Pečujte o své zákazníky pomocí jediného řešení, které vám pomůže vytvořit úspěšný helpdesk. Zůstaňte ve spojení s vašimi klienty díky multikanálovému helpdesku, který podporuje e-mail, live chat, call centrum, zákaznický portál i sociální sítě. LiveAgent je specializované a jednoduché řešení, které vám pomůže spravovat jakékoliv příchozí zákaznické tikety. Čtěte dál, pokud se chcete dozvědět o nástrojích, funkcích a výhodách, kterými LiveAgent disponuje. Nebo vyzkoušejte 14denní užívání zdarma.
Registrací přijímám Obchodní podmínky a Bezpečnostní zásady.
Funkce | LiveAgent
Vyzkoušejte nejlepší alternativu pro poskytování zákaznické péče zdarma! Nevyžadujeme kreditní kartu.
|
OneDesk
|
---|---|---|
Ticketing
Obsahuje manažerské nástroje, které zpracovávají a katalogizují požadavky na zákaznickou podporu.
|
LiveAgent nabízí ticketing v Ticket plánu za 15 USD/agent/měsíc.
|
OneDesk nabízí ticketing ve svém plánu za 11 USD/agent/měsíc.
|
Live Chat
Widget chatu v reálném čase, který můžete umístit na své webové stránky.
|
LiveAgent nabízí live chat v Ticket+Chat plánu za 29 USD/agent/měsíc.
|
OneDesk nabízí live chat ve svém plánu za 11 USD/agent/měsíc.
|
Call centrum
Call centrum, které umožňuje provádět a přijímat hovory pomocí automatické distribuce hovorů.
|
LiveAgent nabízí call centrum.
|
OneDesk nenabízí call centrum.
|
Samoobsluha
Funkce, která umožňuje vytvořit zákaznický portál, do kterého se mohou vaši zákazníci zaregistrovat, čímž získají přístup ke svým předešlým tiketům a obsahu znalostní databáze.
|
LiveAgent nabízí Samoobslužný portál v Ticket plánu za 15 USD/agent/měsíc.
|
OneDesk nabízí Samoobslužný portál za 11 USD/agent/měsíc.
|
Facebook
Integrace se službou Facebook zachytává veškeré komentáře a zmínky a přeměňuje je na tikety. Tato integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na veškeré komentáře a zmínky pomocí helpdesk softwaru pro sociální sítě.
|
LiveAgent nabízí integraci se službou Facebook..
|
OneDesk nenabízí integraci s Facebookem.
|
Twitter
Integrace se službou Twitter zachytává veškeré komentáře a zmínky a přeměňuje je na tikety. Tato integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na veškeré Tweety přímo ze softwaru.
|
LiveAgent nabízí integraci se službou Twitter.
|
OneDesk nenabízí integraci s Twitterem.
|
Instagram
Integrace se službou Instagram zachytává veškeré komentáře a zmínky a přeměňuje je na tikety. Tato integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na veškeré komentáře a zmínky pomocí helpdesk softwaru pro sociální sítě.
|
LiveAgent nabízí integraci se službou Instagram.
|
OneDesk nenabízí integraci s Instagramem.
|
Viber
Integrace se službou Viber zachytává veškeré zprávy a přeměňuje je na tikety. Tato integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na zprávy a vysílat je přímo z helpdesk softwaru pro sociální sítě.
|
LiveAgent nabízí integraci se službou Viber.
|
OneDesk nenabízí integraci s Viberem.
|
Znalostní báze
Úložiště znalostí, jež obsahuje základní informace, včetně příručky pro řešení problémů, FAQ a návodů.
|
LiveAgent nabízí znalostní bázi ve svém Ticket plánu za 15 USD/agent/měsíc.
|
OneDesk nabízí znalostní bázi ve svém plánu za 11 USD/agent/měsíc.
|
Zákaznické fórum
Online diskuzní panel pro vaše klienty, který je umístěn přímo ve znalostní bázi.
|
LiveAgent nabízí zákaznické fórum v Ticket plánu za 15 USD/agent/měsíc.
|
OneDesk nabízí zákaznické fórum za 11 USD/agent/měsíc.
|
Automatizace a pravidla
Pracovní postupy, které můžete automatizovat, abyste se vyhnuli opakujícím se úkolům.
|
LiveAgent nabízí automatizaci a pravidla ve svém Ticket plánu za 15 USD/agent/měsíc.
|
OneDesk nabízí automatizaci a pravidla v rámci plánu za 11 USD/agent/měsíc.
|
API
Soubor funkcí, který umožňuje různým aplikacím společně fungovat.
|
LiveAgent nabízí funkci API v rámci Ticket plánu za 15 USD/agent/měsíc.
|
OneDesk nabízí funkci API v rámci plánu za 11 USD/agent/měsíc.
|
Interaktivní hlasová odpověď (IVR)
Technologie, která umožňuje příchozím volajícím obsluhovat telefonní systém před spojením s lidským operátorem.
|
LiveAgent nabízí funkce IVR.
|
OneDesk nenabízí IVR funkce.
|
Videohovory
Hovor, který obsahuje video, podobně jako Skype, Zoom nebo Facetime volání.
|
LiveAgent nabízí videohovory.
|
OneDesk nenabízí videohovory.
|
Neomezená historie
Tikety mají neomezenou dobu platnosti a nemažou se - můžete je kdykoliv zobrazit.
|
LiveAgent nabízí neomezenou historii v Ticket plánu za 15 USD/agent/měsíc.
|
OneDesk nabízí neomezenou historii ve svém plánu za 11 USD/agent/měsíc.
|
Neomezené webové stránky
Software můžete používat na libovolném počtu webových stránek.
|
LiveAgent nabízí neomezené webové stránky.
|
OneDesk nenabízí neomezené webové stránky.
|
Neomezený počet tlačítek chatu
Na své webové stránky můžete umístit libovolný počet tlačítek chatu.
|
LiveAgent nabízí neomezený počet tlačítek chatu.
|
OneDesk nenabízí neomezený počet tlačítek chatu.
|
Neomezené tikety/e-maily
Počet obdržených e-mailů a tiketů není nijak limitován.
|
LiveAgent nabízí neomezené tikety/e-maily ve svém Ticket plánu za 15 USD/agent/měsíc.
|
OneDesk nabízí neomezené tikety/e-maily v rámci plánu za 11 USD/agent/měsíc.
|
Neomezené nahrávání hovorů
Nahrávejte veškeré příchozí i odchozí hovory, které si pak můžete kdykoliv přehrát.
|
LiveAgent nabízí neomezené nahrávání hovorů.
|
OneDesk nenabízí neomezené nahrávání hovorů.
|
Neomezená podpora 24/7
Zákaznická podpora je k dispozici 24 hodin denně, bez omezení počtu dotazů.
|
LiveAgent nabízí nepřetržitou zákaznickou podporu.
|
OneDesk nenabízí nepřetržitou zákaznickou podporu.
|
Live chat je vynikajícím nástrojem pro poskytování zákaznické podpory. Zvyšte angažovanost zákazníků s našimi proaktivními pozvánkami k live chatu, přizpůsobte si tlačítka chatu nebo si připravte své odpovědi ještě předtím, než zákazník klikne na odeslat. Díky live chatu od LiveAgent budete odpovídat mnohem rychleji a efektivita řešení problémů poletí vzhůru. Navíc obsahuje celou řadu funkcí a je bleskově rychlý – zobrazovací rychlost chatu činí pouhé 2,5 vteřiny.
Poskytovat podporu napříč několika kanály je snadné, když k tomu máte ty správné nástroje. LiveAgent přichází s tiketovacím systémem, který shromažďuje veškerou komunikaci na jedno místo. Poté dochází k filtraci, roztřídění a předložení agentovi zákaznické podpory podle naléhavosti a dostupnosti. Uspořádejte si všechny své e-mailové tikety, zprávy z chatu, volání, příspěvky znalostní báze a sociální sítě – Viber, Facebook, Twitter a Instagram na jedno místo jako profesionálové.
Facebook, Twitter i Instagram se dají využít lépe než jen ke sdílení obrázků s roztomilými zvířátky a vtipných memů. Ze sociálních sítí se stal plnohodnotný obchodní kanál, marketingový nástroj, a ano, hádáte správně – efektivní portál zákaznické podpory. Pomáhejte a poskytujte podporu svým zákazníkům přes sociální sítě s naším jednotným multikanálovým řešením. Mějte přehled o všech svých sociálních sítích. Můžete si také přidat Viber, abyste svým zákazníkům nabídli více možností, jak vás kontaktovat.
Kdykoliv budete chtít s něčím poradit, můžete se s námi spojit 24 hodin denně, a to přes e-mail, live chat, telefon nebo přes články na našem zákaznickém portálu. LiveAgent Akademie je zdarma a najdete v ní spoustu užitečných věcí o poskytování zákaznické podpory a o helpdesk softwaru. Přidejte se k našim spokojeným zákazníkům a zjistěte, proč začali využívat LiveAgent jako své výhradní helpdeskové řešení.
Roman Bosch
Partly
Jsme rádi, že máme skvělý portál, který zlepšuje naši zákaznickou péči.
Christine Preusler
HostingAdvice
LiveAgent umožňuje našim agentům poskytovat lepší, rychlejší a přesnější podporu.
Karl Dieterich
Covomo
LiveAgent nám pomohl dosáhnout 2 důležitých cílů: zvýšení spokojenosti zákazníků a prodeje.
Hendrik Henze
HEWO Internetový marketing
LiveAgent používáme od srpna a jsme s ním opravdu spokojeni.
Razvan Sava
Webmaster nabídky
Od doby, kdy používáme LiveAgent, se naše doba odezvy zvýšila o 60 %.
Taras Baca
XperienceHR
Konverzní poměr našich placených zákazníků vzrostl o 325% v prvním měsíci, který jsme nastavili a aktivně začali používat LiveAgent.
Andrej Ftomin
TAZAR Group
Musím říct, že jsem nikdy nezažil tak profesionální přístup k zákazníkovi.
Matt Janaway
The Workplace Depot
Považujeme LiveAgent za zdaleka nejlepší řešení pro živý chat.
Viviane Carter
CSI Products
LiveAgent používáme na všech našich webových stránkách elektronického obchodu. Nástroj se snadno používá a zvyšuje naši produktivitu.
Christian Lange
Lucky-Bike
S LiveAgent jsme schopni poskytnout našim zákazníkům podporu, ať jsou kdekoli.
Jens Malmqvist
Projure
LiveAgent mohu doporučit každému, koho zajímá, jak zlepšit a zefektivnit své zákaznické služby.
Catana Alexandru
Websignal
Jsem si jistý, že bychom 90% dne strávili tříděním e-mailů, kdybychom neměli LiveAgent.
Jan Wienk
All British Casino
Díky aplikaci LiveAgent dokážeme udržet naše hráče šťastné tím, že jim nabídneme efektivnější podporu, která povede k vyšší návratnosti.
Allan Bjerkan
Norske Automaten
LiveAgent je spolehlivý, za rozumnou cenu a jednoduše skvělá volba pro jakékoli rychlé online podnikání!
Sissy Böttcher
Study Portals
Líbí se nám, protože se snadno používá a nabízí skvělé funkce, například užitečné funkce hlášení.
Peter Koning
TypoAssassin
Milujeme LiveAgent - usnadňuje to podporu našich zákazníků.
Aranzazu F
Factorchic
Rádi nabízíme našim zákazníkům nejlepší podporu. Proto jsme vybrali LiveAgent.
Rick Nuske
MyFutureBusiness
Od nastavení až po průběžnou podporu a vše ostatní mezi tím, tým v LiveAgent nepřestává působit.
Vojtech Kelecsenyi
123-Nakup
LiveAgent nám každý den ušetří stovky cenných minut tím, že zákaznický servis je jasný a v pořádku.
Rafael Kobalyan
Betconstruct
Neomezená integrace agentů, e-mailu, sociálních médií a telefonu. To vše za méně, než jsme platili u našeho předchozího poskytovatele.
Martin Drugaj
Atomer
LiveAgent používáme od roku 2013. Nedokážeme si představit, že bychom bez něj pracovali.
Ivan Golubović
AVMarket
Je to nákladově efektivní řešení, které vám může pomoci s velkým množstvím žádostí o podporu prostřednictvím různých kanálů.
Rustem Gimaev
Jazykové konzultační centrum Antalya
Odpovídání na e-maily z aplikace Outlook bylo tak těžké zvládnout. S LiveAgent jsme si jisti, že každý e-mail bude zodpovězen...
Randy Bryan
tekRESCUE
LiveAgent je tak úžasný. S velmi malým časem a námahou jsem to měl během několika minut bezproblémové.
Timothy G. Keys
Marietta Corporation
Vřele doporučuji produkt LiveAgent, nejen jako alternativu Kayako, ale mnohem lepší řešení s přidanou hodnotou.
Mihaela Teodorescu
eFortuna
Tým podpory vždy rychle reagoval rychlými implementačními řešeními.
Hilda Andrejkovičová
TrustPay
Pomáhá nám třídit charakter tiketů a statisticky sledovat, co naši klienti nejvíce potřebují.
Alexandra Danišová
Nay
Službu LiveAgent považujeme za skvělý nástroj pro komunikaci se zákazníky.
Samuel Smahel
m:zone
LiveAgent zrychlil naši komunikaci se zákazníky a také nám umožnil s nimi také chatovat.
David Chandler
Volterman
Jednoduše řečeno - LiveAgent předčí vše, co je k dispozici v této nebo ještě vyšší cenové kategorii.
LiveAgent kombinuje prvotřídní live chat, ticketing a automatizaci, která nám umožňuje poskytovat výjimečnou podporu našim klientům.
Peter Komornik, CEO
Podívejte se na našeho videoprůvodce, ať víte, co vše může LiveAgent nabídnout. Můžete si také prohlédnout naše výhodné cenové plány a vybrat si ten, který vám bude nejlépe vyhovovat. Vyzkoušejte 14denní bezplatnou verzi a poskytujte svým zákazníkům podporu s LiveAgentem. Žádná kreditní karta ani závazky.
Víte, co mají společné Huawei, BMW, Yamaha a O2? Hádáte správně... LiveAgent!
Zvýšení zapojení pomocí LiveAgent
Zákazníci hledají poutavé a personalizované zkušenosti. Lepší angažovanost zákazníků může poskytnout konkurenční výhodu.
Hledáte bezplatný software pro báze znalostí?
--TEXT V naší společnosti se zaměřujeme na inovaci a kreativitu. Nabízíme širokou škálu marketingových služeb, včetně strategie, reklamy a online kampaní. Využíváme moderní technologie a analytické nástroje pro optimalizaci výsledků a dosažení co nejlepších výsledků pro naše klienty. --END OF TEXT Inovace, kreativita a široká škála marketingových služeb od společnosti, která využívá moderní technologie pro optimalizaci výsledků.
Hledáte lepší software helpdesku?
LiveAgent nabízí různé plány pro zákaznickou podporu a bezplatný software pro správu zákazníků s výhodami jako jedno kontaktní místo a přehlednou komunikaci. Uživatelé chválí jejich hodnotu za peníze, jednoduché použití a dobré funkce a podporu. Systém je stabilní i na mobilních platformách a má kompetentní a promyšlené moduly, včetně kontaktních formulářů a integrace se sociálními sítěmi. Kromě toho, LiveAgent nabízí řešení pro zákaznickou podporu, včetně vzdělávání a snadného přístupu k důležitým kontaktním informacím.
Jste otráveni vaším helpdesk softwarem?
LiveAgent je nejlépe hodnoceným a nejlépe recenzovaným softwarem helpdesku pro malé a střední podniky v roce 2020.
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.
Jsme k dispozici ve více termínech