent je spolehlivý a přizpůsobitelný software pro zákaznickou podporu s pokročilými funkcemi a integracemi komunikačních kanálů.

    Hledáte alternativu Helprace? Už jste viděli LiveAgent? Podívejte se na výhody a zjistěte, proč je LiveAgent nejlepší alternativou.

    Hledáte alternativu Helprace?

    Šetřte čas i peníze pomocí všestranného helpdesku, který zvyšuje návratnost zájmu vašich stránek a zlepšuje produktivitu agentů.

    Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

    Start Free Trial x