Hledáte alternativu k Gistu?

Zjistěte, proč je LiveAgent nejlepší alternativou k Gistu na trhu.

  • ✓ Bez vstupních poplatků    
  • ✓ Zákaznická podpora 24/7    
  • ✓ Nevyžadujeme kreditní kartu    
  • ✓ Možnost kdykoliv ukončit
Spoléhají na nás
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Jste otráveni svým helpdesk softwarem?

Chcete se více zaměřit na zákaznickou podporu se specializovaným softwarem? LiveAgent je ta správná volba.

LiveAgent je jedinečné řešení pro poskytování zákaznické podpory. Nabízí širokou škálu integrací a více než 175 funkcí za rozumnou cenu.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
logo esky color
Slido green logo

Pokročilá automatizace pro vaši firmu.
Objevte LiveAgent.

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Ušetřete více díky LiveAgentu

Srovnání služeb Gist a LiveAgent

Funkce Liveagent Gist
Ticketing
Obsahuje manažerské nástroje, které zpracovávají a katalogizují požadavky na zákaznickou podporu.
LiveAgent nabízí ticketing.
Gist nenabízí ticketing.
Live chat
Widget chatu v reálném čase, který můžete umístit na své webové stránky.
LiveAgent nabízí live chat v Ticket+Chat plánu za 29 USD/agent/měsíc.
Gist ve svém plánu nabízí Live chat za 29 USD/měsíc.
Call centrum
Call centrum, které umožňuje provádět a přijímat hovory pomocí automatické distribuce hovorů.
LiveAgent nabízí Call centrum.
Gist nenabízí call centrum.
Samoobsluha
Funkce, která umožňuje vytvořit zákaznický portál, do kterého se mohou vaši zákazníci zaregistrovat, čímž získají přístup ke svým předešlým tiketům a obsahu znalostní databáze.
LiveAgent nabízí Samoobslužný portál v Ticket plánu za 15 USD/agent/měsíc.
Gist ve svém plánu nabízí Samoobslužný portál za 29 USD/měsíc.
Facebook
Integrace se službou Facebook zachytává veškeré komentáře a zmínky a přeměňuje je na tikety. Tato integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na veškeré komentáře a zmínky pomocí helpdesk softwaru pro sociální sítě.
LiveAgent nabízí Facebook integraci v Ticket plánu za dodatečný poplatek 39 USD/měsíc/účet nebo v All-inclusive plánu bez poplatků.
Gist ve svém plánu nabízí integraci s Facebookem za 29 USD/měsíc.
Twitter
Integrace se službou Twitter zachytává veškeré komentáře a zmínky a přeměňuje je na tikety. Tato integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na veškeré Tweety přímo ze softwaru.
LiveAgent nabízí Twitter integraci v Ticket plánu za dodatečný poplatek 39 USD/měsíc/účet nebo v All-inclusive plánu bez poplatků.
Gist ve svém plánu nabízí integraci s Twitterem za 29 USD/měsíc.
Instagram
Integrace se službou Instagram zachytává veškeré komentáře a zmínky a přeměňuje je na tikety. Tato integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na veškeré komentáře a zmínky pomocí helpdesk softwaru pro sociální sítě.
LiveAgent nabízí Instagram integraci.
Gist nenabízí integraci s Instagramem.
Viber
Integrace se službou Viber zachytává veškeré zprávy a přeměňuje je na tikety. Tato integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na zprávy a vysílat je přímo z helpdesk softwaru pro sociální sítě.
LiveAgent nabízí Viber integraci.
Gist nenabízí integraci s Viberem.
Znalostní báze
Úložiště znalostí, jež obsahuje základní informace, včetně příručky pro řešení problémů, FAQ a návodů.
LiveAgent nabízí znalostní bázi ve svém Ticket plánu za 15 USD/agent/měsíc.
Gist ve svém plánu nabízí znalostní bázi za 29 USD/měsíc.
Zákaznické fórum
Online diskuzní panel pro vaše klienty, který je umístěn přímo ve znalostní bázi.
LiveAgent nabízí zákaznické fórum.
Gist nenabízí zákaznické fórum.
Automatizace a pravidla
Pracovní postupy, které můžete automatizovat, abyste se vyhnuli opakujícím se úkolům.
LiveAgent nabízí automatizaci a pravidla ve svém Ticket plánu za 15 USD/agent/měsíc.
Gist ve svém plánu nabízí automatizaci a pravidla za 99 USD/měsíc.
API
Soubor funkcí, který umožňuje různým aplikacím společně fungovat.
LiveAgent nabízí funkci API v rámci Ticket plánu za 15 USD/agent/měsíc.
Gist ve svém plánu nabízí funkce API za 29 USD/měsíc.
Interaktivní hlasová odpověď (IVR)
Technologie, která umožňuje příchozím volajícím obsluhovat telefonní systém před spojením s lidským operátorem.
LiveAgent nabízí IVR funkce.
Gist nenabízí IVR funkce.
Videohovory
Hovor, který obsahuje video, podobně jako Skype, Zoom nebo Facetime volání.
LiveAgent nabízí videohovory.
Gist nenabízí videohovory.
Neomezená historie
Tikety mají neomezenou dobu platnosti a nemažou se - můžete je kdykoliv zobrazit.
LiveAgent nabízí neomezenou historii v Ticket plánu za 15 USD/agent/měsíc.
Gist nabízí neomezenou historii ve svém plánu za 29 USD/měsíc.
Neomezené webové stránky
Software můžete používat na libovolném počtu webových stránek.
LiveAgent nabízí neomezené webové stránky ve svém Ticket plánu za 15 USD/agent/měsíc.
Gist ve svém plánu nabízí neomezené webové stránky za 29 USD/měsíc.
Neomezený počet tlačítek chatu
Na své webové stránky můžete umístit libovolný počet tlačítek chatu.
LiveAgent nabízí neomezený počet tlačítek chatu.
Gist nenabízí neomezený počet tlačítek chatu.
Neomezené tikety/e-maily
Počet obdržených e-mailů a tiketů není nijak limitován.
LiveAgent nabízí neomezené tikety/e-maily ve svém Ticket plánu za 15 USD/agent/měsíc.
Gist ve svém plánu nabízí neomezené tikety/e-maily za 29 USD/měsíc.
Neomezené nahrávání hovorů
Nahrávejte veškeré příchozí i odchozí hovory, které si pak můžete kdykoliv přehrát.
LiveAgent nabízí neomezené nahrávání hovorů.
Gist nenabízí neomezené nahrávání hovorů.
Neomezená podpora 24/7
Zákaznická podpora je k dispozici 24 hodin denně, bez omezení počtu dotazů.
LiveAgent nabízí nepřetržitou podporu.
Gist nenabízí nepřetržitou podporu.
Person deciding between two solutions

Výkonná alternativa k Gistu

Pokud jde o poskytování dokonalé zákaznické podpory, spolehlivý a prověřený software je nutnost. Tím LiveAgent bezpochyby je – vynikající helpdesk software, který nabízí vše, co potřebujete pro poskytování dokonalé zákaznické podpory a management.

LiveAgent má zkrátka vše – e-mail, nejrychlejší widget live chatu, sociální sítě, podporu call centra a znalostní bázi, jakož i další funkce a integrace. Neztrácejte čas s nespolehlivým softwarem. Přechod k LiveAgentu je hračka.

Nejrychlejší live chat

Live chat je nedílnou součástí zákaznické podpory, tedy alespoň v případě, že se se svými zákazníky chcete spojit co nejrychleji přes své webové stránky.

LiveAgent má vůbec nejrychlejší widget live chatu na trhu, jehož zobrazovací rychlost činí 2,5 vteřiny. Rychleji už to nejde. Jediné, co musíte udělat, je připravit se na příchozí zprávy.

The fastest live chat on the market

3 důvody, proč firmy přecházejí k LiveAgentu

Union icon

Vyšší spokojenost

LiveAgent zvyšuje zákaznickou spokojenost a zlepšuje míru konverze.

Increase icon

Vyšší produktivita

Zkraťte pracovní dobu agentů a vyřešte více zákaznických dotazů díky naší univerzální e-mailové schránce.

Statistic icon

Spousta funkcí

S více než 175 funkcemi helpdesku bude poskytování podpory hračka.

Professional built-in call center software

Poskytujte telefonickou podporu

Dopřejte svým zákazníkům možnost spojit se s vámi na osobnější úrovni. Nastavení virtuálního call centra je snadné a lze ho provést během několika minut.

Můžete pak připojit svůj prohlížeč, telefon či jakékoliv jiné zařízení dle libosti a přijímat hovory jako z klasického telefonu. LiveAgent se o vše postará za vás, takže nebudete potřebovat žádné poskytovatele třetích stran.

Jste připraveni poskytovat lepší podporu?

Nespokojte se s průměrem, když můžete mít to nejlepší. LiveAgent nabízí ty nejlepší nástroje, funkce a integrace za rozumnou cenu. Máme pro vás přesně to, co potřebujete, stačí si pouze vybrat jeden z našich tří placených plánů. A pokud vám ani ten nebude stačit, vždy si můžete ještě dokoupit jednotlivé funkce dle vlastní potřeby. Dostanete tak přesně to, za co si zaplatíte, bez skrytých poplatků a ždímání vašeho rozpočtu.

Pro více informací si prohlédněte naše cenové možnosti.

Ready to switch to LiveAgent

Podívejte se, proč firmy přechází k LiveAgentu

  • „Je to tak bohaté na funkce a překonalo to mé pětileté předplatné zendesk. Tak jsem přešel. Pro mě, jako majitele malé firmy, je to velmi dobrá hodnota.“ Albert

  • Nejprve jsem vyzkoušel Zendesk, ale po hodinách konfigurace a pochopení cenového modelu jsem si uvědomil, že to není pro mě. Místo toho jsem začal používat LiveAgent a musím říct, že jsem zatím velmi spokojený. Systém získal přesně takové množství konfigurace, jaké chci, a zatím jsem nenašel něco, co nelze provést. Samotná podpora je skvělá a obvykle odpovídá na vaše otázky během několika minut. “Erik

  • „Ze ZenDesku jsme se přemístili na LiveAgent … a nevrátili bychom se … Jsou to úžasně dostupné ceny a vždy nápomocný tým podpory, který je nám k dispozici 24×7. Za druhé, pokročilá úroveň automatizace, která doslova nahradila naši potřebu Zapier, protože existuje velké množství integrací. Navíc také dávají tolik aliasů e -mailů, aby se připojily příliš snadno. “ Aaron

  • „My a naši klienti jsme měli neustále problémy se ZenDeskem, ale po prozkoumání různých možností jsme vybrali LiveAgent na základě recenzí uživatelů a jeho ceny.“ Adam

  • „ZenDesk jsem používal roky a tyto e-maily v “tiketovém stylu “mě unavily a taká to že se ke svým e-mailům nemohu připojovat soubory, pouze posílat odkazy. Co se mi na LiveAgentu líbí: odesílá e-maily (nikoli tikety), mohu připojujte soubory, organizujte tok e-mailů snadněji než v ZenDesku, můžete chatovat a spravovat e-maily ze stejného okna. LiveAgent také podporuje tabulky ve svých e-mailech a má skvělý tým podpory. “ Vlad

  • „Na tento systém jsme přešli po mnoha letech používání ZenDesk. Funkce je úžasná: kontaktní formuláře, živý chat, databáze, integrace se sociálními sítěmi – vše v jedné službě a všechny tyto moduly jsou promyšlené a vzájemně kompetentní. Líbilo se mi, že služba funguje stabilně i na mobilních platformách (po ZenDesku je to pro nás obrovské plus). “ Olga

  • „Vyzkoušel jsem různá řešení, včetně Zendesku, Freshdesku a dalších. Pak jsem našel LiveAgent. Skvělý nástroj, dobrá hodnota za peníze, snadné použití, skvělá podpora a pomoc při implementaci. A nyní, po několika letech používání, je stále nejlepší volbou, pro nástroj podpory, kterou jsme mohli udělat. “ Michal

  • „Dříve jsem používal mnoho dalších systémů helpdesku, jako jsou LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com atd. LiveAgent je díky svým cenám, funkcím, zákaznické podpoře a mobilním funkcím ve všech směrech porazil.“ Harrison

Budete v dobrých rukou!

Víte, co mají společné Huawei, BMW, Yamaha a O2? Hádáte správně... LiveAgent!

Vyzkoušet nyní zdarma Není vyžadována kreditní karta

FAQ

Jak je na tom LiveAgent v porovnání s Gistem?

LiveAgent nabízí oproti Gistu následující funkce: nepřetržitá podpora, zákaznické fórum, Viber integrace, Instagram integrace a call centrum.

Jaké jsou výhody používání LiveAgentu oproti Gistu?

Extra výhody používání LiveAgentu oproti LiveCallu zahrnují vyšší spokojenost zákazníků, udržení zákazníků, nižší náklady na zákaznickou podporu, snížení míry odchodu zákazníků a lepší pracovní postupy agentů.

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

×
Naplánujte si schůzku jeden na jednoho a zjistěte, jak může LiveAgent pomoct vaší společnosti.

Jsme k dispozici ve více termínech

Naplánovat demo