Hledáte alternativu k HelpSpotu?

Zjistěte, proč je LiveAgent nejlepší alternativou k HelpSpotu na trhu.

  • ✓ Bez vstupních poplatků    
  • ✓ Zákaznická podpora 24 hodin denně    
  • ✓ Nevyžadujeme kreditní kartu    
  • ✓ Možnost okamžitého ukončení
Na LiveAgent spoléhají
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Jste otráveni vaším helpdesk softwarem?

Překročte očekávání svých zákazníků a poskytněte jim tu nejlepší zákaznickou podporu napříč všemi oblíbenými komunikačními kanály. LiveAgent sdružuje e-maily, live chat, sociální sítě, call centra i zákaznický portál do jediného místa, odkud můžete pohodlně vyřizovat dotazy svých zákazníků. Poskytování špičkové zákaznické péče nemusí být drahé. LiveAgent nabízí cenově dostupné plány, ze kterých si vybere většina firem. V následujících odstavcích vám o službě LiveAgent řekneme víc, případně ji můžete vyzkoušet na vlastní kůži s naší 14denní bezplatnou zkušební verzí.
  • G2 badge for best ROI for enterprise summer 2022
  • SourceForge badge summer 2022 leader
  • FeaturedCustomers award badge for live chat software
  • Category leaders badge for 2022 from GetApp

Ušetřete více díky LiveAgentu

Rozdíly mezi službami HelpSpot a LiveAgent

Funkce LiveAgent HelpSpot
Ticketing
Obsahuje manažerské nástroje, které zpracovávají a katalogizují požadavky na zákaznickou podporu.
LiveAgent nabízí ticketing v Ticket plánu za 15 USD/agent/měsíc.
HelpSpot nabízí ve svém plánu ticketing za zhruba 41,5 USD/měsíc.
Live Chat
Widget chatu v reálném čase, který můžete umístit na své webové stránky.
LiveAgent nabízí Live chat.
HelpSpot nenabízí Live chat.
Call centrum
Call centrum, které umožňuje provádět a přijímat hovory pomocí automatické distribuce hovorů.
LiveAgent nabízí Call centrum.
HelpSpot nenabízí Call centrum.
Samoobsluha
Funkce, která umožňuje vytvořit zákaznický portál, do kterého se mohou vaši zákazníci zaregistrovat, čímž získají přístup ke svým předešlým tiketům a obsahu znalostní databáze.
LiveAgent nabízí Samoobslužný portál v Ticket plánu za 15 USD/agent/měsíc.
HelpSpot ve svém plánu nabízí Samoobslužný portál za zhruba 41,5 USD/měsíc.
Facebook
Integrace se službou Facebook zachytává veškeré komentáře a zmínky a přeměňuje je na tikety. Tato integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na veškeré komentáře a zmínky pomocí helpdesk softwaru pro sociální sítě.
LiveAgent nabízí integraci se službou Facebook.
HelpSpot nenabízí integraci s Facebookem.
Twitter
Integrace se službou Twitter zachytává veškeré komentáře a zmínky a přeměňuje je na tikety. Tato integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na veškeré Tweety přímo ze softwaru.
LiveAgent nabízí integraci se službou Twitter.
HelpSpot nenabízí integraci s Twitterem.
Instagram
Integrace se službou Instagram zachytává veškeré komentáře a zmínky a přeměňuje je na tikety. Tato integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na veškeré komentáře a zmínky pomocí helpdesk softwaru pro sociální sítě.
LiveAgent nabízí integraci se službou Instagram.
HelpSpot nenabízí integraci s Instagramem.
Viber
Integrace se službou Viber zachytává veškeré zprávy a přeměňuje je na tikety. Tato integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na zprávy a vysílat je přímo z helpdesk softwaru pro sociální sítě.
LiveAgent nabízí integraci se službou Viber.
HelpSpot nenabízí integraci s Viberem.
Znalostní báze
Úložiště znalostí, jež obsahuje základní informace, včetně příručky pro řešení problémů, FAQ a návodů.
LiveAgent nabízí znalostní bázi ve svém Ticket plánu za 15 USD/agent/měsíc.
HelpSpot ve svém plánu nabízí znalostní bázi za zhruba 41,5 USD/měsíc.
Zákaznické fórum
Online diskuzní panel pro vaše klienty, který je umístěn přímo ve znalostní bázi.
LiveAgent nabízí zákaznické fórum v Ticket plánu za 15 USD/agent/měsíc.
HelpSpot ve svém plánu nabízí zákaznické fórum za zhruba 41,5 USD/měsíc.
Automatizace a pravidla
Pracovní postupy, které můžete automatizovat, abyste se vyhnuli opakujícím se úkolům.
LiveAgent nabízí automatizaci a pravidla ve svém Ticket plánu za 15 USD/agent/měsíc.
HelpSpot ve svém plánu nabízí automatizaci a pravidla za zhruba 41,5 USD/měsíc.
API
Soubor funkcí, který umožňuje různým aplikacím společně fungovat.
LiveAgent nabízí funkci API v rámci Ticket plánu za 15 USD/agent/měsíc.
HelpSpot ve svém plánu nabízí API funkci za zhruba 41,5 USD/měsíc.
Interaktivní hlasová odpověď (IVR)
Technologie, která umožňuje příchozím volajícím obsluhovat telefonní systém před spojením s lidským operátorem.
LiveAgent nabízí funkci IVR.
HelpSpot nenabízí funkci IVR.
Videohovory
Hovor, který obsahuje video, podobně jako Skype, Zoom nebo Facetime volání.
LiveAgent nabízí videohovory.
HelpSpot nenabízí videohovory.
Neomezená historie
Tikety mají neomezenou dobu platnosti a nemažou se - můžete je kdykoliv zobrazit.
LiveAgent nabízí neomezenou historii v Ticket plánu za 15 USD/agent/měsíc.
HelpSpot ve svém plánu nabízí neomezenou historii za zhruba 41,5 USD/měsíc.
Neomezené webové stránky
Software můžete používat na libovolném počtu webových stránek.
LiveAgent nabízí neomezené webové stránky v Ticket plánu za 15 USD/agent/měsíc.
HelpSpot ve svém plánu nabízí neomezené webové stránky za zhruba 41,5 USD/měsíc.
Neomezený počet tlačítek chatu
Na své webové stránky můžete umístit libovolný počet tlačítek chatu.
LiveAgent nabízí neomezený počet tlačítek chatu.
HelpSpot nenabízí neomezený počet tlačítek chatu.
Neomezené tikety/e-maily
Počet obdržených e-mailů a tiketů není nijak limitován.
LiveAgent nabízí neomezené tikety/e-maily ve svém Ticket plánu za 15 USD/agent/měsíc.
HelpSpot ve svém plánu nabízí neomezené tikety/e-maily za zhruba 41,5 USD/měsíc.
Neomezené nahrávání hovorů
Nahrávejte veškeré příchozí i odchozí hovory, které si pak můžete kdykoliv přehrát.
LiveAgent nabízí neomezené nahrávání hovorů.
HelpSpot nenabízí neomezené nahrávání hovorů.
Neomezená podpora 24/7
Zákaznická podpora je k dispozici 24 hodin denně, bez omezení počtu dotazů.
LiveAgent nabízí nepřetržitou podporu ve svém Ticket plánu za 15 USD/agent/měsíc.
HelpSpot ve svém plánu nabízí nepřetržitou podporu za zhruba 41,5 USD/měsíc.
Create a ticket in Help desk software - LiveAgent

Univerzální e-mailová schránka, která spravuje všechny kanály

Výkonný software zákaznické podpory by vám měl pomoct s poskytováním zákaznické péče ze všech kanálů, které vaši zákazníci používají. Proto LiveAgent pokrývá všechny důležité kanály, včetně e-mailového ticketingu, live chatu, call centra se službou Viber, zákaznického portálu a sociálních sítíFacebook, Twitter a Instagram.

Spravujte veškeré dotazy na zákaznickou podporu z jednoho místa

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Získejte nejrychlejší widget live chatu

Chatové konverzace jsou rychlým a snadným způsobem, jak se s vámi mohou zákazníci spojit přímo prostřednictvím vašich webových stránek. Řešte problémy rychleji díky nejrychlejšímu widgetu na trhu, jehož zobrazovací rychlost činí pouhé 2,5 vteřiny. Dále je vybaven celou řadou pokročilých funkcí, jako například zobrazením psaného textu v reálném čase, proaktivními pozvánkami k chatu či vlastními tlačítky chatu. Vyzkoušejte ho, ať víte, proč na něj naši zákazníci nedají dopustit.
Chat window docking feature in Live chat software - LiveAgent

Ten správný nástroj pro spokojené zákazníky

Create a filter in Customer service software - LiveAgent

Nastavte si vlastní pravidla pracovních postupů pomocí našich funkcí

Součástí našeho nastavitelného řešení zákaznické podpory jsou i pokročilé funkce automatizace a filtrování. Každý nástroj je vybaven sadou funkcí, jež vám usnadní pracovní postupy a poskytnou vám trochu času k nadechnutí, kdykoliv budete potřebovat. Podívejte se na kompletní seznam funkcí, které LiveAgent nabízí, a zjistěte víc o našem spolehlivém a cenově dostupném helpdesk softwaru.
Průlomový software

Věděli jste?

LiveAgent vznikl v roce 2006 a byl vůbec prvním řešením na trhu, které nabízelo live chat a možnosti helpdesku. Od roku 2021 je LiveAgent nejlépe hodnoceným a nejvíce recenzovaným helpdeskem na trhu, který poskytuje služby více než 150 milionům uživatelů a 40 000 firmám po celém světě.
30 %

Generujte vyšší tržby

Dopřejte svým zákazníkům nezapomenutelnou zkušenost, která zvýší vaše tržby.

97 %

Zvyšte spokojenost svých klientů

Potěšte své zákazníky bleskově rychlými odpověďmi.

16×

Vylepšete hodnotu pro zákazníka

Zvyšte svůj prodej díky loajálním zákazníkům.

Dovolte nám představit skvělou zákaznickou péči

Staráme se o to, aby zákazníci LiveAgentu byli šťastní, v rámci čehož odpovídáme na všechny dotazy v co nejkratším intervalu. To je možné zejména díky naší nepřetržité zákaznické podpoře. Kdykoliv budete chtít pomoct či poradit, zanechte nám zprávu nebo nás kontaktujte přes telefon. Přečtěte si, co o nás říkají naši klienti a zjistěte, proč přešli od jiných poskytovatelů helpdesku k LiveAgentu.
Chat invitation gallery in Live chat software - LiveAgent
  • Partly

    Roman Bosch

    Partly

    Jsme rádi, že máme skvělý portál, který zlepšuje naši zákaznickou péči.

  • HostingAdvice.com

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent umožňuje našim agentům poskytovat lepší, rychlejší a přesnější podporu.

  • covomo

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent nám pomohl dosáhnout 2 důležitých cílů: zvýšení spokojenosti zákazníků a prodeje.

  • HEWO

    Hendrik Henze

    HEWO Internetový marketing

    LiveAgent používáme od srpna a jsme s ním opravdu spokojeni.

  • WebMaster nabídky

    Razvan Sava

    Webmaster nabídky

    Od doby, kdy používáme LiveAgent, se naše doba odezvy zvýšila o 60 %.

  • XperienceHR

    Taras Baca

    XperienceHR

    Konverzní poměr našich placených zákazníků vzrostl o 325% v prvním měsíci, který jsme nastavili a aktivně začali používat LiveAgent.

  • TAZAR Group

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Musím říct, že jsem nikdy nezažil tak profesionální přístup k zákazníkovi.

  • The Workplace Depot

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Považujeme LiveAgent za zdaleka nejlepší řešení pro živý chat.

  • CSI Products

    Viviane Carter

    CSI Products

    LiveAgent používáme na všech našich webových stránkách elektronického obchodu. Nástroj se snadno používá a zvyšuje naši produktivitu.

  • Lucky Bike

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    S LiveAgent jsme schopni poskytnout našim zákazníkům podporu, ať jsou kdekoli.

  • Projure

    Jens Malmqvist

    Projure

    LiveAgent mohu doporučit každému, koho zajímá, jak zlepšit a zefektivnit své zákaznické služby.

  • Websignal

    Catana Alexandru

    Websignal

    Jsem si jistý, že bychom 90% dne strávili tříděním e-mailů, kdybychom neměli LiveAgent.

  • All British Casino

    Jan Wienk

    All British Casino

    Díky aplikaci LiveAgent dokážeme udržet naše hráče šťastné tím, že jim nabídneme efektivnější podporu, která povede k vyšší návratnosti.

  • Norske Automaten

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent je spolehlivý, za rozumnou cenu a jednoduše skvělá volba pro jakékoli rychlé online podnikání!

  • Study Portals

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Líbí se nám, protože se snadno používá a nabízí skvělé funkce, například užitečné funkce hlášení.

  • TypoAssassin

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Milujeme LiveAgent - usnadňuje to podporu našich zákazníků.

  • Factorchic

    Aranzazu F

    Factorchic

    Rádi nabízíme našim zákazníkům nejlepší podporu. Proto jsme vybrali LiveAgent.

  • MyFutureBusiness

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    Od nastavení až po průběžnou podporu a vše ostatní mezi tím, tým v LiveAgent nepřestává působit.

  • 123 Nakup

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent nám každý den ušetří stovky cenných minut tím, že zákaznický servis je jasný a v pořádku.

  • Betconstruct

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Neomezená integrace agentů, e-mailu, sociálních médií a telefonu. To vše za méně, než jsme platili u našeho předchozího poskytovatele.

  • Atomer

    Martin Drugaj

    Atomer

    LiveAgent používáme od roku 2013. Nedokážeme si představit, že bychom bez něj pracovali.

  • AVMarket

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Je to nákladově efektivní řešení, které vám může pomoci s velkým množstvím žádostí o podporu prostřednictvím různých kanálů.

  • Jazykové konzultační centrum Antalya

    Rustem Gimaev

    Jazykové konzultační centrum Antalya

    Odpovídání na e-maily z aplikace Outlook bylo tak těžké zvládnout. S LiveAgent jsme si jisti, že každý e-mail bude zodpovězen...

  • tekRESCUE

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent je tak úžasný. S velmi malým časem a námahou jsem to měl během několika minut bezproblémové.

  • Marietta Corporation

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Vřele doporučuji produkt LiveAgent, nejen jako alternativu Kayako, ale mnohem lepší řešení s přidanou hodnotou.

  • eFortuna

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Tým podpory vždy rychle reagoval rychlými implementačními řešeními.

  • TrustPay

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Pomáhá nám třídit charakter tiketů a statisticky sledovat, co naši klienti nejvíce potřebují.

  • Nay

    Alexandra Danišová

    Nay

    Službu LiveAgent považujeme za skvělý nástroj pro komunikaci se zákazníky.

  • m:zone

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent zrychlil naši komunikaci se zákazníky a také nám umožnil s nimi také chatovat.

  • Volterman

    David Chandler

    Volterman

    Jednoduše řečeno - LiveAgent předčí vše, co je k dispozici v této nebo ještě vyšší cenové kategorii.

Peter Komornik

LiveAgent kombinuje špičkový live chat, ticketing a automatizaci, díky čemuž můžeme poskytovat výjimečnou podporu našim zákazníkům.

black Slido logo
LiveAgent Product Tour | Live Agent02:25Youtube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

Jste připraveni ho vyzkoušet?

Podívejte se na naše cenově výhodné plány, které jsou vhodné pro firmy všech velikostí. K získání dokonalé představy o fungování LiveAgentu si můžete pustit našeho videoprůvodce, nebo vyzkoušet 14denní bezplatnou zkušební verzi a začít tak poskytovat perfektní zákaznický servis ještě dnes! Je to kompletně bez závazků a nevyžadujeme ani údaje o vaší kreditní kartě.

Budete v dobrých rukou!

Víte, co mají společné Huawei, BMW, Yamaha a O2? Hádáte správně... LiveAgent!

Vyzkoušet nyní zdarma Není vyžadována kreditní karta
G2 Crowd
Capterra
GetApp
Related Articles to Alternativa k HelpSpotu
Vytváříme váš LiveAgent... 0% Získejte nejnovější zprávy o aktualizacích LiveAgent a slevách. Vyzkoušejte všechny komunikační kanály, když je váš LiveAgent připraven.

UKÁZKA FUNKCE IVR & ZPĚTNÉHO VOLÁNÍ

Vytváříme váš LiveAgent... 0% Získejte nejnovější zprávy o aktualizacích LiveAgent a slevách. Vyzkoušejte všechny komunikační kanály, když je váš LiveAgent připraven.

Platforma LiveAgent nabízí software pro správu e-mailů, helpdesk a podporu zákazníků. Je vhodná i pro startupy. Nabízí funkce integrace a alternativy.

LiveAgent: Demo softwaru ticketingu

Platforma LiveAgent nabízí software pro správu e-mailů, helpdesk a podporu zákazníků. Je vhodná i pro startupy. Nabízí funkce integrace a alternativy.

Ticketovací software je nástroj k zefektivnění zákaznických dotazů, zkrácení doby odezvy a zlepšení spokojenosti zákazníků. LiveAgent nabízí pokročilé funkce a integruje se s dalšími nástroji.

Hlubší pohled na software ticketingu

Software ticketingu pomáhá podnikům zefektivnit dotazy zákazníků, zkrátit dobu odezvy a zvýšit spokojenost zákazníků. LiveAgent je skvělou volbou pro podniky hledající spolehlivý a přizpůsobitelný nástroj pro ticketing, nabízí mnoho pokročilých funkcí a snadné používání.

Vytvářejte strukturovaný text z volného textu pomocí CHAT GPT v 5 krocích a optimalizujte svůj výstup. LiveAgent je helpdesk software s integrací komunikačních kanálů. Metoda L.A.S.T zvyšuje spokojenost zákazníků.

Ukázka live chatu LiveAgent

Vytvářejte strukturovaný text z volného textu pomocí CHAT GPT v 5 krocích a optimalizujte svůj výstup. LiveAgent je helpdesk software s integrací komunikačních kanálů. Metoda L.A.S.T zvyšuje spokojenost zákazníků.

Získejte více informací o náhledu vytáčení. Porozumějte mu do hloubky díky vysvětlením od profesionálů.

Náhled vytáčení

Náhledový dialer v call centrech dává agentům kontrolu nad procesem vytáčení, zlepšuje výkon a poskytuje lepší přípravu na interakce s zákazníky. Může být obzvláště užitečný pro centra odchozích kontaktů a prodejní kampaně. Výsledkem je menší počet přerušených hovorů a silnější vztahy se zákazníky. LiveAgent nabízí kliknutí na call, nikoliv však náhledový dialer.

Poskytněte svým zákazníkům osobnější kontakt pomocí Videohovorů. Funguje to stejně jako klasický software pro videokonference. Začněte chatovat a volat se svými zákazníky ještě dnes.

Videohovor

Společnost nabízí širokou škálu software pro zákaznickou podporu a telefonní systémy VoIP. Mají také partnerský program a odbornosti ve svém blogu.

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

×
Naplánujte si schůzku jeden na jednoho a zjistěte, jak může LiveAgent pomoct vaší společnosti.

Jsme k dispozici ve více termínech

Naplánovat demo