OneDesk alternativa?

Zjistěte, proč je LiveAgent nejlepší alternativou k OneDesku na trhu.

  • ✓ Bez vstupních poplatků
  • ✓ Zákaznická podpora 24/7
  • ✓ Nevyžadujeme kreditní kartu
  • ✓ Možnost okamžitého ukončení
Na LiveAgent spoléhájí
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Alternatives background

Jste otráveni svým helpdesk softwarem?

Pečujte o své zákazníky pomocí jediného řešení, které vám pomůže vytvořit úspěšný helpdesk. Zůstaňte ve spojení s vašimi klienty díky multikanálovému helpdesku, který podporuje e-mail, live chat, call centrum, zákaznický portál i sociální sítě. LiveAgent je specializované a jednoduché řešení, které vám pomůže spravovat jakékoliv příchozí zákaznické tikety. Čtěte dál, pokud se chcete dozvědět o nástrojích, funkcích a výhodách, kterými LiveAgent disponuje. Nebo vyzkoušejte 14denní užívání zdarma.

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge

Ušetřete s LiveAgentem

Rozdíly mezi OneDeskem a službou LiveAgent

Funkce LiveAgent OneDesk
Ticketing
Obsahuje manažerské nástroje, které zpracovávají a katalogizují požadavky na zákaznickou podporu.
LiveAgent nabízí ticketing v Ticket plánu za 15 USD/agent/měsíc.
OneDesk nabízí ticketing ve svém plánu za 11 USD/agent/měsíc.
Live Chat
Widget chatu v reálném čase, který můžete umístit na své webové stránky.
LiveAgent nabízí live chat v Ticket+Chat plánu za 29 USD/agent/měsíc.
OneDesk nabízí live chat ve svém plánu za 11 USD/agent/měsíc.
Call centrum
Call centrum, které umožňuje provádět a přijímat hovory pomocí automatické distribuce hovorů.
LiveAgent nabízí call centrum.
OneDesk nenabízí call centrum.
Samoobsluha
Funkce, která umožňuje vytvořit zákaznický portál, do kterého se mohou vaši zákazníci zaregistrovat, čímž získají přístup ke svým předešlým tiketům a obsahu znalostní databáze.
LiveAgent nabízí Samoobslužný portál v Ticket plánu za 15 USD/agent/měsíc.
OneDesk nabízí Samoobslužný portál za 11 USD/agent/měsíc.
Facebook
Integrace se službou Facebook zachytává veškeré komentáře a zmínky a přeměňuje je na tikety. Tato integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na veškeré komentáře a zmínky pomocí helpdesk softwaru pro sociální sítě.
LiveAgent nabízí integraci se službou Facebook..
OneDesk nenabízí integraci s Facebookem.
Twitter
Integrace se službou Twitter zachytává veškeré komentáře a zmínky a přeměňuje je na tikety. Tato integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na veškeré Tweety přímo ze softwaru.
LiveAgent nabízí integraci se službou Twitter.
OneDesk nenabízí integraci s Twitterem.
Instagram
Integrace se službou Instagram zachytává veškeré komentáře a zmínky a přeměňuje je na tikety. Tato integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na veškeré komentáře a zmínky pomocí helpdesk softwaru pro sociální sítě.
LiveAgent nabízí integraci se službou Instagram.
OneDesk nenabízí integraci s Instagramem.
Viber
Integrace se službou Viber zachytává veškeré zprávy a přeměňuje je na tikety. Tato integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na zprávy a vysílat je přímo z helpdesk softwaru pro sociální sítě.
LiveAgent nabízí integraci se službou Viber.
OneDesk nenabízí integraci s Viberem.
Znalostní báze
Úložiště znalostí, jež obsahuje základní informace, včetně příručky pro řešení problémů, FAQ a návodů.
LiveAgent nabízí znalostní bázi ve svém Ticket plánu za 15 USD/agent/měsíc.
OneDesk nabízí znalostní bázi ve svém plánu za 11 USD/agent/měsíc.
Zákaznické fórum
Online diskuzní panel pro vaše klienty, který je umístěn přímo ve znalostní bázi.
LiveAgent nabízí zákaznické fórum v Ticket plánu za 15 USD/agent/měsíc.
OneDesk nabízí zákaznické fórum za 11 USD/agent/měsíc.
Automatizace a pravidla
Pracovní postupy, které můžete automatizovat, abyste se vyhnuli opakujícím se úkolům.
LiveAgent nabízí automatizaci a pravidla ve svém Ticket plánu za 15 USD/agent/měsíc.
OneDesk nabízí automatizaci a pravidla v rámci plánu za 11 USD/agent/měsíc.
API
Soubor funkcí, který umožňuje různým aplikacím společně fungovat.
LiveAgent nabízí funkci API v rámci Ticket plánu za 15 USD/agent/měsíc.
OneDesk nabízí funkci API v rámci plánu za 11 USD/agent/měsíc.
Interaktivní hlasová odpověď (IVR)
Technologie, která umožňuje příchozím volajícím obsluhovat telefonní systém před spojením s lidským operátorem.
LiveAgent nabízí funkce IVR.
OneDesk nenabízí IVR funkce.
Videohovory
Hovor, který obsahuje video, podobně jako Skype, Zoom nebo Facetime volání.
LiveAgent nabízí videohovory.
OneDesk nenabízí videohovory.
Neomezená historie
Tikety mají neomezenou dobu platnosti a nemažou se - můžete je kdykoliv zobrazit.
LiveAgent nabízí neomezenou historii v Ticket plánu za 15 USD/agent/měsíc.
OneDesk nabízí neomezenou historii ve svém plánu za 11 USD/agent/měsíc.
Neomezené webové stránky
Software můžete používat na libovolném počtu webových stránek.
LiveAgent nabízí neomezené webové stránky.
OneDesk nenabízí neomezené webové stránky.
Neomezený počet tlačítek chatu
Na své webové stránky můžete umístit libovolný počet tlačítek chatu.
LiveAgent nabízí neomezený počet tlačítek chatu.
OneDesk nenabízí neomezený počet tlačítek chatu.
Neomezené tikety/e-maily
Počet obdržených e-mailů a tiketů není nijak limitován.
LiveAgent nabízí neomezené tikety/e-maily ve svém Ticket plánu za 15 USD/agent/měsíc.
OneDesk nabízí neomezené tikety/e-maily v rámci plánu za 11 USD/agent/měsíc.
Neomezené nahrávání hovorů
Nahrávejte veškeré příchozí i odchozí hovory, které si pak můžete kdykoliv přehrát.
LiveAgent nabízí neomezené nahrávání hovorů.
OneDesk nenabízí neomezené nahrávání hovorů.
Neomezená podpora 24/7
Zákaznická podpora je k dispozici 24 hodin denně, bez omezení počtu dotazů.
LiveAgent nabízí nepřetržitou zákaznickou podporu.
OneDesk nenabízí nepřetržitou zákaznickou podporu.
Chat button gallery in Live chat software - LiveAgent

Nejrychlejší live chat pro váš helpdesk

Live chat je vynikajícím nástrojem pro poskytování zákaznické podpory. Zvyšte angažovanost zákazníků s našimi proaktivními pozvánkami k live chatu, přizpůsobte si tlačítka chatu nebo si připravte své odpovědi ještě předtím, než zákazník klikne na odeslat. Díky live chatu od LiveAgent budete odpovídat mnohem rychleji a efektivita řešení problémů poletí vzhůru. Navíc obsahuje celou řadu funkcí a je bleskově rychlý – zobrazovací rychlost chatu činí pouhé 2,5 vteřiny.

Vyzkoušejte náš plně vybavený live chat

Jedinečný multikanálový zážitek

Poskytovat podporu napříč několika kanály je snadné, když k tomu máte ty správné nástroje. LiveAgent přichází s tiketovacím systémem, který shromažďuje veškerou komunikaci na jedno místo. Poté dochází k filtraci, roztřídění a předložení agentovi zákaznické podpory podle naléhavosti a dostupnosti.  Uspořádejte si všechny své e-mailové tikety, zprávy z chatu, volání, příspěvky znalostní báze a sociální sítěViber, Facebook, Twitter a Instagram na jedno místo jako profesionálové.

Create a ticket in Help desk software - LiveAgent

Poskytujte podporu napříč všemi důležitými zákaznickými kanály

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
Reports in Help desk software - LiveAgent

Podpora na sociálních sítích je klíčová

Facebook, Twitter i Instagram se dají využít lépe než jen ke sdílení obrázků s roztomilými zvířátky a vtipných memů. Ze sociálních sítí se stal plnohodnotný obchodní kanál, marketingový nástroj, a ano, hádáte správně – efektivní portál zákaznické podpory. Pomáhejte a poskytujte podporu svým zákazníkům přes sociální sítě s naším jednotným multikanálovým řešením. Mějte přehled o všech svých sociálních sítích. Můžete si také přidat Viber, abyste svým zákazníkům nabídli více možností, jak vás kontaktovat.

Dostaňte se na sociální sítě s LiveAgent a oslovte více zákazníků

Podpora LiveAgentu stojí za vámi

Kdykoliv budete chtít s něčím poradit, můžete se s námi spojit 24 hodin denně, a to přes e-mail, live chat, telefon nebo přes články na našem zákaznickém portálu. LiveAgent Akademie je zdarma a najdete v ní spoustu užitečných věcí o poskytování zákaznické podpory a o helpdesk softwaru.  Přidejte se k našim spokojeným zákazníkům a zjistěte, proč začali využívat LiveAgent jako své výhradní helpdeskové řešení.

Chat invitation gallery in Live chat software - LiveAgent
Peter Komornik

LiveAgent kombinuje prvotřídní live chat, ticketing a automatizaci, která nám umožňuje poskytovat výjimečnou podporu našim klientům.

black Slido logo
LiveAgent Product Tour | Live Agent02:25Youtube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

Připojte se k LiveAgent ještě dnes

Podívejte se na našeho videoprůvodce, ať víte, co vše může LiveAgent nabídnout. Můžete si také prohlédnout naše výhodné cenové plány a vybrat si ten, který vám bude nejlépe vyhovovat. Vyzkoušejte 14denní bezplatnou verzi a poskytujte svým zákazníkům podporu s LiveAgentem. Žádná kreditní karta ani závazky.

Porovnejte nás s ostatními helpdesky

    Related Articles to Alternativa k OneDesku
    Zvyšte angažovanost zákazníků pomocí personalizované vícekanálové podpory. Zanechte ve svých zákaznících skvělý pocit při každé interakci s vaší firmou.

    Zvýšení zapojení pomocí LiveAgent

    Zákazníci hledají personalizovanou zkušenost a ochotně platí za lepší servis. LiveAgent nabízí zvýšení angažovanosti zákazníků prostřednictvím různých komunikačních kanálů a nabízí bezplatnou zkušební verzi.

    Pokud hledáte bezplatnou bázi znalostí, LiveAgent vám ji poskytne zdarma. Podívejte se na naši nápovědu a zjistěte více.

    Hledáte bezplatný software pro báze znalostí?

    Nástroj znalostní báze LiveAgent umožňuje výběr designu a plnění relevantním obsahem pro zákazníky i tým. Kombinuje live chat, ticketing a automatizaci, poskytujíc výjimečnou podporu. Bezplatný plán je vhodný pro začínající podnikatele, zatímco placené plány nabízejí více funkcí helpdesku. Vytvoření báze znalostí umožňuje zákazníkům hledat řešení samostatně a snižovat počet zbytečných dotazů. Software LiveAgent s otevřeným zdrojovým kódem umožňuje vytvářet interní znalostní bázi pro agenty a zákazníky, což zlepšuje pracovní postupy a radost agentům i zákazníkům.

    Chcete migrovat svá data z Helpshift na jiné řešení? Podívejte se na LiveAgent a uvidíte výhody. Začněte svou bezplatnou zkušební verzi ještě dnes.

    Přesun z Helpshiftu?

    Zastáncem značky může být známá osoba nebo zaměstnanec, který šíří značku mezi lidmi. Automatizace e-mailů pro marketingové účely je důležitá pro zlepšení marketingové strategie. LiveAgent poskytuje softwarovou podporu pro zákaznickou podporu, včetně chatování v reálném čase a automatických reakcí. Je to nákladově efektivní řešení s širokou škálou funkcí.

    Pokud hledáte alternativu Intercomu, zvažte službu LiveAgent. LiveAgent má nejrychlejší chatovací widget na trhu a více než 179 funkcí helpdesku.

    HledáteIntercom alternativu?

    LiveAgent je konkurenceschopnou alternativou k Intercomu pro help desk software. Nabízí 4 balíčky za dobrou cenu a další funkce, včetně integrace se sociálními médii.

    Zajímá vás, proč je LiveAgent dobrou volbou pro společnosti vyvíjející software? Zde jsou tři důvody, proč si vybrat právě nás.

    Hledáte lepší software helpdesku?

    LiveAgent nabízí různé plány pro zákaznickou podporu a bezplatný software pro správu zákazníků s výhodami jako jedno kontaktní místo a přehlednou komunikaci. Uživatelé chválí jejich hodnotu za peníze, jednoduché použití a dobré funkce a podporu. Systém je stabilní i na mobilních platformách a má kompetentní a promyšlené moduly, včetně kontaktních formulářů a integrace se sociálními sítěmi. Kromě toho, LiveAgent nabízí řešení pro zákaznickou podporu, včetně vzdělávání a snadného přístupu k důležitým kontaktním informacím.

    Liveagent je dokonalé řešení zákaznického servisu s pokrytím všech relevantních kanálů, spolehlivým tiketovým systémem a příznivou cenou. Kromě výkonného live chatu vám Liveagent nabízí další skvělé nástroje, více než 175 funkcí a více než 40 integrací, které vám pomohou poskytovat tu nejlepší možnou zákaznickou podporu. Liveagent má tři skvělé placené plány, které nezruinují váš rozpočet.

    Jste otráveni vaším helpdesk softwarem?

    LiveAgent je nejlépe hodnoceným a nejlépe recenzovaným softwarem helpdesku pro malé a střední podniky v roce 2020.

    Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

    Start Free Trial x