Hledáte alternativu k HelpSpotu?

Zjistěte, proč je LiveAgent nejlepší alternativou k HelpSpotu na trhu.

  • ✓ Bez vstupních poplatků
  • ✓ Zákaznická podpora 24 hodin denně
  • ✓ Nevyžadujeme kreditní kartu
  • ✓ Možnost okamžitého ukončení
Na LiveAgent spoléhají
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Jste otráveni vaším helpdesk softwarem?

Překročte očekávání svých zákazníků a poskytněte jim tu nejlepší zákaznickou podporu napříč všemi oblíbenými komunikačními kanály. LiveAgent sdružuje e-maily, live chat, sociální sítě, call centra i zákaznický portál do jediného místa, odkud můžete pohodlně vyřizovat dotazy svých zákazníků. Poskytování špičkové zákaznické péče nemusí být drahé. LiveAgent nabízí cenově dostupné plány, ze kterých si vybere většina firem. V následujících odstavcích vám o službě LiveAgent řekneme víc, případně ji můžete vyzkoušet na vlastní kůži s naší 14denní bezplatnou zkušební verzí.
  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge

Ušetřete více díky LiveAgentu

Rozdíly mezi službami HelpSpot a LiveAgent

Funkce LiveAgent
Vyzkoušejte nejlepší alternativu pro poskytování zákaznické péče zdarma! Nevyžadujeme kreditní kartu.
HelpSpot
Ticketing
Obsahuje manažerské nástroje, které zpracovávají a katalogizují požadavky na zákaznickou podporu.
LiveAgent nabízí ticketing v Ticket plánu za 15 USD/agent/měsíc.
HelpSpot nabízí ve svém plánu ticketing za zhruba 41,5 USD/měsíc.
Live Chat
Widget chatu v reálném čase, který můžete umístit na své webové stránky.
LiveAgent nabízí Live chat.
HelpSpot nenabízí Live chat.
Call centrum
Call centrum, které umožňuje provádět a přijímat hovory pomocí automatické distribuce hovorů.
LiveAgent nabízí Call centrum.
HelpSpot nenabízí Call centrum.
Samoobsluha
Funkce, která umožňuje vytvořit zákaznický portál, do kterého se mohou vaši zákazníci zaregistrovat, čímž získají přístup ke svým předešlým tiketům a obsahu znalostní databáze.
LiveAgent nabízí Samoobslužný portál v Ticket plánu za 15 USD/agent/měsíc.
HelpSpot ve svém plánu nabízí Samoobslužný portál za zhruba 41,5 USD/měsíc.
Facebook
Integrace se službou Facebook zachytává veškeré komentáře a zmínky a přeměňuje je na tikety. Tato integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na veškeré komentáře a zmínky pomocí helpdesk softwaru pro sociální sítě.
LiveAgent nabízí integraci se službou Facebook.
HelpSpot nenabízí integraci s Facebookem.
Twitter
Integrace se službou Twitter zachytává veškeré komentáře a zmínky a přeměňuje je na tikety. Tato integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na veškeré Tweety přímo ze softwaru.
LiveAgent nabízí integraci se službou Twitter.
HelpSpot nenabízí integraci s Twitterem.
Instagram
Integrace se službou Instagram zachytává veškeré komentáře a zmínky a přeměňuje je na tikety. Tato integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na veškeré komentáře a zmínky pomocí helpdesk softwaru pro sociální sítě.
LiveAgent nabízí integraci se službou Instagram.
HelpSpot nenabízí integraci s Instagramem.
Viber
Integrace se službou Viber zachytává veškeré zprávy a přeměňuje je na tikety. Tato integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na zprávy a vysílat je přímo z helpdesk softwaru pro sociální sítě.
LiveAgent nabízí integraci se službou Viber.
HelpSpot nenabízí integraci s Viberem.
Znalostní báze
Úložiště znalostí, jež obsahuje základní informace, včetně příručky pro řešení problémů, FAQ a návodů.
LiveAgent nabízí znalostní bázi ve svém Ticket plánu za 15 USD/agent/měsíc.
HelpSpot ve svém plánu nabízí znalostní bázi za zhruba 41,5 USD/měsíc.
Zákaznické fórum
Online diskuzní panel pro vaše klienty, který je umístěn přímo ve znalostní bázi.
LiveAgent nabízí zákaznické fórum v Ticket plánu za 15 USD/agent/měsíc.
HelpSpot ve svém plánu nabízí zákaznické fórum za zhruba 41,5 USD/měsíc.
Automatizace a pravidla
Pracovní postupy, které můžete automatizovat, abyste se vyhnuli opakujícím se úkolům.
LiveAgent nabízí automatizaci a pravidla ve svém Ticket plánu za 15 USD/agent/měsíc.
HelpSpot ve svém plánu nabízí automatizaci a pravidla za zhruba 41,5 USD/měsíc.
API
Soubor funkcí, který umožňuje různým aplikacím společně fungovat.
LiveAgent nabízí funkci API v rámci Ticket plánu za 15 USD/agent/měsíc.
HelpSpot ve svém plánu nabízí API funkci za zhruba 41,5 USD/měsíc.
Interaktivní hlasová odpověď (IVR)
Technologie, která umožňuje příchozím volajícím obsluhovat telefonní systém před spojením s lidským operátorem.
LiveAgent nabízí funkci IVR.
HelpSpot nenabízí funkci IVR.
Videohovory
Hovor, který obsahuje video, podobně jako Skype, Zoom nebo Facetime volání.
LiveAgent nabízí videohovory.
HelpSpot nenabízí videohovory.
Neomezená historie
Tikety mají neomezenou dobu platnosti a nemažou se - můžete je kdykoliv zobrazit.
LiveAgent nabízí neomezenou historii v Ticket plánu za 15 USD/agent/měsíc.
HelpSpot ve svém plánu nabízí neomezenou historii za zhruba 41,5 USD/měsíc.
Neomezené webové stránky
Software můžete používat na libovolném počtu webových stránek.
LiveAgent nabízí neomezené webové stránky v Ticket plánu za 15 USD/agent/měsíc.
HelpSpot ve svém plánu nabízí neomezené webové stránky za zhruba 41,5 USD/měsíc.
Neomezený počet tlačítek chatu
Na své webové stránky můžete umístit libovolný počet tlačítek chatu.
LiveAgent nabízí neomezený počet tlačítek chatu.
HelpSpot nenabízí neomezený počet tlačítek chatu.
Neomezené tikety/e-maily
Počet obdržených e-mailů a tiketů není nijak limitován.
LiveAgent nabízí neomezené tikety/e-maily ve svém Ticket plánu za 15 USD/agent/měsíc.
HelpSpot ve svém plánu nabízí neomezené tikety/e-maily za zhruba 41,5 USD/měsíc.
Neomezené nahrávání hovorů
Nahrávejte veškeré příchozí i odchozí hovory, které si pak můžete kdykoliv přehrát.
LiveAgent nabízí neomezené nahrávání hovorů.
HelpSpot nenabízí neomezené nahrávání hovorů.
Neomezená podpora 24/7
Zákaznická podpora je k dispozici 24 hodin denně, bez omezení počtu dotazů.
LiveAgent nabízí nepřetržitou podporu ve svém Ticket plánu za 15 USD/agent/měsíc.
HelpSpot ve svém plánu nabízí nepřetržitou podporu za zhruba 41,5 USD/měsíc.
Create a ticket in Help desk software - LiveAgent

Univerzální e-mailová schránka, která spravuje všechny kanály

Výkonný software zákaznické podpory by vám měl pomoct s poskytováním zákaznické péče ze všech kanálů, které vaši zákazníci používají. Proto LiveAgent pokrývá všechny důležité kanály, včetně e-mailového ticketingu, live chatu, call centra se službou Viber, zákaznického portálu a sociálních sítí – Facebook, Twitter a Instagram.

Spravujte veškeré dotazy na zákaznickou podporu z jednoho místa

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Získejte nejrychlejší widget live chatu

Chatové konverzace jsou rychlým a snadným způsobem, jak se s vámi mohou zákazníci spojit přímo prostřednictvím vašich webových stránek. Řešte problémy rychleji díky nejrychlejšímu widgetu na trhu, jehož zobrazovací rychlost činí pouhé 2,5 vteřiny. Dále je vybaven celou řadou pokročilých funkcí, jako například zobrazením psaného textu v reálném čase, proaktivními pozvánkami k chatu či vlastními tlačítky chatu. Vyzkoušejte ho, ať víte, proč na něj naši zákazníci nedají dopustit.
Chat window docking feature in Live chat software - LiveAgent

Ten správný nástroj pro spokojené zákazníky

Create a filter in Customer service software - LiveAgent

Nastavte si vlastní pravidla pracovních postupů pomocí našich funkcí

Součástí našeho nastavitelného řešení zákaznické podpory jsou i pokročilé funkce automatizace a filtrování. Každý nástroj je vybaven sadou funkcí, jež vám usnadní pracovní postupy a poskytnou vám trochu času k nadechnutí, kdykoliv budete potřebovat. Podívejte se na kompletní seznam funkcí, které LiveAgent nabízí, a zjistěte víc o našem spolehlivém a cenově dostupném helpdesk softwaru.
Průlomový software

Věděli jste?

LiveAgent vznikl v roce 2006 a byl vůbec prvním řešením na trhu, které nabízelo live chat a možnosti helpdesku. Od roku 2021 je LiveAgent nejlépe hodnoceným a nejvíce recenzovaným helpdeskem na trhu, který poskytuje služby více než 150 milionům uživatelů a 40 000 firmám po celém světě.
30 %

Generujte vyšší tržby

Dopřejte svým zákazníkům nezapomenutelnou zkušenost, která zvýší vaše tržby.

97 %

Zvyšte spokojenost svých klientů

Potěšte své zákazníky bleskově rychlými odpověďmi.

16×

Vylepšete hodnotu pro zákazníka

Zvyšte svůj prodej díky loajálním zákazníkům.

Dovolte nám představit skvělou zákaznickou péči

Staráme se o to, aby zákazníci LiveAgentu byli šťastní, v rámci čehož odpovídáme na všechny dotazy v co nejkratším intervalu. To je možné zejména díky naší nepřetržité zákaznické podpoře. Kdykoliv budete chtít pomoct či poradit, zanechte nám zprávu nebo nás kontaktujte přes telefon. Přečtěte si, co o nás říkají naši klienti a zjistěte, proč přešli od jiných poskytovatelů helpdesku k LiveAgentu.
Chat invitation gallery in Live chat software - LiveAgent
Peter Komornik

LiveAgent kombinuje špičkový live chat, ticketing a automatizaci, díky čemuž můžeme poskytovat výjimečnou podporu našim zákazníkům.

black Slido logo
LiveAgent Product Tour | Live Agent02:25Youtube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

Jste připraveni ho vyzkoušet?

Podívejte se na naše cenově výhodné plány, které jsou vhodné pro firmy všech velikostí. K získání dokonalé představy o fungování LiveAgentu si můžete pustit našeho videoprůvodce, nebo vyzkoušet 14denní bezplatnou zkušební verzi a začít tak poskytovat perfektní zákaznický servis ještě dnes! Je to kompletně bez závazků a nevyžadujeme ani údaje o vaší kreditní kartě.

Porovnejte nás s ostatními

    Related Articles to Alternativa k HelpSpotu
    Pokud hledáte alternativu Intercomu, zvažte službu LiveAgent. LiveAgent má nejrychlejší chatovací widget na trhu a více než 179 funkcí helpdesku.

    HledáteIntercom alternativu?

    LiveAgent je konkurenceschopnou alternativou k Intercomu pro help desk software. Nabízí 4 balíčky za dobrou cenu a další funkce, včetně integrace se sociálními médii.

    Liveagent je dokonalé řešení zákaznického servisu s pokrytím všech relevantních kanálů, spolehlivým tiketovým systémem a příznivou cenou. Kromě výkonného live chatu vám Liveagent nabízí další skvělé nástroje, více než 175 funkcí a více než 40 integrací, které vám pomohou poskytovat tu nejlepší možnou zákaznickou podporu. Liveagent má tři skvělé placené plány, které nezruinují váš rozpočet.

    Jste otráveni vaším helpdesk softwarem?

    LiveAgent je nejlépe hodnoceným a nejlépe recenzovaným softwarem helpdesku pro malé a střední podniky v roce 2020.

    Hledáte něco, co by rozšířilo možnosti vašeho helpdesku? Podívejte se na klíčové funkce a výhody LiveAgentu nebo se přihlaste k bezplatné zkušební verzi.

    Hledáte alternativu Extend?

    Rozšiřte svou zákaznickou podporu s LiveAgentem. Nabízí vícekanálové řešení s mnoha funkcemi a integracemi pro efektivní komunikaci s klienty.

    Liveagent je dokonalé řešení zákaznické podpory pro vaši firmu. Poskytujte podporu prostřednictvím více kanálů a účtů. Poskytněte pomoc pomocí nejlepších nástrojů a usnadněte si práci díky skvělému systému tiketů. 4 důvody, proč firmy přecházejí na Liveagent. Nejrychlejší live chat widget je nejrychlejší na trhu, rychlost zobrazování chatu je 2. 5 sekundy.

    HledáteVocalcom alternativu?

    Přejděte na LiveAgent software a zlepšete zákaznickou podporu. Poskytujte pomoc na více kanálech a usnadněte si práci s tikety.

    Hledáte jinou alternativu k Gistu? Podívejte se na LiveAgent a jeho výhody. Začněte svou bezplatnou zkušební verzi ještě dnes a poskytujte lepší podporu.

    Hledáte alternativu k Gistu?

    Zvyšte spokojenost a produktivitu s LiveAgentem, který nabízí širokou škálu funkcí a umožňuje poskytování telefonické podpory pomocí virtuálního call centra.

    LiveAgent je skvělou alternativou aplikace HappyFox. LiveAgent má konkurenceschopné ceny a množství funkcí a integrací helpdesku. Vyzkoušejte si ji sami.

    Potřebujete alternativu HappyFox?

    LiveAgent je spolehlivý a přizpůsobitelný software pro zákaznickou podporu s pokročilými funkcemi a integracemi komunikačních kanálů.

    Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

    Start Free Trial x