Hledáte alternativu k Gistu?

Zjistěte, proč je LiveAgent nejlepší alternativou k Gistu na trhu.

  • ✓ Bez vstupních poplatků
  • ✓ Zákaznická podpora 24/7
  • ✓ Nevyžadujeme kreditní kartu
  • ✓ Možnost kdykoliv ukončit
Spoléhají na nás
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Jste otráveni svým helpdesk softwarem?

Chcete se více zaměřit na zákaznickou podporu se specializovaným softwarem? LiveAgent je ta správná volba.

LiveAgent je jedinečné řešení pro poskytování zákaznické podpory. Nabízí širokou škálu integrací a více než 175 funkcí za rozumnou cenu.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Pokročilá automatizace pro vaši firmu.
Objevte LiveAgent.

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Ušetřete více díky LiveAgentu

Srovnání služeb Gist a LiveAgent

Funkce Liveagent
Vyzkoušejte nejlepší alternativu pro poskytování zákaznické péče zdarma! Nevyžadujeme kreditní kartu.
Gist
Ticketing
Obsahuje manažerské nástroje, které zpracovávají a katalogizují požadavky na zákaznickou podporu.
LiveAgent nabízí ticketing.
Gist nenabízí ticketing.
Live chat
Widget chatu v reálném čase, který můžete umístit na své webové stránky.
LiveAgent nabízí live chat v Ticket+Chat plánu za 29 USD/agent/měsíc.
Gist ve svém plánu nabízí Live chat za 29 USD/měsíc.
Call centrum
Call centrum, které umožňuje provádět a přijímat hovory pomocí automatické distribuce hovorů.
LiveAgent nabízí Call centrum.
Gist nenabízí call centrum.
Samoobsluha
Funkce, která umožňuje vytvořit zákaznický portál, do kterého se mohou vaši zákazníci zaregistrovat, čímž získají přístup ke svým předešlým tiketům a obsahu znalostní databáze.
LiveAgent nabízí Samoobslužný portál v Ticket plánu za 15 USD/agent/měsíc.
Gist ve svém plánu nabízí Samoobslužný portál za 29 USD/měsíc.
Facebook
Integrace se službou Facebook zachytává veškeré komentáře a zmínky a přeměňuje je na tikety. Tato integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na veškeré komentáře a zmínky pomocí helpdesk softwaru pro sociální sítě.
LiveAgent nabízí Facebook integraci v Ticket plánu za dodatečný poplatek 39 USD/měsíc/účet nebo v All-inclusive plánu bez poplatků.
Gist ve svém plánu nabízí integraci s Facebookem za 29 USD/měsíc.
Twitter
Integrace se službou Twitter zachytává veškeré komentáře a zmínky a přeměňuje je na tikety. Tato integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na veškeré Tweety přímo ze softwaru.
LiveAgent nabízí Twitter integraci v Ticket plánu za dodatečný poplatek 39 USD/měsíc/účet nebo v All-inclusive plánu bez poplatků.
Gist ve svém plánu nabízí integraci s Twitterem za 29 USD/měsíc.
Instagram
Integrace se službou Instagram zachytává veškeré komentáře a zmínky a přeměňuje je na tikety. Tato integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na veškeré komentáře a zmínky pomocí helpdesk softwaru pro sociální sítě.
LiveAgent nabízí Instagram integraci.
Gist nenabízí integraci s Instagramem.
Viber
Integrace se službou Viber zachytává veškeré zprávy a přeměňuje je na tikety. Tato integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na zprávy a vysílat je přímo z helpdesk softwaru pro sociální sítě.
LiveAgent nabízí Viber integraci.
Gist nenabízí integraci s Viberem.
Znalostní báze
Úložiště znalostí, jež obsahuje základní informace, včetně příručky pro řešení problémů, FAQ a návodů.
LiveAgent nabízí znalostní bázi ve svém Ticket plánu za 15 USD/agent/měsíc.
Gist ve svém plánu nabízí znalostní bázi za 29 USD/měsíc.
Zákaznické fórum
Online diskuzní panel pro vaše klienty, který je umístěn přímo ve znalostní bázi.
LiveAgent nabízí zákaznické fórum.
Gist nenabízí zákaznické fórum.
Automatizace a pravidla
Pracovní postupy, které můžete automatizovat, abyste se vyhnuli opakujícím se úkolům.
LiveAgent nabízí automatizaci a pravidla ve svém Ticket plánu za 15 USD/agent/měsíc.
Gist ve svém plánu nabízí automatizaci a pravidla za 99 USD/měsíc.
API
Soubor funkcí, který umožňuje různým aplikacím společně fungovat.
LiveAgent nabízí funkci API v rámci Ticket plánu za 15 USD/agent/měsíc.
Gist ve svém plánu nabízí funkce API za 29 USD/měsíc.
Interaktivní hlasová odpověď (IVR)
Technologie, která umožňuje příchozím volajícím obsluhovat telefonní systém před spojením s lidským operátorem.
LiveAgent nabízí IVR funkce.
Gist nenabízí IVR funkce.
Videohovory
Hovor, který obsahuje video, podobně jako Skype, Zoom nebo Facetime volání.
LiveAgent nabízí videohovory.
Gist nenabízí videohovory.
Neomezená historie
Tikety mají neomezenou dobu platnosti a nemažou se - můžete je kdykoliv zobrazit.
LiveAgent nabízí neomezenou historii v Ticket plánu za 15 USD/agent/měsíc.
Gist nabízí neomezenou historii ve svém plánu za 29 USD/měsíc.
Neomezené webové stránky
Software můžete používat na libovolném počtu webových stránek.
LiveAgent nabízí neomezené webové stránky ve svém Ticket plánu za 15 USD/agent/měsíc.
Gist ve svém plánu nabízí neomezené webové stránky za 29 USD/měsíc.
Neomezený počet tlačítek chatu
Na své webové stránky můžete umístit libovolný počet tlačítek chatu.
LiveAgent nabízí neomezený počet tlačítek chatu.
Gist nenabízí neomezený počet tlačítek chatu.
Neomezené tikety/e-maily
Počet obdržených e-mailů a tiketů není nijak limitován.
LiveAgent nabízí neomezené tikety/e-maily ve svém Ticket plánu za 15 USD/agent/měsíc.
Gist ve svém plánu nabízí neomezené tikety/e-maily za 29 USD/měsíc.
Neomezené nahrávání hovorů
Nahrávejte veškeré příchozí i odchozí hovory, které si pak můžete kdykoliv přehrát.
LiveAgent nabízí neomezené nahrávání hovorů.
Gist nenabízí neomezené nahrávání hovorů.
Neomezená podpora 24/7
Zákaznická podpora je k dispozici 24 hodin denně, bez omezení počtu dotazů.
LiveAgent nabízí nepřetržitou podporu.
Gist nenabízí nepřetržitou podporu.
Person deciding between two solutions

Výkonná alternativa k Gistu

Pokud jde o poskytování dokonalé zákaznické podpory, spolehlivý a prověřený software je nutnost. Tím LiveAgent bezpochyby je – vynikající helpdesk software, který nabízí vše, co potřebujete pro poskytování dokonalé zákaznické podpory a management.

LiveAgent má zkrátka vše – e-mail, nejrychlejší widget live chatu, sociální sítě, podporu call centra a znalostní bázi, jakož i další funkce a integrace. Neztrácejte čas s nespolehlivým softwarem. Přechod k LiveAgentu je hračka.

Nejrychlejší live chat

Live chat je nedílnou součástí zákaznické podpory, tedy alespoň v případě, že se se svými zákazníky chcete spojit co nejrychleji přes své webové stránky.

LiveAgent má vůbec nejrychlejší widget live chatu na trhu, jehož zobrazovací rychlost činí 2,5 vteřiny. Rychleji už to nejde. Jediné, co musíte udělat, je připravit se na příchozí zprávy.

The fastest live chat on the market

3 důvody, proč firmy přecházejí k LiveAgentu

Vyšší spokojenost

LiveAgent zvyšuje zákaznickou spokojenost a zlepšuje míru konverze.

Vyšší produktivita

Zkraťte pracovní dobu agentů a vyřešte více zákaznických dotazů díky naší univerzální e-mailové schránce.

Spousta funkcí

S více než 175 funkcemi helpdesku bude poskytování podpory hračka.

Professional built-in call center software

Poskytujte telefonickou podporu

Dopřejte svým zákazníkům možnost spojit se s vámi na osobnější úrovni. Nastavení virtuálního call centra je snadné a lze ho provést během několika minut.

Můžete pak připojit svůj prohlížeč, telefon či jakékoliv jiné zařízení dle libosti a přijímat hovory jako z klasického telefonu. LiveAgent se o vše postará za vás, takže nebudete potřebovat žádné poskytovatele třetích stran.

Jste připraveni poskytovat lepší podporu?

Nespokojte se s průměrem, když můžete mít to nejlepší. LiveAgent nabízí ty nejlepší nástroje, funkce a integrace za rozumnou cenu. Máme pro vás přesně to, co potřebujete, stačí si pouze vybrat jeden z našich tří placených plánů. A pokud vám ani ten nebude stačit, vždy si můžete ještě dokoupit jednotlivé funkce dle vlastní potřeby. Dostanete tak přesně to, za co si zaplatíte, bez skrytých poplatků a ždímání vašeho rozpočtu.

Pro více informací si prohlédněte naše cenové možnosti.

Ready to switch to LiveAgent

Podívejte se, proč firmy přechází k LiveAgentu

Chcete nás porovnat s ostatními softwary?

Zajímá vás, jak si vedeme v porovnání s dalšími oblíbenými softwary pro call centra? Podívejte se na naši srovnávací stránku a zjistěte, co vše vám můžeme nabídnout.

    Related Articles to Alternativa k Gistu
    Learn with LiveAgent. We share articles about customer service, live chat software, call center setup, self-service support, and more!

    Růst

    Moderní podniky potřebují komplexní řešení pro zlepšení zákaznické podpory a obchodních výsledků, včetně softwarů pro řízení incidentů a zpětnou vazbu od zákazníků. Chatboti a aplikace WhatsApp také hrají klíčovou roli v poskytování efektivní služby zákazníkům.

    Zákazníci odcházejí kvůli špatnému zákaznickému servisu, což způsobuje ztrátu a negativní projevy. Důležité je věnovat pozornost spokojenosti zákazníků. Užitečné nástroje jsou integrovány do systému LiveAgent pro zlepšení zákaznické podpory.

    Helpdesk software & live chat LiveAgent

    Zákazníci odcházejí kvůli špatnému zákaznickému servisu, což způsobuje ztrátu a negativní projevy. Důležité je věnovat pozornost spokojenosti zákazníků. Užitečné nástroje jsou integrovány do systému LiveAgent pro zlepšení zákaznické podpory.

    Zvýšení produktivity pomocí odměn a odznaků v aplikaci LiveAgent. Funkce nabízí zábavný a soutěživý prvek pro tým zákaznické podpory. Odměny motivují agenty k dokonalosti ve službě a zvyšují rychlost a přesnost řešení problémů, což může vést ke zvýšení míry udržení zákazníků.

    Jak nastavit odměny a odznaky v aplikaci LiveAgent

    Zvýšení produktivity pomocí odměn a odznaků v aplikaci LiveAgent. Funkce nabízí zábavný a soutěživý prvek pro tým zákaznické podpory. Odměny motivují agenty k dokonalosti ve službě a zvyšují rychlost a přesnost řešení problémů, což může vést ke zvýšení míry udržení zákazníků.

    LiveAgent je komplexní software pro zákaznickou podporu, který nabízí širokou škálu funkcí, včetně správy tiketů, automatizace, živého chatu a vestavěného call centra. Nabízí také možnost integrace a alternativ, a lze ho vyzkoušet zdarma.

    Objevte LiveAgent

    LiveAgent je komplexní software pro zákaznickou podporu, který nabízí širokou škálu funkcí, včetně správy tiketů, automatizace, živého chatu a vestavěného call centra. Nabízí také možnost integrace a alternativ, a lze ho vyzkoušet zdarma.

    Learn with LiveAgent. We share articles about customer service, live chat software, call center setup, self-service support, and more!

    Podpora

    Zákaznická podpora je klíčová pro úspěch podniku. ServiceNow a další softwary nabízejí komplexní řešení pro zlepšení služeb zákazníkům napříč různými komunikačními kanály. Integrace Twitteru a WhatsAppu jsou také důležité pro moderní zákaznický servis.

    Vytvoření oddělení v aplikaci LiveAgent je skvělým způsobem, jak zlepšit organizaci a řízení interakcí se zákazníky. Pomáhá zkrátit čekací dobu a zvýšit spokojenost zákazníků.

    Jak vytvářet Oddělení ve službě LiveAgent

    Vytvoření oddělení v aplikaci LiveAgent je skvělým způsobem, jak zlepšit organizaci a řízení interakcí se zákazníky. Pomáhá zkrátit čekací dobu a zvýšit spokojenost zákazníků.

    Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

    Start Free Trial x