Zjistěte, proč je LiveAgent nejlepší alternativou k Frontu na trhu.
Zákaznická podpora je nedílnou součástí každého úspěšného podniku. A se správným softwarem dokážete dělat divy. Chtěli byste přejít na jiný helpdesk software? Vyzkoušejte LiveAgent ještě dnes a zjistěte, proč je právě pro vás tím pravým řešením. Spolehlivý tiketovací systém, omnikanálová komunikace a rozsáhlá nabídka funkcí a integrací dělají z LiveAgentu ten správný helpdesk software.
Registrací přijímám Obchodní podmínky a Bezpečnostní zásady.
Funkce | Liveagent
Vyzkoušejte nejlepší alternativu pro poskytování zákaznické péče zdarma! Nevyžadujeme kreditní kartu.
|
Front
|
---|---|---|
Ticketing
Obsahuje manažerské nástroje, které zpracovávají a katalogizují požadavky na zákaznickou podporu.
|
LiveAgent nabízí ticketing v Ticket plánu za 15 USD/agent/měsíc.
|
Front nabízí ticketing ve svém plánu za 19 USD/agent/měsíc.
|
Live Chat
Widget chatu v reálném čase, který můžete umístit na své webové stránky.
|
LiveAgent nabízí live chat v Ticket+Chat plánu za 29 USD/agent/měsíc.
|
Front nabízí live chat ve svém plánu za 19 USD/agent/měsíc.
|
Call centrum
Call centrum, které umožňuje provádět a přijímat hovory pomocí automatické distribuce hovorů.
|
LiveAgent nabízí call centrum.
|
Front nenabízí call centrum.
|
Samoobsluha
Funkce, která umožňuje vytvořit zákaznický portál, do kterého se mohou vaši zákazníci zaregistrovat, čímž získají přístup ke svým předešlým tiketům a obsahu znalostní databáze.
|
LiveAgent nabízí Samoobslužný portál v Ticket plánu za 15 USD/agent/měsíc.
|
Front ve svém plánu nabízí Samoobslužný portál za 19 USD/agent/měsíc.
|
Facebook
Integrace se službou Facebook zachytává veškeré komentáře a zmínky a přeměňuje je na tikety. Tato integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na veškeré komentáře a zmínky pomocí helpdesk softwaru pro sociální sítě.
|
LiveAgent nabízí Facebook integraci v Ticket plánu za dodatečných 39 USD/měsíc/účet nebo v All-inclusive plánu bez dalších poplatků.
|
Front ve svém plánu nabízí integraci s Facebookem za 19 USD/agent/měsíc.
|
Twitter
Integrace se službou Twitter zachytává veškeré komentáře a zmínky a přeměňuje je na tikety. Tato integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na veškeré Tweety přímo ze softwaru.
|
LiveAgent nabízí Twitter integraci v Ticket plánu za dodatečných 39 USD/měsíc/účet nebo v All-inclusive plánu bez dalších poplatků.
|
Front ve svém plánu nabízí integraci s Twitterem za 19 USD/agent/měsíc.
|
Instagram
Integrace se službou Instagram zachytává veškeré komentáře a zmínky a přeměňuje je na tikety. Tato integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na veškeré komentáře a zmínky pomocí helpdesk softwaru pro sociální sítě.
|
LiveAgent nabízí integraci se službou Instagram.
|
Front nenabízí integraci s Instagramem.
|
Viber
Integrace se službou Viber zachytává veškeré zprávy a přeměňuje je na tikety. Tato integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na zprávy a vysílat je přímo z helpdesk softwaru pro sociální sítě.
|
LiveAgent nabízí integraci se službou Viber.
|
Front nenabízí integraci s Viberem.
|
Znalostní báze
Úložiště znalostí, jež obsahuje základní informace, včetně příručky pro řešení problémů, FAQ a návodů.
|
LiveAgent nabízí znalostní bázi.
|
Front nenabízí znalostní bázi.
|
Zákaznické fórum
Online diskuzní panel pro vaše klienty, který je umístěn přímo ve znalostní bázi.
|
LiveAgent nabízí zákaznické fórum.
|
Front nenabízí zákaznické fórum.
|
Automatizace a pravidla
Pracovní postupy, které můžete automatizovat, abyste se vyhnuli opakujícím se úkolům.
|
LiveAgent nabízí automatizaci a pravidla ve svém Ticket plánu za 15 USD/agent/měsíc .
|
Front nabízí automatizaci a pravidla v rámci plánu za 19 USD/agent/měsíc.
|
API
Soubor funkcí, který umožňuje různým aplikacím společně fungovat.
|
LiveAgent nabízí funkci API v rámci Ticket plánu za 15 USD/agent/měsíc.
|
Front nabízí funkci API v rámci plánu za 19 USD/agent/měsíc.
|
Interaktivní hlasová odpověď (IVR)
Technologie, která umožňuje příchozím volajícím obsluhovat telefonní systém před spojením s lidským operátorem.
|
LiveAgent nabízí IVR funkce.
|
Front nenabízí IVR funkce.
|
Videohovory
Hovor, který obsahuje video, podobně jako Skype, Zoom nebo Facetime volání.
|
LiveAgent nabízí videohovory.
|
Front nenabízí videohovory.
|
Neomezená historie
Tikety mají neomezenou dobu platnosti a nemažou se - můžete je kdykoliv zobrazit.
|
LiveAgent nabízí neomezenou historii.
|
Front nenabízí neomezenou historii.
|
Neomezené webové stránky
Software můžete používat na libovolném počtu webových stránek.
|
LiveAgent nabízí neomezené webové stránky.
|
Front nenabízí neomezené webové stránky.
|
Neomezený počet tlačítek chatu
Na své webové stránky můžete umístit libovolný počet tlačítek chatu.
|
LiveAgent nabízí neomezený počet tlačítek chatu.
|
Front nenabízí neomezený počet tlačítek chatu.
|
Neomezené tikety/e-maily
Počet obdržených e-mailů a tiketů není nijak limitován.
|
LiveAgent nabízí neomezené tikety/e-maily ve svém Ticket plánu za 15 USD/agent/měsíc.
|
Front nabízí neomezené tikety/e-maily v rámci plánu za 19 USD/agent/měsíc.
|
Neomezené nahrávání hovorů
Nahrávejte veškeré příchozí i odchozí hovory, které si pak můžete kdykoliv přehrát.
|
LiveAgent nabízí neomezené nahrávání hovorů.
|
Front nenabízí neomezené nahrávání hovorů.
|
Neomezená podpora 24/7
Zákaznická podpora je k dispozici 24 hodin denně, bez omezení počtu dotazů.
|
LiveAgent nabízí nepřetržitou podporu ve svém Ticket plánu za 15 USD/agent/měsíc.
|
Front ve svém plánu nabízí nepřetržitou podporu za 19 USD/agent/měsíc.
|
Posuňte své zákaznické služby na vyšší úroveň s tím správným softwarem. LiveAgent helpdesk posouvá možnosti komunikace, jelikož pokrývá všechny významné kanály. Budete tak mít k dispozici e-mail, live chat, sociální sítě (Facebook, Instagram a Twitter), call centrum i znalostní bázi. Vše je řízeno přes spolehlivý tiketovací systém, takže se nemusíte bát chaotické komunikace. Vše je automaticky uspořádáno přesně tak, jak by mělo.
Live chat je jedním z nejužitečnějších nástrojů, který může agent v komunikaci se zákazníky použít. Jedná se o okamžitou komunikaci, takže musí být opravdu rychlý. LiveAgent má nejrychlejší live chat na trhu, jehož zobrazovací rychlost činí 2,5 vteřiny. Navíc máte možnost vidět text, který zákazníci teprve píší. Odteď už tedy můžete poskytovat skutečně rychlou podporu a mít přehled o každé situaci.
LiveAgent zvyšuje spokojenost zákazníků a zlepšuje míru konverze.
Zkraťte pracovní dobu agentů a vyřizujte větší množství zákaznických dotazů díky univerzální e-mailové schránce.
Přes 175 různých funkcí, které vám usnadní a zpříjemní pracovní postupy.
Skvělý software zákaznické podpory nemusí být předražený. Získejte všechny nástroje, které potřebujete, za rozumnou cenu. LiveAgent má tři cenově dostupné plány, které jsou nadité nástroji, funkcemi a integracemi, díky nimž vám půjde práce pěkně od ruky. Jediné, co musíte udělat, je vybrat si plán, který se pro vaši firmu hodí nejlépe. Podívejte se na naše cenové plány a zjistěte o nich víc.
Už jste o svém přechodu přesvědčeni? LiveAgent byl v roce 2020 nejvíce recenzovaný a nejlépe hodnocený helpdesk software pro SMB. Buďte svým zákazníkům blíž a poskytujte jim rychlejší pomoc díky LiveAgentu.
„Je to tak bohaté na funkce a překonalo to mé pětileté předplatné zendesk. Tak jsem přešel. Pro mě, jako majitele malé firmy, je to velmi dobrá hodnota.“ Albert
Nejprve jsem vyzkoušel Zendesk, ale po hodinách konfigurace a pochopení cenového modelu jsem si uvědomil, že to není pro mě. Místo toho jsem začal používat LiveAgent a musím říct, že jsem zatím velmi spokojený. Systém získal přesně takové množství konfigurace, jaké chci, a zatím jsem nenašel něco, co nelze provést. Samotná podpora je skvělá a obvykle odpovídá na vaše otázky během několika minut. “Erik
„Ze ZenDesku jsme se přemístili na LiveAgent … a nevrátili bychom se … Jsou to úžasně dostupné ceny a vždy nápomocný tým podpory, který je nám k dispozici 24×7. Za druhé, pokročilá úroveň automatizace, která doslova nahradila naši potřebu Zapier, protože existuje velké množství integrací. Navíc také dávají tolik aliasů e -mailů, aby se připojily příliš snadno. “ Aaron
„My a naši klienti jsme měli neustále problémy se ZenDeskem, ale po prozkoumání různých možností jsme vybrali LiveAgent na základě recenzí uživatelů a jeho ceny.“ Adam
„ZenDesk jsem používal roky a tyto e-maily v “tiketovém stylu “mě unavily a taká to že se ke svým e-mailům nemohu připojovat soubory, pouze posílat odkazy. Co se mi na LiveAgentu líbí: odesílá e-maily (nikoli tikety), mohu připojujte soubory, organizujte tok e-mailů snadněji než v ZenDesku, můžete chatovat a spravovat e-maily ze stejného okna. LiveAgent také podporuje tabulky ve svých e-mailech a má skvělý tým podpory. “ Vlad
„Na tento systém jsme přešli po mnoha letech používání ZenDesk. Funkce je úžasná: kontaktní formuláře, živý chat, databáze, integrace se sociálními sítěmi – vše v jedné službě a všechny tyto moduly jsou promyšlené a vzájemně kompetentní. Líbilo se mi, že služba funguje stabilně i na mobilních platformách (po ZenDesku je to pro nás obrovské plus). “ Olga
„Vyzkoušel jsem různá řešení, včetně Zendesku, Freshdesku a dalších. Pak jsem našel LiveAgent. Skvělý nástroj, dobrá hodnota za peníze, snadné použití, skvělá podpora a pomoc při implementaci. A nyní, po několika letech používání, je stále nejlepší volbou, pro nástroj podpory, kterou jsme mohli udělat. “ Michal
„Dříve jsem používal mnoho dalších systémů helpdesku, jako jsou LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com atd. LiveAgent je díky svým cenám, funkcím, zákaznické podpoře a mobilním funkcím ve všech směrech porazil.“ Harrison
Víte, co mají společné Huawei, BMW, Yamaha a O2? Hádáte správně... LiveAgent!
Zajímá vás, jak si vedeme v porovnání s dalšími oblíbenými helpdesky? Podívejte se na naši srovnávací stránku a zjistěte, co vám můžeme nabídnout.
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.
Jsme k dispozici ve více termínech