Hledáte alternativu k Frontu?

Zjistěte, proč je LiveAgent nejlepší alternativou k Frontu na trhu.

  • ✓ Bez vstupních poplatků
  • ✓ Zákaznická podpora 24/7
  • ✓ Nevyžadujeme kreditní kartu
  • ✓ Možnost okamžitého ukončení
Spoléhají na nás
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Jste unaveni ze svého helpdesk softwaru?

Zákaznická podpora je nedílnou součástí každého úspěšného podniku. A se správným softwarem dokážete dělat divy. Chtěli byste přejít na jiný helpdesk software? Vyzkoušejte LiveAgent ještě dnes a zjistěte, proč je právě pro vás tím pravým řešením. Spolehlivý tiketovací systém, omnikanálová komunikace a rozsáhlá nabídka funkcí a integrací dělají z LiveAgentu ten správný helpdesk software.

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge

Buďte svým zákazníkům všude nablízku.
Přejděte na live řešení s LiveAgentem.

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Ušetřete více díky LiveAgentu

Srovnání služeb Front a LiveAgent

Funkce Liveagent
Vyzkoušejte nejlepší alternativu pro poskytování zákaznické péče zdarma! Nevyžadujeme kreditní kartu.
Front
Ticketing
Obsahuje manažerské nástroje, které zpracovávají a katalogizují požadavky na zákaznickou podporu.
LiveAgent nabízí ticketing v Ticket plánu za 15 USD/agent/měsíc.
Front nabízí ticketing ve svém plánu za 19 USD/agent/měsíc.
Live Chat
Widget chatu v reálném čase, který můžete umístit na své webové stránky.
LiveAgent nabízí live chat v Ticket+Chat plánu za 29 USD/agent/měsíc.
Front nabízí live chat ve svém plánu za 19 USD/agent/měsíc.
Call centrum
Call centrum, které umožňuje provádět a přijímat hovory pomocí automatické distribuce hovorů.
LiveAgent nabízí call centrum.
Front nenabízí call centrum.
Samoobsluha
Funkce, která umožňuje vytvořit zákaznický portál, do kterého se mohou vaši zákazníci zaregistrovat, čímž získají přístup ke svým předešlým tiketům a obsahu znalostní databáze.
LiveAgent nabízí Samoobslužný portál v Ticket plánu za 15 USD/agent/měsíc.
Front ve svém plánu nabízí Samoobslužný portál za 19 USD/agent/měsíc.
Facebook
Integrace se službou Facebook zachytává veškeré komentáře a zmínky a přeměňuje je na tikety. Tato integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na veškeré komentáře a zmínky pomocí helpdesk softwaru pro sociální sítě.
LiveAgent nabízí Facebook integraci v Ticket plánu za dodatečných 39 USD/měsíc/účet nebo v All-inclusive plánu bez dalších poplatků.
Front ve svém plánu nabízí integraci s Facebookem za 19 USD/agent/měsíc.
Twitter
Integrace se službou Twitter zachytává veškeré komentáře a zmínky a přeměňuje je na tikety. Tato integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na veškeré Tweety přímo ze softwaru.
LiveAgent nabízí Twitter integraci v Ticket plánu za dodatečných 39 USD/měsíc/účet nebo v All-inclusive plánu bez dalších poplatků.
Front ve svém plánu nabízí integraci s Twitterem za 19 USD/agent/měsíc.
Instagram
Integrace se službou Instagram zachytává veškeré komentáře a zmínky a přeměňuje je na tikety. Tato integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na veškeré komentáře a zmínky pomocí helpdesk softwaru pro sociální sítě.
LiveAgent nabízí integraci se službou Instagram.
Front nenabízí integraci s Instagramem.
Viber
Integrace se službou Viber zachytává veškeré zprávy a přeměňuje je na tikety. Tato integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na zprávy a vysílat je přímo z helpdesk softwaru pro sociální sítě.
LiveAgent nabízí integraci se službou Viber.
Front nenabízí integraci s Viberem.
Znalostní báze
Úložiště znalostí, jež obsahuje základní informace, včetně příručky pro řešení problémů, FAQ a návodů.
LiveAgent nabízí znalostní bázi.
Front nenabízí znalostní bázi.
Zákaznické fórum
Online diskuzní panel pro vaše klienty, který je umístěn přímo ve znalostní bázi.
LiveAgent nabízí zákaznické fórum.
Front nenabízí zákaznické fórum.
Automatizace a pravidla
Pracovní postupy, které můžete automatizovat, abyste se vyhnuli opakujícím se úkolům.
LiveAgent nabízí automatizaci a pravidla ve svém Ticket plánu za 15 USD/agent/měsíc .
Front nabízí automatizaci a pravidla v rámci plánu za 19 USD/agent/měsíc.
API
Soubor funkcí, který umožňuje různým aplikacím společně fungovat.
LiveAgent nabízí funkci API v rámci Ticket plánu za 15 USD/agent/měsíc.
Front nabízí funkci API v rámci plánu za 19 USD/agent/měsíc.
Interaktivní hlasová odpověď (IVR)
Technologie, která umožňuje příchozím volajícím obsluhovat telefonní systém před spojením s lidským operátorem.
LiveAgent nabízí IVR funkce.
Front nenabízí IVR funkce.
Videohovory
Hovor, který obsahuje video, podobně jako Skype, Zoom nebo Facetime volání.
LiveAgent nabízí videohovory.
Front nenabízí videohovory.
Neomezená historie
Tikety mají neomezenou dobu platnosti a nemažou se - můžete je kdykoliv zobrazit.
LiveAgent nabízí neomezenou historii.
Front nenabízí neomezenou historii.
Neomezené webové stránky
Software můžete používat na libovolném počtu webových stránek.
LiveAgent nabízí neomezené webové stránky.
Front nenabízí neomezené webové stránky.
Neomezený počet tlačítek chatu
Na své webové stránky můžete umístit libovolný počet tlačítek chatu.
LiveAgent nabízí neomezený počet tlačítek chatu.
Front nenabízí neomezený počet tlačítek chatu.
Neomezené tikety/e-maily
Počet obdržených e-mailů a tiketů není nijak limitován.
LiveAgent nabízí neomezené tikety/e-maily ve svém Ticket plánu za 15 USD/agent/měsíc.
Front nabízí neomezené tikety/e-maily v rámci plánu za 19 USD/agent/měsíc.
Neomezené nahrávání hovorů
Nahrávejte veškeré příchozí i odchozí hovory, které si pak můžete kdykoliv přehrát.
LiveAgent nabízí neomezené nahrávání hovorů.
Front nenabízí neomezené nahrávání hovorů.
Neomezená podpora 24/7
Zákaznická podpora je k dispozici 24 hodin denně, bez omezení počtu dotazů.
LiveAgent nabízí nepřetržitou podporu ve svém Ticket plánu za 15 USD/agent/měsíc.
Front ve svém plánu nabízí nepřetržitou podporu za 19 USD/agent/měsíc.
Person deciding between two solutions

Výkonná alternativa k Frontu

Posuňte své zákaznické služby na vyšší úroveň s tím správným softwarem. LiveAgent helpdesk posouvá možnosti komunikace, jelikož pokrývá všechny významné kanály. Budete tak mít k dispozici e-mail, live chat, sociální sítě (Facebook, Instagram a Twitter), call centrum i znalostní bázi. Vše je řízeno přes spolehlivý tiketovací systém, takže se nemusíte bát chaotické komunikace. Vše je automaticky uspořádáno přesně tak, jak by mělo.

Nejrychlejší live chat

Live chat je jedním z nejužitečnějších nástrojů, který může agent v komunikaci se zákazníky použít. Jedná se o okamžitou komunikaci, takže musí být opravdu rychlý. LiveAgent má nejrychlejší live chat na trhu, jehož zobrazovací rychlost činí 2,5 vteřiny. Navíc máte možnost vidět text, který zákazníci teprve píší. Odteď už tedy můžete poskytovat skutečně rychlou podporu a mít přehled o každé situaci.

The fastest live chat on the market

3 důvody, proč společnosti přecházejí k LiveAgentu

Vyšší spokojenost

LiveAgent zvyšuje spokojenost zákazníků a zlepšuje míru konverze.

Vyšší produktivita

Zkraťte pracovní dobu agentů a vyřizujte větší množství zákaznických dotazů díky univerzální e-mailové schránce.

Spousta funkcí

Přes 175 různých funkcí, které vám usnadní a zpříjemní pracovní postupy.

Do more customer support for less money

Nejlepší nástroje za rozumnou cenu

Skvělý software zákaznické podpory nemusí být předražený. Získejte všechny nástroje, které potřebujete, za rozumnou cenu. LiveAgent má tři cenově dostupné plány, které jsou nadité nástroji, funkcemi a integracemi, díky nimž vám půjde práce pěkně od ruky. Jediné, co musíte udělat, je vybrat si plán, který se pro vaši firmu hodí nejlépe. Podívejte se na naše cenové plány a zjistěte o nich víc.

Jste připraveni vyzkoušet jiný software?

Už jste o svém přechodu přesvědčeni? LiveAgent byl v roce 2020 nejvíce recenzovaný a nejlépe hodnocený helpdesk software pro SMB. Buďte svým zákazníkům blíž a poskytujte jim rychlejší pomoc díky LiveAgentu.

Ready to switch to LiveAgent

Zjistěte, proč firmy přecházejí k LiveAgentu

Chcete nás porovnat s ostatními platformami?

Zajímá vás, jak si vedeme v porovnání s dalšími oblíbenými helpdesky? Podívejte se na naši srovnávací stránku a zjistěte, co vám můžeme nabídnout.

    Related Articles to Alternativa ke službě Front
    Learn with LiveAgent. We share articles about customer service, live chat software, call center setup, self-service support, and more!

    Růst

    Moderní podniky potřebují komplexní řešení pro zlepšení zákaznické podpory a obchodních výsledků, včetně softwarů pro řízení incidentů a zpětnou vazbu od zákazníků. Chatboti a aplikace WhatsApp také hrají klíčovou roli v poskytování efektivní služby zákazníkům.

    Zákazníci odcházejí kvůli špatnému zákaznickému servisu, což způsobuje ztrátu a negativní projevy. Důležité je věnovat pozornost spokojenosti zákazníků. Užitečné nástroje jsou integrovány do systému LiveAgent pro zlepšení zákaznické podpory.

    Helpdesk software & live chat LiveAgent

    Zákazníci odcházejí kvůli špatnému zákaznickému servisu, což způsobuje ztrátu a negativní projevy. Důležité je věnovat pozornost spokojenosti zákazníků. Užitečné nástroje jsou integrovány do systému LiveAgent pro zlepšení zákaznické podpory.

    Zvýšení produktivity pomocí odměn a odznaků v aplikaci LiveAgent. Funkce nabízí zábavný a soutěživý prvek pro tým zákaznické podpory. Odměny motivují agenty k dokonalosti ve službě a zvyšují rychlost a přesnost řešení problémů, což může vést ke zvýšení míry udržení zákazníků.

    Jak nastavit odměny a odznaky v aplikaci LiveAgent

    Zvýšení produktivity pomocí odměn a odznaků v aplikaci LiveAgent. Funkce nabízí zábavný a soutěživý prvek pro tým zákaznické podpory. Odměny motivují agenty k dokonalosti ve službě a zvyšují rychlost a přesnost řešení problémů, což může vést ke zvýšení míry udržení zákazníků.

    LiveAgent je software pro zákaznickou podporu s funkcemi IVR a zpětného volání. Aktivní naslouchání je klíčovou dovedností pro zlepšení interakce se zákazníky. Integrace živého chatu v aplikaci Adobe Business Catalyst může poskytnout konkurenční výhodu.

    Jak nastavit live chat v aplikaci Adobe Business Catalyst

    LiveAgent je software pro zákaznickou podporu s funkcemi IVR a zpětného volání. Aktivní naslouchání je klíčovou dovedností pro zlepšení interakce se zákazníky. Integrace živého chatu v aplikaci Adobe Business Catalyst může poskytnout konkurenční výhodu.

    LiveAgent je komplexní software pro zákaznickou podporu, který nabízí širokou škálu funkcí, včetně správy tiketů, automatizace, živého chatu a vestavěného call centra. Nabízí také možnost integrace a alternativ, a lze ho vyzkoušet zdarma.

    Objevte LiveAgent

    LiveAgent je komplexní software pro zákaznickou podporu, který nabízí širokou škálu funkcí, včetně správy tiketů, automatizace, živého chatu a vestavěného call centra. Nabízí také možnost integrace a alternativ, a lze ho vyzkoušet zdarma.

    Learn with LiveAgent. We share articles about customer service, live chat software, call center setup, self-service support, and more!

    Podpora

    Zákaznická podpora je klíčová pro úspěch podniku. ServiceNow a další softwary nabízejí komplexní řešení pro zlepšení služeb zákazníkům napříč různými komunikačními kanály. Integrace Twitteru a WhatsAppu jsou také důležité pro moderní zákaznický servis.

    Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

    Start Free Trial x