Zjistěte, proč je LiveAgent tou nejlepší alternativou Bitrix24 na trhu.
Chcete přejít na samostatný software pro obsluhu zákazníků? LiveAgent vám pomůže. Poskytněte podporu pomocí e-mailu, chatu, sociálních médií, báze znalostí a call centra. Díky více než 175 funkcím a více než 40 integracím se můžete zaměřit na služby zákazníkům jako nikdy předtím.
Zjednodušte svůj help desk pomocí správného softwaru a přejděte z Bitrix24 na LiveAgent během pár minut. Nabízíme asistovanou migraci Bitrix24, která naimportuje všechna vaše data z Bitrix24 do LiveAgent. Je zdarma a zabere pouhých 5 minut.
Registrací přijímám Obchodní podmínky a Bezpečnostní zásady.
Funkce | Liveagent
Vyzkoušejte nejlepší alternativu zákaznické podpory zdarma! Kreditní karta není vyžadována. | Bitrix24 |
---|---|---|
Ticketing
Obsahuje nástroj pro správu, který zpracovává a katalogizuje požadavky na služby zákazníků. | LiveAgent nabízí ticketing v plánu Ticket za 15 USD/agent/měsíc. | Bitrix24 nabízí ticketing v plánu za $49/měsíc. |
Live Chat
Widget chatu v reálném čase, který můžete umístit na libovolné webové stránky. | LiveAgent nabízí Live Chat v plánu Ticket+Chat za 29 USD/agent/měsíc. | Bitrix24 nabízí Live Chat v tarifu za $49/měsíc. |
Call Centrum
Call centrum, které lze použít k uskutečňování a přijímání hovorů pomocí automatické distribuce hovorů. | LiveAgent nabízí Call Centrum. | Bitrix24 nabízí Call Centrum v plánu za $49/měsíc. |
Samoobslužný servis
Funkce, která umožňuje vytvořit zákaznický portál, do kterého se mohou vaši zákazníci zaregistrovat a získat tak přístup ke svým minulým tiketům a obsahu báze znalostí. | LiveAgent nabízí samoobslužný servis v tarifu Ticket za $15/agent/měsíc. | Bitrix24 nabízí samoobslužný servis v placeném tarifu za $49/měsíc. |
Facebook
Integrace se službou Facebook, která načítá všechny komentáře a zmínky a přeměňuje je na lístky. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na všechny komentáře a zmínky z helpdesk softwaru na sociálních sítích. | LiveAgent nabízí integraci s Facebookem v plánu Ticket za $39/měsíc nebo v plánu All-Inclusive bez dalších poplatků. | Bitrix24 nabízí integraci s Facebookem v plánu za $49/měsíc. |
Twitter
Integrace Twitteru, která načítá všechny zmínky a komentáře a přeměňuje je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na tweety přímo ze softwaru. | LiveAgent nabízí integraci Twitteru v plánu Ticket za příplatek $39/měsíc/za acc nebo v plánu All-inclusive bez dalších poplatků | Bitrix24 nabízí integraci Twitteru v placeném plánu za $49/měsíc. |
Instagram
Integrace Instagramu, která načítá všechny komentáře a zmínky a přeměňuje je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na všechny komentáře a zmínky z helpdesk softwaru pro sociální sítě. | LiveAgent nabízí integraci s Instagramem v plánu Ticket za $39/měsíc nebo v plánu All-Inclusive bez dalších poplatků. | Bitrix24 nabízí integraci s Instagramem v plánu za $49/měsíc. |
Viber
Integrace služby Viber, která načítá všechny zprávy a převádí je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na zprávy Viber a vysílat je přímo z helpdesk softwaru pro sociální sítě. | LiveAgent nabízí integraci se službou Viber v plánu Ticket za $39/měsíc nebo v plánu All-Inclusive bez dalších poplatků | Bitrix24 nabízí integraci se službou Viber za $49/měsíc. |
Báze znalostí
Úložiště znalostí, které obsahuje základní informace, včetně návodů na řešení problémů, často kladených otázek a článků s návody. | LiveAgent nabízí bázi znalostí v plánu Ticket za $15/agent/měsíc. | Bitrix24 nabízí bázi znalostí v placeném plánu za $49/měsíc. |
Zákaznické fórum
Online diskusní fórum pro vaše zákazníky, které se nachází přímo ve vaší bázi znalostí. | LiveAgent nabízí zákaznické fórum v tarifu Ticket za $15/agent/měsíc. | Bitrix24 nenabízí zákaznické fórum. |
Automatizace a pravidla
Pracovní postupy, které můžete automatizovat, abyste eliminovali opakující se úkoly. | LiveAgent nabízí automatizaci a pravidla v tarifu Ticket $15/agent/měsíc. | Bitrix24 nabízí automatizaci a pravidla za $199/měsíc. |
API
Soubor funkcí, které umožňují spolupráci různých aplikací. | LiveAgent nabízí funkce API v plánu Ticket za $15/agent/měsíc. | Bitrix24 nabízí funkce API v plánu za $49/měsíc. |
Interaktivní hlasová odezva (IVR)
Technologie, která příchozím volajícím umožňuje procházet telefonním systémem předtím, než se spojí s lidským operátorem. | LiveAgent nabízí funkce IVR v plánu All-Inclusive za $49/měsíc. | Bitrix24 nabízí funkce IVR v plánu za $199/měsíc. |
Videohovory
Hovor, který obsahuje video, podobně jako hovory přes Skype, Zoom nebo Facetime. | LiveAgent nabízí videohovory v plánu za $49/měsíc. | Bitrix24 nabízí videohovory v plánu za $49/měsíc. |
Neomezená historie
Platnost tiketů nevyprší ani se nesmažou - můžete si je kdykoli prohlédnout. | LiveAgent nabízí neomezenou historii v plánu Ticket za $15/agent/měsíc. | Bitrix24 nabízí neomezenou historii v plánu za $49/agent/měsíc. |
Neomezené webové stránky
Software můžete používat na neomezeném počtu webových stránek. | LiveAgent nabízí neomezené webové stránky v tarifu Ticket za $15/agent/měsíc. | Bitrix24 nabízí neomezené webové stránky v tarifu za $49/agent/měsíc. |
Neomezená tlačítka chatu
Na své webové stránky můžete umístit neomezený počet tlačítek chatu. | LiveAgent nabízí neomezený počet tlačítek chatu v plánu Ticket+Chat za $29/agent/měsíc. | Bitrix24 nabízí neomezená tlačítka chatu v plánu za $49/agent/měsíc. |
Neomezené tikety/maily
Můžete obdržet neomezený počet e-mailů a tiketů. | LiveAgent nabízí neomezený počet tiketů/mailů v plánu za $15/agent/měsíc. | Bitrix24 nabízí neomezený počet tiketů/mailů v plánu za $99/měsíc. |
Neomezené nahrávání hovorů
Neomezené nahrávky každého uskutečněného nebo přijatého hovoru a možnost si kdykoli záznam přehrát. | LiveAgent nabízí neomezené nahrávání hovorů v plánu All-inclusive za $49/agent/měsíc. | Bitrix24 nabízí neomezené nahrávání hovorů v plánu za $49/měsíc. |
Neomezená podpora 24/7
Zákaznická podpora je k dispozici 24 hodin denně, 7 dní v týdnu bez omezení počtu dotazů. | LiveAgent nabízí neomezenou podporu 24/7 v plánu Ticket za $15/agent/měsíc. | Bitrix24 nabízí neomezenou podporu 24/7 v plánu za $49/agent/měsíc. |
LiveAgent zvyšuje spokojenost zákazníků a zlepšuje míru konverze.
Snižte pracovní čas svých agentů a vyřešte více dotazů zákazníků díky naší univerzální schránce.
S více než 175 pokročilými funkcemi helpdesku bude poskytování zákaznické podpory hračkou.
Chcete se více zaměřit na zákaznickou podporu a poskytnout jiné řešení pro svůj helpdesk? LiveAgent je tou správnou odpovědí na vaše potřeby.
LiveAgent vám nabízí nástroje, funkce a integrace pro poskytování lepší zákaznické podpory bez dalšího nepořádku a zmatku ve vašem softwaru. A navíc nezruinuje váš rozpočet. Nabízíme vám tři cenově výhodné plány pro vaše podnikání. Navíc si můžete dokoupit jednotlivé funkce, abyste nepřepláceli nebo aby vám plán více vyhovoval.
Péče o zákazníky je důležitou součástí každého úspěšného podniku, a proto by neměla být zanedbávána. Pomocí speciálního softwaru zaměřeného na poskytování lepších řešení péče o zákazníky můžete zvýšit spokojenost zákazníků a návratnost investic.
Udržujte jejich spokojenost pomocí správného softwaru.
„Je to tak bohaté na funkce a překonalo to mé pětileté předplatné zendesk. Tak jsem přešel. Pro mě, jako majitele malé firmy, je to velmi dobrá hodnota.“ Albert
Nejprve jsem vyzkoušel Zendesk, ale po hodinách konfigurace a pochopení cenového modelu jsem si uvědomil, že to není pro mě. Místo toho jsem začal používat LiveAgent a musím říct, že jsem zatím velmi spokojený. Systém získal přesně takové množství konfigurace, jaké chci, a zatím jsem nenašel něco, co nelze provést. Samotná podpora je skvělá a obvykle odpovídá na vaše otázky během několika minut. “Erik
„Ze ZenDesku jsme se přemístili na LiveAgent … a nevrátili bychom se … Jsou to úžasně dostupné ceny a vždy nápomocný tým podpory, který je nám k dispozici 24×7. Za druhé, pokročilá úroveň automatizace, která doslova nahradila naši potřebu Zapier, protože existuje velké množství integrací. Navíc také dávají tolik aliasů e -mailů, aby se připojily příliš snadno. “ Aaron
„My a naši klienti jsme měli neustále problémy se ZenDeskem, ale po prozkoumání různých možností jsme vybrali LiveAgent na základě recenzí uživatelů a jeho ceny.“ Adam
„ZenDesk jsem používal roky a tyto e-maily v “tiketovém stylu “mě unavily a taká to že se ke svým e-mailům nemohu připojovat soubory, pouze posílat odkazy. Co se mi na LiveAgentu líbí: odesílá e-maily (nikoli tikety), mohu připojujte soubory, organizujte tok e-mailů snadněji než v ZenDesku, můžete chatovat a spravovat e-maily ze stejného okna. LiveAgent také podporuje tabulky ve svých e-mailech a má skvělý tým podpory. “ Vlad
„Na tento systém jsme přešli po mnoha letech používání ZenDesk. Funkce je úžasná: kontaktní formuláře, živý chat, databáze, integrace se sociálními sítěmi – vše v jedné službě a všechny tyto moduly jsou promyšlené a vzájemně kompetentní. Líbilo se mi, že služba funguje stabilně i na mobilních platformách (po ZenDesku je to pro nás obrovské plus). “ Olga
„Vyzkoušel jsem různá řešení, včetně Zendesku, Freshdesku a dalších. Pak jsem našel LiveAgent. Skvělý nástroj, dobrá hodnota za peníze, snadné použití, skvělá podpora a pomoc při implementaci. A nyní, po několika letech používání, je stále nejlepší volbou, pro nástroj podpory, kterou jsme mohli udělat. “ Michal
„Dříve jsem používal mnoho dalších systémů helpdesku, jako jsou LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com atd. LiveAgent je díky svým cenám, funkcím, zákaznické podpoře a mobilním funkcím ve všech směrech porazil.“ Harrison
Bitrix24 je skvělý nástroj, ale nemusí být vhodný pro každou firmu. S LiveAgent získáte jen ty nejlepší a relevantní nástroje a funkce a nemusíte platit za nic, co nevyužijete.
Nabízíme tři cenově výhodné plány, které vám poskytnou přesně to, co potřebujete. A pokud by vám to nestačilo, můžete si dokoupit samostatné funkce, které zlepší vaše pracovní postupy.
LiveAgent je nejlépe a nejvíce hodnoceným helpdesk softwarem pro malé a střední podniky v roce 2020. Buďte blíže svým zákazníkům a pomáhejte jim rychleji s LiveAgent.
Víte, co mají společné Huawei, BMW, Yamaha a O2? Hádáte správně... LiveAgent!
Zajímá vás, jak si stojíme v porovnání s jinými populárními řešeními helpdesku? Podívejte se na naše srovnávací stránky a zjistěte, co všechno nabízíme.
LiveAgent | Rychlý přehled helpdesk softwaru
LiveAgent nabízí samoobslužné možnosti a zkrácení čekací doby pro zákaznickou podporu. Pomáhá firmám využít funkce IVR a zpětného volání pro efektivní zákaznickou podporu. Metoda L.A.S.T. zvyšuje spokojenost zákazníků. LiveAgent je software pro zákaznickou podporu a helpdesk s různými funkcemi a integracemi.
Jak správně nastavit a používat integraci PipeDrive
Integrace PipeDrive ve službě LiveAgent umožňuje firmám efektivní správu prodejních kanálů, zvyšuje jejich výkon a podporu zákazníků.
Průvodce integrací TeleCube + LiveAgent
LiveAgent je nástroj pro správu zákaznické podpory, který nabízí integraci s různými komunikačními kanály a zefektivňuje zákaznickou podporu.
Jak nainstalovat rozšíření Magento do služby LiveAgent
Magento je výkonná open-source platforma pro e-commerce s mnoha funkcemi. Integrace helpdesk softwaru umožňuje zefektivnit zákaznickou podporu a zlepšit zkušenost zákazníků.
Hlubší pohled na software ticketingu
Software ticketingu pomáhá podnikům zefektivnit dotazy zákazníků, zkrátit dobu odezvy a zvýšit spokojenost zákazníků. LiveAgent je skvělou volbou pro podniky hledající spolehlivý a přizpůsobitelný nástroj pro ticketing, nabízí mnoho pokročilých funkcí a snadné používání.
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.
Jsme k dispozici ve více termínech