Jste otráveni vaším helpdesk softwarem?

Zjistěte, proč je LiveAgent tou nejlepší alternativou Bitrix24 na trhu. 

  • ✓ Žádný vstupní poplatek    
  • ✓ Zákaznická podpora 24/7    
  • ✓ Kreditní karta není vyžadována       
  • ✓ Předplatné můžete kdykoliv zrušit
Používáno
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Hledáte alternativu Bitrix24?

Chcete přejít na samostatný software pro obsluhu zákazníků? LiveAgent vám pomůže. Poskytněte podporu pomocí e-mailu, chatu, sociálních médií, báze znalostí a call centra. Díky více než 175 funkcím a více než 40 integracím se můžete zaměřit na služby zákazníkům jako nikdy předtím.

Zjednodušte svůj help desk pomocí správného softwaru a přejděte z Bitrix24 na LiveAgent během pár minut. Nabízíme asistovanou migraci Bitrix24, která naimportuje všechna vaše data z Bitrix24 do LiveAgent. Je zdarma a zabere pouhých 5 minut.

  • G2 badge for best ROI for enterprise summer 2022
  • SourceForge badge summer 2022 leader
  • FeaturedCustomers award badge for live chat software
  • Category leaders badge for 2022 from GetApp

Zvažte LiveAgent.
Vícekanálový software pro zákaznickou podporu.

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Ušetřete více díky LiveAgentu

Bitrix24 vs LiveAgent na první pohled

Funkce Liveagent Bitrix24
Ticketing
Obsahuje nástroj pro správu, který zpracovává a katalogizuje požadavky na služby zákazníků.
LiveAgent nabízí ticketing v plánu Ticket za 15 USD/agent/měsíc.
Bitrix24 nabízí ticketing v plánu za $49/měsíc.
Live Chat
Widget chatu v reálném čase, který můžete umístit na libovolné webové stránky.
LiveAgent nabízí Live Chat v plánu Ticket+Chat za 29 USD/agent/měsíc.
Bitrix24 nabízí Live Chat v tarifu za $49/měsíc.
Call Centrum
Call centrum, které lze použít k uskutečňování a přijímání hovorů pomocí automatické distribuce hovorů.
LiveAgent nabízí Call Centrum.
Bitrix24 nabízí Call Centrum v plánu za $49/měsíc.
Samoobslužný servis
Funkce, která umožňuje vytvořit zákaznický portál, do kterého se mohou vaši zákazníci zaregistrovat a získat tak přístup ke svým minulým tiketům a obsahu báze znalostí.
LiveAgent nabízí samoobslužný servis v tarifu Ticket za $15/agent/měsíc.
Bitrix24 nabízí samoobslužný servis v placeném tarifu za $49/měsíc.
Facebook
Integrace se službou Facebook, která načítá všechny komentáře a zmínky a přeměňuje je na lístky. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na všechny komentáře a zmínky z helpdesk softwaru na sociálních sítích.
LiveAgent nabízí integraci s Facebookem v plánu Ticket za $39/měsíc nebo v plánu All-Inclusive bez dalších poplatků.
Bitrix24 nabízí integraci s Facebookem v plánu za $49/měsíc.
Twitter
Integrace Twitteru, která načítá všechny zmínky a komentáře a přeměňuje je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na tweety přímo ze softwaru.
LiveAgent nabízí integraci Twitteru v plánu Ticket za příplatek $39/měsíc/za acc nebo v plánu All-inclusive bez dalších poplatků
Bitrix24 nabízí integraci Twitteru v placeném plánu za $49/měsíc.
Instagram
Integrace Instagramu, která načítá všechny komentáře a zmínky a přeměňuje je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na všechny komentáře a zmínky z helpdesk softwaru pro sociální sítě.
LiveAgent nabízí integraci s Instagramem v plánu Ticket za $39/měsíc nebo v plánu All-Inclusive bez dalších poplatků.
Bitrix24 nabízí integraci s Instagramem v plánu za $49/měsíc.
Viber
Integrace služby Viber, která načítá všechny zprávy a převádí je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na zprávy Viber a vysílat je přímo z helpdesk softwaru pro sociální sítě.
LiveAgent nabízí integraci se službou Viber v plánu Ticket za $39/měsíc nebo v plánu All-Inclusive bez dalších poplatků
Bitrix24 nabízí integraci se službou Viber za $49/měsíc.
Báze znalostí
Úložiště znalostí, které obsahuje základní informace, včetně návodů na řešení problémů, často kladených otázek a článků s návody.
LiveAgent nabízí bázi znalostí v plánu Ticket za $15/agent/měsíc.
Bitrix24 nabízí bázi znalostí v placeném plánu za $49/měsíc.
Zákaznické fórum
Online diskusní fórum pro vaše zákazníky, které se nachází přímo ve vaší bázi znalostí.
LiveAgent nabízí zákaznické fórum v tarifu Ticket za $15/agent/měsíc.
Bitrix24 nenabízí zákaznické fórum.
Automatizace a pravidla
Pracovní postupy, které můžete automatizovat, abyste eliminovali opakující se úkoly.
LiveAgent nabízí automatizaci a pravidla v tarifu Ticket $15/agent/měsíc.
Bitrix24 nabízí automatizaci a pravidla za $199/měsíc.
API
Soubor funkcí, které umožňují spolupráci různých aplikací.
LiveAgent nabízí funkce API v plánu Ticket za $15/agent/měsíc.
Bitrix24 nabízí funkce API v plánu za $49/měsíc.
Interaktivní hlasová odezva (IVR)
Technologie, která příchozím volajícím umožňuje procházet telefonním systémem předtím, než se spojí s lidským operátorem.
LiveAgent nabízí funkce IVR v plánu All-Inclusive za $49/měsíc.
Bitrix24 nabízí funkce IVR v plánu za $199/měsíc.
Videohovory
Hovor, který obsahuje video, podobně jako hovory přes Skype, Zoom nebo Facetime.
LiveAgent nabízí videohovory v plánu za $49/měsíc.
Bitrix24 nabízí videohovory v plánu za $49/měsíc.
Neomezená historie
Platnost tiketů nevyprší ani se nesmažou - můžete si je kdykoli prohlédnout.
LiveAgent nabízí neomezenou historii v plánu Ticket za $15/agent/měsíc.
Bitrix24 nabízí neomezenou historii v plánu za $49/agent/měsíc.
Neomezené webové stránky
Software můžete používat na neomezeném počtu webových stránek.
LiveAgent nabízí neomezené webové stránky v tarifu Ticket za $15/agent/měsíc.
Bitrix24 nabízí neomezené webové stránky v tarifu za $49/agent/měsíc.
Neomezená tlačítka chatu
Na své webové stránky můžete umístit neomezený počet tlačítek chatu.
LiveAgent nabízí neomezený počet tlačítek chatu v plánu Ticket+Chat za $29/agent/měsíc.
Bitrix24 nabízí neomezená tlačítka chatu v plánu za $49/agent/měsíc.
Neomezené tikety/maily
Můžete obdržet neomezený počet e-mailů a tiketů.
LiveAgent nabízí neomezený počet tiketů/mailů v plánu za $15/agent/měsíc.
Bitrix24 nabízí neomezený počet tiketů/mailů v plánu za $99/měsíc.
Neomezené nahrávání hovorů
Neomezené nahrávky každého uskutečněného nebo přijatého hovoru a možnost si kdykoli záznam přehrát.
LiveAgent nabízí neomezené nahrávání hovorů v plánu All-inclusive za $49/agent/měsíc.
Bitrix24 nabízí neomezené nahrávání hovorů v plánu za $49/měsíc.
Neomezená podpora 24/7
Zákaznická podpora je k dispozici 24 hodin denně, 7 dní v týdnu bez omezení počtu dotazů.
LiveAgent nabízí neomezenou podporu 24/7 v plánu Ticket za $15/agent/měsíc.
Bitrix24 nabízí neomezenou podporu 24/7 v plánu za $49/agent/měsíc.

3 důvody proč společnosti přecházejí k LiveAgent

Lepší spokojenost

LiveAgent zvyšuje spokojenost zákazníků a zlepšuje míru konverze.

Zvýšená produktivita

Snižte pracovní čas svých agentů a vyřešte více dotazů zákazníků díky naší univerzální schránce.

Bohatý na funkce

S více než 175 pokročilými funkcemi helpdesku bude poskytování zákaznické podpory hračkou.

Person deciding between two solutions

Výkonná alternativa Bitrix24

Chcete se více zaměřit na zákaznickou podporu a poskytnout jiné řešení pro svůj helpdesk? LiveAgent je tou správnou odpovědí na vaše potřeby.

LiveAgent vám nabízí nástroje, funkce a integrace pro poskytování lepší zákaznické podpory bez dalšího nepořádku a zmatku ve vašem softwaru. A navíc nezruinuje váš rozpočet. Nabízíme vám tři cenově výhodné plány pro vaše podnikání. Navíc si můžete dokoupit jednotlivé funkce, abyste nepřepláceli nebo aby vám plán více vyhovoval.

Lepší zákaznický servis

Péče o zákazníky je důležitou součástí každého úspěšného podniku, a proto by neměla být zanedbávána. Pomocí speciálního softwaru zaměřeného na poskytování lepších řešení péče o zákazníky můžete zvýšit spokojenost zákazníků a návratnost investic.

Udržujte jejich spokojenost pomocí správného softwaru.

Customer providing review for service on mobile phone

Podívejte se, proč společnosti přecházejí na LiveAgent

  • „Je to tak bohaté na funkce a překonalo to mé pětileté předplatné zendesk. Tak jsem přešel. Pro mě, jako majitele malé firmy, je to velmi dobrá hodnota.“ Albert

  • Nejprve jsem vyzkoušel Zendesk, ale po hodinách konfigurace a pochopení cenového modelu jsem si uvědomil, že to není pro mě. Místo toho jsem začal používat LiveAgent a musím říct, že jsem zatím velmi spokojený. Systém získal přesně takové množství konfigurace, jaké chci, a zatím jsem nenašel něco, co nelze provést. Samotná podpora je skvělá a obvykle odpovídá na vaše otázky během několika minut. “Erik

  • „Ze ZenDesku jsme se přemístili na LiveAgent … a nevrátili bychom se … Jsou to úžasně dostupné ceny a vždy nápomocný tým podpory, který je nám k dispozici 24×7. Za druhé, pokročilá úroveň automatizace, která doslova nahradila naši potřebu Zapier, protože existuje velké množství integrací. Navíc také dávají tolik aliasů e -mailů, aby se připojily příliš snadno. “ Aaron

  • „My a naši klienti jsme měli neustále problémy se ZenDeskem, ale po prozkoumání různých možností jsme vybrali LiveAgent na základě recenzí uživatelů a jeho ceny.“ Adam

  • „ZenDesk jsem používal roky a tyto e-maily v “tiketovém stylu “mě unavily a taká to že se ke svým e-mailům nemohu připojovat soubory, pouze posílat odkazy. Co se mi na LiveAgentu líbí: odesílá e-maily (nikoli tikety), mohu připojujte soubory, organizujte tok e-mailů snadněji než v ZenDesku, můžete chatovat a spravovat e-maily ze stejného okna. LiveAgent také podporuje tabulky ve svých e-mailech a má skvělý tým podpory. “ Vlad

  • „Na tento systém jsme přešli po mnoha letech používání ZenDesk. Funkce je úžasná: kontaktní formuláře, živý chat, databáze, integrace se sociálními sítěmi – vše v jedné službě a všechny tyto moduly jsou promyšlené a vzájemně kompetentní. Líbilo se mi, že služba funguje stabilně i na mobilních platformách (po ZenDesku je to pro nás obrovské plus). “ Olga

  • „Vyzkoušel jsem různá řešení, včetně Zendesku, Freshdesku a dalších. Pak jsem našel LiveAgent. Skvělý nástroj, dobrá hodnota za peníze, snadné použití, skvělá podpora a pomoc při implementaci. A nyní, po několika letech používání, je stále nejlepší volbou, pro nástroj podpory, kterou jsme mohli udělat. “ Michal

  • „Dříve jsem používal mnoho dalších systémů helpdesku, jako jsou LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com atd. LiveAgent je díky svým cenám, funkcím, zákaznické podpoře a mobilním funkcím ve všech směrech porazil.“ Harrison

Do more customer support for less money

Plaťte jen za to, co opravdu potřebujete

Bitrix24 je skvělý nástroj, ale nemusí být vhodný pro každou firmu. S LiveAgent získáte jen ty nejlepší a relevantní nástroje a funkce a nemusíte platit za nic, co nevyužijete.

Nabízíme tři cenově výhodné plány, které vám poskytnou přesně to, co potřebujete. A pokud by vám to nestačilo, můžete si dokoupit samostatné funkce, které zlepší vaše pracovní postupy.

Jste připraveni na změnu?

LiveAgent je nejlépe a nejvíce hodnoceným helpdesk softwarem pro malé a střední podniky v roce 2020. Buďte blíže svým zákazníkům a pomáhejte jim rychleji s LiveAgent.

Ready to switch to LiveAgent

Budete v dobrých rukou!

Víte, co mají společné Huawei, BMW, Yamaha a O2? Hádáte správně... LiveAgent!

Vyzkoušet nyní zdarma Není vyžadována kreditní karta
G2 Crowd
Capterra
GetApp
Related Articles to Alternativa Bitrix24
LiveAgent nabízí samoobslužné možnosti a zkrácení čekací doby pro zákaznickou podporu. Pomáhá firmám využít funkce IVR a zpětného volání pro efektivní zákaznickou podporu. Metoda L.A.S.T. zvyšuje spokojenost zákazníků. LiveAgent je software pro zákaznickou podporu a helpdesk s různými funkcemi a integracemi.

LiveAgent | Rychlý přehled helpdesk softwaru

LiveAgent nabízí samoobslužné možnosti a zkrácení čekací doby pro zákaznickou podporu. Pomáhá firmám využít funkce IVR a zpětného volání pro efektivní zákaznickou podporu. Metoda L.A.S.T. zvyšuje spokojenost zákazníků. LiveAgent je software pro zákaznickou podporu a helpdesk s různými funkcemi a integracemi.

Integrace PipeDrive ve službě LiveAgent umožňuje firmám efektivní správu prodejních kanálů, zvyšuje jejich výkon a podporu zákazníků.

Jak správně nastavit a používat integraci PipeDrive

Integrace PipeDrive ve službě LiveAgent umožňuje firmám efektivní správu prodejních kanálů, zvyšuje jejich výkon a podporu zákazníků.

LiveAgent je nástroj pro správu zákaznické podpory, který nabízí integraci s různými komunikačními kanály a zefektivňuje zákaznickou podporu.

Průvodce integrací TeleCube + LiveAgent

LiveAgent je nástroj pro správu zákaznické podpory, který nabízí integraci s různými komunikačními kanály a zefektivňuje zákaznickou podporu.

Integrace helpdesk softwaru se systémem Magento umožňuje efektivnější zákaznickou podporu a rychlejší řešení problémů, zlepšuje celkovou zákaznickou zkušenost.

Jak nainstalovat rozšíření Magento do služby LiveAgent

Magento je výkonná open-source platforma pro e-commerce s mnoha funkcemi. Integrace helpdesk softwaru umožňuje zefektivnit zákaznickou podporu a zlepšit zkušenost zákazníků.

Ticketovací software je nástroj k zefektivnění zákaznických dotazů, zkrácení doby odezvy a zlepšení spokojenosti zákazníků. LiveAgent nabízí pokročilé funkce a integruje se s dalšími nástroji.

Hlubší pohled na software ticketingu

Software ticketingu pomáhá podnikům zefektivnit dotazy zákazníků, zkrátit dobu odezvy a zvýšit spokojenost zákazníků. LiveAgent je skvělou volbou pro podniky hledající spolehlivý a přizpůsobitelný nástroj pro ticketing, nabízí mnoho pokročilých funkcí a snadné používání.

Vytvářejte strukturovaný text z volného textu pomocí CHAT GPT v 5 krocích a optimalizujte svůj výstup. LiveAgent je helpdesk software s integrací komunikačních kanálů. Metoda L.A.S.T zvyšuje spokojenost zákazníků.

Ukázka live chatu LiveAgent

Vytvářejte strukturovaný text z volného textu pomocí CHAT GPT v 5 krocích a optimalizujte svůj výstup. LiveAgent je helpdesk software s integrací komunikačních kanálů. Metoda L.A.S.T zvyšuje spokojenost zákazníků.

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

×
Naplánujte si schůzku jeden na jednoho a zjistěte, jak může LiveAgent pomoct vaší společnosti.

Jsme k dispozici ve více termínech

Naplánovat demo