OneDesk alternativa?

Zjistěte, proč je LiveAgent nejlepší alternativou k OneDesku na trhu.

  • ✓ Bez vstupních poplatků    
  • ✓ Zákaznická podpora 24/7    
  • ✓ Nevyžadujeme kreditní kartu    
  • ✓ Možnost okamžitého ukončení
Na LiveAgent spoléhájí
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Alternatives background

Jste otráveni svým helpdesk softwarem?

Pečujte o své zákazníky pomocí jediného řešení, které vám pomůže vytvořit úspěšný helpdesk. Zůstaňte ve spojení s vašimi klienty díky multikanálovému helpdesku, který podporuje e-mail, live chat, call centrum, zákaznický portál i sociální sítě. LiveAgent je specializované a jednoduché řešení, které vám pomůže spravovat jakékoliv příchozí zákaznické tikety. Čtěte dál, pokud se chcete dozvědět o nástrojích, funkcích a výhodách, kterými LiveAgent disponuje. Nebo vyzkoušejte 14denní užívání zdarma.

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge

Ušetřete s LiveAgentem

Rozdíly mezi OneDeskem a službou LiveAgent

Funkce LiveAgent OneDesk
Ticketing
Obsahuje manažerské nástroje, které zpracovávají a katalogizují požadavky na zákaznickou podporu.
LiveAgent nabízí ticketing v Ticket plánu za 15 USD/agent/měsíc.
OneDesk nabízí ticketing ve svém plánu za 11 USD/agent/měsíc.
Live Chat
Widget chatu v reálném čase, který můžete umístit na své webové stránky.
LiveAgent nabízí live chat v Ticket+Chat plánu za 29 USD/agent/měsíc.
OneDesk nabízí live chat ve svém plánu za 11 USD/agent/měsíc.
Call centrum
Call centrum, které umožňuje provádět a přijímat hovory pomocí automatické distribuce hovorů.
LiveAgent nabízí call centrum.
OneDesk nenabízí call centrum.
Samoobsluha
Funkce, která umožňuje vytvořit zákaznický portál, do kterého se mohou vaši zákazníci zaregistrovat, čímž získají přístup ke svým předešlým tiketům a obsahu znalostní databáze.
LiveAgent nabízí Samoobslužný portál v Ticket plánu za 15 USD/agent/měsíc.
OneDesk nabízí Samoobslužný portál za 11 USD/agent/měsíc.
Facebook
Integrace se službou Facebook zachytává veškeré komentáře a zmínky a přeměňuje je na tikety. Tato integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na veškeré komentáře a zmínky pomocí helpdesk softwaru pro sociální sítě.
LiveAgent nabízí integraci se službou Facebook..
OneDesk nenabízí integraci s Facebookem.
Twitter
Integrace se službou Twitter zachytává veškeré komentáře a zmínky a přeměňuje je na tikety. Tato integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na veškeré Tweety přímo ze softwaru.
LiveAgent nabízí integraci se službou Twitter.
OneDesk nenabízí integraci s Twitterem.
Instagram
Integrace se službou Instagram zachytává veškeré komentáře a zmínky a přeměňuje je na tikety. Tato integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na veškeré komentáře a zmínky pomocí helpdesk softwaru pro sociální sítě.
LiveAgent nabízí integraci se službou Instagram.
OneDesk nenabízí integraci s Instagramem.
Viber
Integrace se službou Viber zachytává veškeré zprávy a přeměňuje je na tikety. Tato integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na zprávy a vysílat je přímo z helpdesk softwaru pro sociální sítě.
LiveAgent nabízí integraci se službou Viber.
OneDesk nenabízí integraci s Viberem.
Znalostní báze
Úložiště znalostí, jež obsahuje základní informace, včetně příručky pro řešení problémů, FAQ a návodů.
LiveAgent nabízí znalostní bázi ve svém Ticket plánu za 15 USD/agent/měsíc.
OneDesk nabízí znalostní bázi ve svém plánu za 11 USD/agent/měsíc.
Zákaznické fórum
Online diskuzní panel pro vaše klienty, který je umístěn přímo ve znalostní bázi.
LiveAgent nabízí zákaznické fórum v Ticket plánu za 15 USD/agent/měsíc.
OneDesk nabízí zákaznické fórum za 11 USD/agent/měsíc.
Automatizace a pravidla
Pracovní postupy, které můžete automatizovat, abyste se vyhnuli opakujícím se úkolům.
LiveAgent nabízí automatizaci a pravidla ve svém Ticket plánu za 15 USD/agent/měsíc.
OneDesk nabízí automatizaci a pravidla v rámci plánu za 11 USD/agent/měsíc.
API
Soubor funkcí, který umožňuje různým aplikacím společně fungovat.
LiveAgent nabízí funkci API v rámci Ticket plánu za 15 USD/agent/měsíc.
OneDesk nabízí funkci API v rámci plánu za 11 USD/agent/měsíc.
Interaktivní hlasová odpověď (IVR)
Technologie, která umožňuje příchozím volajícím obsluhovat telefonní systém před spojením s lidským operátorem.
LiveAgent nabízí funkce IVR.
OneDesk nenabízí IVR funkce.
Videohovory
Hovor, který obsahuje video, podobně jako Skype, Zoom nebo Facetime volání.
LiveAgent nabízí videohovory.
OneDesk nenabízí videohovory.
Neomezená historie
Tikety mají neomezenou dobu platnosti a nemažou se - můžete je kdykoliv zobrazit.
LiveAgent nabízí neomezenou historii v Ticket plánu za 15 USD/agent/měsíc.
OneDesk nabízí neomezenou historii ve svém plánu za 11 USD/agent/měsíc.
Neomezené webové stránky
Software můžete používat na libovolném počtu webových stránek.
LiveAgent nabízí neomezené webové stránky.
OneDesk nenabízí neomezené webové stránky.
Neomezený počet tlačítek chatu
Na své webové stránky můžete umístit libovolný počet tlačítek chatu.
LiveAgent nabízí neomezený počet tlačítek chatu.
OneDesk nenabízí neomezený počet tlačítek chatu.
Neomezené tikety/e-maily
Počet obdržených e-mailů a tiketů není nijak limitován.
LiveAgent nabízí neomezené tikety/e-maily ve svém Ticket plánu za 15 USD/agent/měsíc.
OneDesk nabízí neomezené tikety/e-maily v rámci plánu za 11 USD/agent/měsíc.
Neomezené nahrávání hovorů
Nahrávejte veškeré příchozí i odchozí hovory, které si pak můžete kdykoliv přehrát.
LiveAgent nabízí neomezené nahrávání hovorů.
OneDesk nenabízí neomezené nahrávání hovorů.
Neomezená podpora 24/7
Zákaznická podpora je k dispozici 24 hodin denně, bez omezení počtu dotazů.
LiveAgent nabízí nepřetržitou zákaznickou podporu.
OneDesk nenabízí nepřetržitou zákaznickou podporu.
Chat button gallery in Live chat software - LiveAgent

Nejrychlejší live chat pro váš helpdesk

Live chat je vynikajícím nástrojem pro poskytování zákaznické podpory. Zvyšte angažovanost zákazníků s našimi proaktivními pozvánkami k live chatu, přizpůsobte si tlačítka chatu nebo si připravte své odpovědi ještě předtím, než zákazník klikne na odeslat. Díky live chatu od LiveAgent budete odpovídat mnohem rychleji a efektivita řešení problémů poletí vzhůru. Navíc obsahuje celou řadu funkcí a je bleskově rychlý – zobrazovací rychlost chatu činí pouhé 2,5 vteřiny.

Vyzkoušejte náš plně vybavený live chat

Jedinečný multikanálový zážitek

Poskytovat podporu napříč několika kanály je snadné, když k tomu máte ty správné nástroje. LiveAgent přichází s tiketovacím systémem, který shromažďuje veškerou komunikaci na jedno místo. Poté dochází k filtraci, roztřídění a předložení agentovi zákaznické podpory podle naléhavosti a dostupnosti.  Uspořádejte si všechny své e-mailové tikety, zprávy z chatu, volání, příspěvky znalostní báze a sociální sítěViber, Facebook, Twitter a Instagram na jedno místo jako profesionálové.

Create a ticket in Help desk software - LiveAgent

Poskytujte podporu napříč všemi důležitými zákaznickými kanály

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
Reports in Help desk software - LiveAgent

Podpora na sociálních sítích je klíčová

Facebook, Twitter i Instagram se dají využít lépe než jen ke sdílení obrázků s roztomilými zvířátky a vtipných memů. Ze sociálních sítí se stal plnohodnotný obchodní kanál, marketingový nástroj, a ano, hádáte správně – efektivní portál zákaznické podpory. Pomáhejte a poskytujte podporu svým zákazníkům přes sociální sítě s naším jednotným multikanálovým řešením. Mějte přehled o všech svých sociálních sítích. Můžete si také přidat Viber, abyste svým zákazníkům nabídli více možností, jak vás kontaktovat.

Dostaňte se na sociální sítě s LiveAgent a oslovte více zákazníků

Podpora LiveAgentu stojí za vámi

Kdykoliv budete chtít s něčím poradit, můžete se s námi spojit 24 hodin denně, a to přes e-mail, live chat, telefon nebo přes články na našem zákaznickém portálu. LiveAgent Akademie je zdarma a najdete v ní spoustu užitečných věcí o poskytování zákaznické podpory a o helpdesk softwaru.  Přidejte se k našim spokojeným zákazníkům a zjistěte, proč začali využívat LiveAgent jako své výhradní helpdeskové řešení.

Chat invitation gallery in Live chat software - LiveAgent
Peter Komornik

LiveAgent kombinuje prvotřídní live chat, ticketing a automatizaci, která nám umožňuje poskytovat výjimečnou podporu našim klientům.

black Slido logo
LiveAgent Product Tour | Live AgentP0Y0M0DT0H0M145SYoutube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

Připojte se k LiveAgent ještě dnes

Podívejte se na našeho videoprůvodce, ať víte, co vše může LiveAgent nabídnout. Můžete si také prohlédnout naše výhodné cenové plány a vybrat si ten, který vám bude nejlépe vyhovovat. Vyzkoušejte 14denní bezplatnou verzi a poskytujte svým zákazníkům podporu s LiveAgentem. Žádná kreditní karta ani závazky.

Porovnejte nás s ostatními helpdesky

Related Articles to Alternativa k OneDesku
Learn with LiveAgent. We share articles about customer service, live chat software, call center setup, self-service support, and more!

Alternatívy

Learn with LiveAgent. We share articles about customer service, live chat software, call center setup, self-service support, and more!

Nejlepší alternativy živého chatu obsahují konkrétní sadu funkcí, které vás připraví na úspěch. Zjistěte, jací jsou dnes!

Objevte nejlepší alternativu živého chatu

Nejlepší alternativy živého chatu obsahují konkrétní sadu funkcí, které vás připraví na úspěch. Zjistěte, jací jsou dnes!

LiveAgent nabízí více než 175 užitečných funkcí a je nejrychlejším widgetem pro živý chat na trhu. Call centrum a dokonce i pokrytí kanálů, jako je Instagram.

Hledáte LiveChat alternativu?

Objevte LiveAgent: nejlepší LiveChat alternativu bez poplatků, s 24/7 podporou a snadnou migrací. Začněte 14denní zkušební verzi zdarma!

Hledáte alternativu ke službě CallHub? Vaše hledání je u konce, LiveAgent nabízí všesměrovou podporu, spoustu funkcí a za skvělou cenu.

Hledáte alternativu CallHub?

Hledáte alternativu ke službě CallHub? Vaše hledání je u konce, LiveAgent nabízí všesměrovou podporu, spoustu funkcí a za skvělou cenu.

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

Start Free Trial x